مردم کارکردهای شما را قضاوت می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۶    ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ کد خبر: 146762 منبع: پرینت

داكتر عبدالله شما خود را همتای غنی می دانيد و شريک پنجاه درصد در دولت.

اولا غنی داراي تيم همدل و همنوايی است كه شب و روز پلان مشترک می سنجند و بر مبناي آن تلاش بی وقفه و بی درنگ دارند اما شما را نمی دانم كه تيم كاری و همنوا داريد يا نه اگر داريد چه كسانی هستند و مصروف چه كارهايی می باشند؟ مملكت داری و دفاع از ارزش های بلند فرهنگی و هويتی و خدمت به مردم و كشور كار و تلاش شبانه روزی می خواهد.

چنانكه معلوم است شما با سپيدار نشينان مصروف خوش گذرانی و فكاهه گويی هستيد وقتیكه غنی با پشتكاری كه دارد می خواهد طرح و پلان هاي خود را عملی نمايد شما از خواب خوش بيدار می شويد و يک چند جمله عكس العملی پشت سر هم می كنيد و باز برمی گرديد به مجلس خوشحالی و خوش خيالي خويش.

هموطن عزيز ما از شما تلاش، جديت، پشتكار، زحمت كشی و شجاعت می خواهند. داكتر عبدالله شما جدا مسوول هستيد تا از ارزش ها، آبرو و نواميس مردم دفاع و پاسداری نماييد ولو به هر قيمتی كه باشد. داکتر عبدالله آيا می دانيد كه مردم اعمال، كرده ها و ناكرده های شما را مورد قضاوت قرار می دهند؟ شما به پيشگاه خدا، مردم و تاريخ مسوول و جوابگو هستيد.

عمر مهربان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
غنی
شناسنامه های برقی
نظرات بینندگان:

>>>   هیچکس وهیچ قدرتی سد کلیمه افغان شده نتوانسته ، نه میتواند ونه خواهد توانست بیغم باشید این غالمغالک آخری تان خواهد بود وبس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است