تنها گزینه برای شکستن دندان استبداد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۰    ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ کد خبر: 146758 منبع: پرینت

اینکه چه قضاوتی به گذشته و چه نگاهی به آینده دارید را یک طرف بگذارید و برای تحلیل وضع موجود که برخواسته از خوی منحط تمامیت طلبی و تک روی است به دنبال راه و چاره باشید در کوتاه مدت هیچ گزینه ای که بتواند دست استبداد را ببندد و حرکت فاشیزم حاکم را متوقف کند به قدر استحکام محور بلخ به رهبری عطا محمد نور حایز اهمیت نیست.

مسایل دیگر را کنار گذاشته و به همین رفتار مغرورانه غنی و گروه خودکامه اش در ارگ که شروع پروسه توزیع شناسنامه برقی بدون توجه به حل اختلاف میان مردم و جناح های سیاسی بر سر توزیع آن است نگاه کنید اهمیت وجود یک مشت آهنینی که دندان این مغروران بیگانه با مردم را بشکند به خوبی برایتان آشکار می شود.

اینکه بنده به تکرار در این مورد می نویسم و این حرکت و داعیه ملی و مشروع را تایید می کنم بخاطر حق و عدالت است نه بخاطر استاد عطا و جمعیت نه امتیاز مادی به دست آورده ام و نه در پی کسب آن هستم خلاف آنچه که عده ای فکر می کنند.

اگر می خواهید استبداد حکومت نکند، تفرقه مسیر زندگی مردم ما را منحرف نسازد و حقوق حقه اتباع کشور به بازی گرفته نشود به تقویت محور نور بپردازید که کوتاه ترین راه حل در قدم اول همین است.

وقتی تمامیت طلبی متوقف شد و دنیا به حقانیت یک داعیه ملی پی برد همه می توانیم در فضای باز و دموکراتیک برای دستیابی به خواسته هایمان حتی به رقابت سالم بپردازیم آگاه باشید آنهایی که گاهی به آش می زنند و گاهی به کاسه به هیچ دردی نمی خورند.

برنا صالحی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
استبداد
نور
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است