برمک آمران حوزه های امنیتی کابل را تغییر داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۸    ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ کد خبر: 146747 منبع: پرینت

ویس احمد برمک وزیر امور داخله کشور آمران جدید حوزه‌های امنیتی شهر کابل را معرفی کرد.
در میان این افراد که بیشتر جوانان اند، برخلاف تغییر و تبدیلی‌های قبلی در این پست‌ها که عمدتا نزدیکان افراد قدرتمند در پارلمان و یا رهبران جهادی تعیین می‌شدند، چهره‌های تازه و تحصیل یافته بیشتر حضور دارند.

به گزارش اریانا، وزارت داخله دو هفته پیش از افسرانی که در یک امتحان رقابتی اشتراک کرده بودند، امتحان تحریری گرفت و پس از انتخاب چهره‌های برتر، هفته پیش برای گزینش آمرین حوزه‌های کابل، از این افراد امتحان حضوری نیز در وزارت داخله گرفته شد.

وزیر داخله در جریان معرفی این افراد گفت:”شما به اساس لياقت و شايستگي خود در اين پست ها مقرر شده ايد. پس از اين به هيچ فرد يا گروهي تعلق ندارید فقط منسوب به وزارت امورداخله افغانستان و متعلق به قانون هستيد وظایف تان در قانون تعریف شده و مطابق به آن رفتار نمائید.”

آقای برمک همچنان افزوده است، که هیأت رهبری وزارت داخله بر اساس خواست مردم اصلاحات را در این وزارت آغاز کرده و برای آوردن امنیت برای مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

‌کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حوزه های امنیتی
برمک
نظرات بینندگان:

>>>   عمل پسندیده است موفق باشند.
سعیدی.

>>>   آقای برمک خودش براساس کدام شایسته سالاری منصوب شده.تا چند وقت پیشتر در لندن دست فروشی میکرد و حالا شده وزیر داخله.کی ترا وزیر مقرر کرد و ب اساس کدام لیاقت و درجه تحصیل که آمران حوزه ها را بر اساس به اصطلاح شایسته سالاری انتخاب میکنی.همه میدانند که ترا مانند اتمر و ستانکزی و چند تا لنده غر دیگر وزارت مستعمرات " خارجه" انگلیس به این گماشته وگرنه همان دست فروش بودی و بس.

>>>   ایکاش ریاستاصلاحات اداری هم مانند وزارت داخله بدون در نظر داشت قوم و سمت وزبان و تعلقات شخصی و تیمی بادرنظر داشت لیاقت و شایستگی در گزینش افراد در پست های مربوط اعلان شده شان اقدام و اجراات میکردند تا دیگر این ظلم و ناروایی موجود در تعین بستی اشخاص و افراد واسطه دار و طرف شناخت مقامات بلند رتبه و زور مندان و قوم و سمت بکلی دامنه ان برچیده میشد به امید چنین روزی .

>>>   امید واریم آقای برمک مارا نه شرماند و به تعمیم امنیت کار های بهتر ازین انجام دهد این تبدلات اورا حسن نیت و عمل میدانم .
در گزشته این پست ها سرقفلی داشت خواه آنرا زور مندان می گرفت یا وکلای
استفاده جو یا مسوولین وزارت امور داخلی . برای توفیق تو آقای برمک
دعا میکنم . کنترول نیات خوب و نیک خود را بالای عمل این عزیزان آمران
حوزه ها مد نظرداشته باشید .
م.ش..ف کابل

>>>   همه شانرا معرفي نمائيد، كه چند نَفَر شان پنجشيري استند؟

>>>   به نظر دهندۀ دوم:
در خصوص نظر خودت باید گفت که تا(سخت نکشی سنگ نمی شوی) در سطح رهبری اکثراً کسانی می باشند که پیشنۀ خوب ندارند مثلاً:
رئیس جمهور معاف
پیشنۀ عبدالله "حاضر باش"
پیشنۀ رئیس مجلس سینا دریور
رئیس پارلمان دهقان
وزیر دفاع خورد ضابط
دوستم معاون اول دهقان
همونایش که همی کاره نکردن باز چه کردن!

عبدالسلام

>>>   تا زمانیکه از بالا به پاین اضلا حات نیاید امید به این تغیرات نداشته باشد زیرا خود برمک کدام پو هنتو ن نظامی را خو انده است خای افسوس به ع وغ است

>>>   اگربه اساس رقابت آزاد گماشته شده اند همه ازيك قوم هم باشند فرقي ند

>>>   با امتحان انتخاب آمر حوزه درست نیست مثلا کسی میتواند همه سوالات را جواب دهد اما آدم ترسو است یا اینکه همه سوالات را صد فیصد حل کرد مگر اشرار را دشمن خود نمیداند یا اینکه صد فیصد سوالات را جواب گفت اما سو استفاده جو است

>>>   این کار همه دهمهد نمادی است هچ نتیجه نمی دهد فقط مردم را بازی می دهد

>>>   آمر حوزه 17 بنام گل آقا از کاپیسا ادم بسیار فاسد وبی ناموس است باید بر کنار شود.
غیاث از حوزه 17


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است