چرا مسوولان بخاطر ضعف شان عذرخواهی نمی کنند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۵    ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ کد خبر: 146707 منبع: پرینت

فدراسیون فوتبال کشور بعد از تشخیص اینکه لباس و پوشش اعضای تیم فوتبال زنان در مقابل اردن غیر شرعی و خلاف قوانین بوده است از ملت معذرت خواست که بسیار ببخشید که حدود پنج سانتی روی زانوی زنان فوتبالیست ما بدون اجازه دیده شد.

یعنی واقعا اگر رییس فدراسیون معذرت نمی خواست ملت هم نمی فهمیدند که زنان فوتبالیست چه جرم بزرگی را مرتکب شده اند و در حقیقت به باور برخی از این بزرگواران اسلام در خطر است بعضی ها رفتند مستقیم چشم شان را مثل میخ روی زانوهای این دختران لغزاندند بعد همینطور چشمان مستور و پاک و نورانی شان برای یک سیاحت چند ثانیه ای رفت روی برخی برجستگی ها و بعد از اینکه ماموریت شان با تمام لذت تمام شد: گفتند واقعا اینها گناه کردند که زانوهایشان ما را دید و چون گناه کردند همین فردا دچار عذاب الهی می شوند.

حالا این برخی از ملت مثلا نگران و همیشه مقدس مآب که با دیدن زانو ناگهان ملتهب می شوند و ایمان شان فقط به یک نگاه آب می شود اصلا به این توجه نمی کنند که این تیم فوتبال 6 بر صفر در مقابل اردن شکست خورد چرا شکست خورد و علت چی بود؟ در کجای کار اشتباه شده است؟ اما از دیدگاه رییس فدراسیون شکست مهم نیست مهم این است که اینها با چادری، جوراب و تجهیزات کامل شرعی و موافق قانونی که رییس فدراسیون تشخیص می دهند به مسابقه نرفتند.

در کنار همه اینها این عزیزان با ایمان اصلا توجهی به این نمی کنند که مثلا باز محمد مبارز یکی از بوکسران کشورمان با بدنی 90 درصد عریان عضلاتی ستبر، سینه هایی قوی، ران هایی پولادین و پت هایی با یک عدد نیکر مارک آدیداس در صفحه تلویزیون و در مقابل چشمان ایشان و فامیل گرامی شان ظاهر می شوند. شما فکر اشتباهی نکنید اما واقعا این عریان بودن مهم نیست یعنی مطابق شریعت و دیگر قوانین دیدن بدن برهنه یک مرد اصلا مشکل شرعی ندارد به نظر شما دارد؟ من فکر نمی کنم مشکلی داشته باشد در غیر آن باز محمد مبارز تا حالا صد بار توسط علمای بزرگ جهان اسلام تکفیر شده بود.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دختران تیم ملی
پوشش
رییس فدراسیون فوتبال
نظرات بینندگان:

>>>   با عذر خواهی مشکل حل نميشود.
مسولان بی کفایت باید کنار بروند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است