نجیب الله آزاد: اسناد کافی از فساد ارگ دارم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۶    ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ کد خبر: 146702 منبع: پرینت

اسناد مرتبط با دسیسه افکنی، ناکارایی و گزینش‌ها براساس روابط در ریاست جمهوری را با رسانه‌‌ها شریک می‌سازم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، نجیب الله آزاد معاون برکناری شده سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان روز چهارشنبه 25 دلو 96 ساعتی پس از اینکه سرپرست دفتر سخنگوی ریاست جمهور رسما برکناری وی را اعلام کرد در یک نشست خبری حاضر شد و گفت: بزودی اسناد و شواهدی را در پیوند به دسیسه افکنی، ناکارایی و گزینش ها براساس روابط در ریاست جمهوری را با رسانه ها شریک می سازم.

آزاد بیان کرده است که از سوی یک حلقه خاص در ریاست جمهوری زیر فشار قرار می‌گرفت تا در صحبت با رسانه‌ها، موارد مثبت فعالیت‌های حکومت را برجسته کند.

وی افزوده است که کتابی را در پیوند به تمامی کارنامه‌های این حلقه کوچک نوشته است و پس از ارایه اسناد و شواهد از توطیه افکنی‌ها نام آنها را به رییس جمهور و رسانه‌ها افشا می‌سازد.

معاون برکنار شده سخنگوی ریاست جمهوری تصریح کرده است که یک روز قبل از اعلام برکناری اش، برای بار دوم استعفایش را به حکومت سپرده است و اعلام سبکدوش شدن کار کودکانه ای است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نجیب الله آزاد
برکناری
نظرات بینندگان:

>>>   نجیب الله بچیم به دنبال این تهدید ها نباش اسناد تو از سند های جناب نبیل قوی نیست او تقلب های گسترده ای انتخابات را به رخ امریکا وانگلیس کشید بلاخره ممنوع الخروج شد عبدالله خیز خیز بسیار زد امریکای ها وسازمان مربوطه اش سی ای ای اورا به سر جایش نشاندندجنرال دوستم دوسه بیان داد تبعید شد واقای نور راهم استعفای تاریخ تیرشده اش منظور گردید از کرزی کسی اسناد قوی تر ندارد که خانه نشین شد بلاخره چه نبو د که شدولی خم به ابروی رولا خانم نیامد ونخواهد امد
مرتضوی

>>>   سلام.
وقتیکه شاگرد ناکام میماند به فامیل میگوید که معلم همرایم بر خلاف بود.رشوت میخواست،من را نا کام ساخت.
اگر مامور دولت ازبیکفایتی ویا سهل انگاری در کار برطرف میشود. نام آنرا یک دسیسه میمانند.وبد گوئی را آغاز میکند.خداوند رحم کند.

>>>   باز یک مامور دولت از وظیفه اش برکنار شد، باز همان ادعا ها و تهدید های پوچ که چیزی را افشا می کنم. مردم ازین بازی ها خسته شده اند و دیگر اهمیتی به این به اصطلاح افشاگری ها قایل نیستند.
همه چیز مانند آفتاب روشن است.

>>>   برادربان واقیتهارابگوید،مردم بشنودشایدمردم ازخواب غفلت بیدارشوندتامردم آگاه نشودفلهذا،ازخواب غفلت بیدارنمیشود تامردم بیدارنشودایجادجنبش وانسجام نمیشود تاایجادجنبش وانسجام نشود درچنگ یک عده ای که مردم رابه گروگان گرفته است خواهیم ماند جامعه بیداربرخوردبادست اندازوموانع مایوس نمیشود

>>>   سلام آقای مرتضوی گل گفتی ودر سفتی
غوری

>>>   نجيب اگر راستي نجيب و آزاد هستي ، همين راز ها را هر چه با ملت شريك نمائيد، اين افشاءگري عين جهاد و عبادت است، بازي نخوري همه دسيسه كاران را به ملت معرفي نمائيد.

>>>   اقای نجیب الله ازاد
این یک جنگ زرگری است یک بار دیگر دلاسایت میکند باز رام میشوی این سیاست کهنه شده که میگویی باز افشا میکنم
اگر شخص با پشتوانه باشی مشکل حل میشه و اگر کدام پشتوانه نداشتی ولا اگر کسی صدایت را بشنود از او کرده در همی دلت نگایش کو راز دار باش باز چوکی برایت میدهد

دودکش از مزار

>>>   شكايت اين جناب از مرتضوي است، ميخواهد كه خودش معاون است ولي صلاحيت بر طرفي رئيس اش مرتضوي را داشته باشد، همه سخنانش بيجا است، براي اين كار مناسب نيست،

>>>   این حرف و الفاظ آقای آزاد دو معنی دارد
یا اینکه میخواهد از (به گفته خودش حلقه کوچک ) باج بگیر و یا خواهان پناهندگی سیاسی به یکی از کشورهای غربی شود .
بالاخره هدفش هرچه باشد خائن خائن است اول خائن کسی است که مرتکب خیانت مشود و دوم شریکش همان کسی است که با باج گرفتن خیانت دیگران را مخفی نگاه میدارد .
محمدی
کابل

>>>   چرا وقتیکه بر طرف نشده بودی این اسناد و شواهد را برای مردم افغانستان نشان ندادی حالا که بر طرف شدی و چوکی خود را باختی میخواهی برای مردم اسناد نشان بدهی شرم است برایت تو منفعت خود را میخواهی و در مقابل این همه مدت منفعت اجتماع را زیر پا کردی حرفهایت هم مانند خودت بی ضرفیت و مصحک است نگهدار پیش خو.دت و برای رسیدن به چوکی ازین نیرنگ ها کار نگیر شرم است برایت .
آرزو

>>>   یک مامور اس که خوده کلان کلان نشان میته مانند او مدیر خبر تلویزیون آریانا قدیر مرزایی است که سالها پیش یک دفه موترش تکر کده بود خبر تیر کد: مدیر خبر ...از یک سوء قصد جان سالم بدر برد. فردای همان روز منفک شد به دلیل این که تو چی استی که کسی توره مورد سوء قصد قرار بته موتروانی ره یاد نداری تکر کدی....هه هه

م م


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است