برداشت آزاد: هیچ شرحی نمی شود نوشت
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۶    ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ کد خبر: 146677 منبع: پرینت






کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برداشت
نظرات بینندگان:

>>>   واقعا حمت بلند داری نسبت به غنی که پول کمک های خیراتی را در راه تعصب و قوم گرایی بمصرف میرساند نه بخاطر رفاه شما .
افغانستانی

>>>   اين عكسِ بينهايت عاطفي ، احساسات هر افغان را تا سرحد گريه كردن بر ميانگيزد.
اعانهء اين كودك به صندوق آسيب ديده گان آفات طبيعي ، بنظر ميرسد كه پول فزيكي نيست اما احساس همدردي اي اقا بيشتر از ميليون ها افغاني ؛ ارزش دارد .

>>>   «توانِ کم ولی همت بلند ...»

>>>   درد و بلای همین طفل زحمتکش بسر کریم خلیلی که از پول افات دیدگان طبی زمان حکومت کرزی هم دستبرد زده بود و هم بسر اشرف غنی احمدزی بخورد و صدقه همین طفل غریب گردد که بعوض اینکه پول کمکی کشور های خارجی را بجاهای لازم ان بمصرف رساند و به حادثه دیدگان و بیجا شدگان از دست برادران طالب اش از خانه های اصلی شان فرار کرده اند بمصرف برساند برای قاتلین ملت جاسوسان ای اس ای گون شخص گلبدین راکتیار ماهانه به ده ها ملیون افغانی را نقد وجنس بدسترس ان خاین قرار میدهد و یک تعداد زیاد از طرفداران طالبان را در زیر یک سقف جمع کرده بنام شورای عالی صلح به انها حاتم بخشی میکند اما مردم مستحق حقیقی را از نظر انداخته و اصل فکراش را هم نمیکند که انها در چهحالت درین هوای سرد زمستان قرار دارند.

>>>   وزیرمالیه در واشنگتن دی سی 8 میلیون دالر امریکایی خانه می خرد.این طفل باهمت موضوع را درک کرده است که افغانستان و نظام در 100 متری چاه عمیق غرق در فساد و اختلاس است. دوتابعته های .... دارای های این کشور را به خارج انتقال میدهند و بخاطر بقای شان میدان جنگ و تعصب را نیز خوب گرم ساخته اند به طالبان و دیگر تروریستان کمک مالی و اجتماعی صورت میگیرد. این طفل نازنین میداند که افغانستان بدست دزدان اداره میگردد دیگر چاره جزء به مصرف رسانیدن آبله دست وجود ندارد.

قادری میدانوال

>>>   آی حـاتم طای !
هزار بار فدای همت بلندت !
چقدر بزرگی با آنکه ظاهرا کوچک مینمائی !آنکه در سینه تو است قلب است یا کوه بابا ؟
ای معلم بزرگ ! این درس از کی آموختی وبه کی می آموزانی؟
هر چی بنویسم چون ذره در توصیف یک کوه عظیم است ؟
ر

>>>   جهاد کرده ای؟

>>>   همتت از من بلند تر
زحمتت از من فزون
من شوم قربان دستت
دشمنت گردد زبون

>>>   خداوند ای پسر را عمر طولانی عطا کند.زنده گی اش را ارام و اسوده.ولی سلام به همت ای پسر گل.خداوند خود شاهد ای عمل نیک ات است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است