اشتباهات داماد ترامپ مقام آمریکایی را شاکی کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۶    ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ کد خبر: 146640 منبع: پرینت

مدیر دفتر ملی بررسی پیشینه مقام های دولتی آمریکا می‌گوید هیچ کسی مانند داماد ترامپ، اظهارنامه‌ای پر از اشتباه برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه امنیتی ارایه نکرده است.

چارلز فالن، مدیر دفتر ملی بررسی پیشینه مقام های دولتی آمریکا می‌گوید هنگام بررسی اظهارنامه ارایه شده از سوی جارد کوشنر، داماد ترامپ، متوجه شده است که تاکنون «هرگز این میزان از اشتباهات را در این سطح مشاهده نکرده است». فالن که مدیر این واحد تازه‌ تاسیس - به عنوان به عنوان بخشی از اداره مدیریت پرسنل آمریکا - است، این اظهارات را طی نشست استماع یکی از کمیته‌های فرعی مجلس نمایندگان آمریکا بیان کرده است.

دمکرات‌ها از کاخ سفید خواسته‌اند تا گواهی عدم سوء پیشینه امنیتی کوشنر، داماد و یکی از مشاوران ارشد ترامپ، و همچنین ایوانکا دختر رییس جمهوری باز پس‌ گرفته شود. دمکرات‌ها استفاده ایوانکا از حساب ایمیل شخصی و عدم اعلام ملاقات با مقامات خارجی از سوی جارد کوشنر در اظهارنامه را مبنای درخواست خود عنوان کرده‌اند.

در این نشست استماع، فالن هرچند عنوان کرد که «وسعت و گستره» تمامی درخواست‌ها را بررسی نکرده است، اما در خصوص اظهارنامه کوشنر اظهار داشت که «هرگز این سطح از اشتباهات را مشاهده نکرده است».

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
دامادترامپ
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است