مسعود: یکساعت عمر بیشتر حکومت خیانت است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۷    ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ کد خبر: 146607 منبع: پرینت

شاید رهبران حکومت به آنچه طی سالها در راستای آجنداهـاى شخصی خود انجام داده اند، احساس پیروزی نمایند، اما دریغا که درد و رنج چندین نسل را برای سالیان دراز بیمه کردند.

احمد ولی مسعود رییس بنیاد احمد شاه مسعود روز دوشنبه 23 دلو 96 در صفحه رسمی اش نوشت که از امروز تا اول جوزای سال پیش رو، 100 روز است و عمر حکومت موجود قانونا به پایان می رسد و یک روز و یک ساعت بیشتر از آن خیانت به مردم تلقی می شود.

مسعود بیان کرده است که تاریخی ترین فرصت طلایى افغانستان طى سه سال و نیم اخیر بمنظور شکستن تابوى انحصار، تبعیض و تمامیت خواهـى، در رسیدن به آرمان شهر عدالت و مسیر تازه در سپهر سیاسی کشور بدست رهبران دولت موجود برباد رفت.

وی افزود:در دو سال اول حکومتدارى شان، بگو مگو هـاى بى حاصل در تقسیمات میکانیکی چوکى هـا و حالا در این فصل پایانى قدرت، تفاهـم بخاطر قاپیدن یک دَور جدید قدرت، هـمه امکانات و فرصت های یک نسل را سوزاند و کشور را به زانو نشانید و دروازه های امید یک ملت را برای مدت نامعلوم بست.

رییس بنیاد احمد شاه مسعود تصریح کرد:اکنون وعده های فریبکارانه رهبری حکومت بخاطر آزاد کردن توافقنامه (حق رأی به گروگان گرفته شدۀ میلیون ها انسان) و موازى به آن تلاش در تشویق عده از رهبران سنتی، هر دو از یک آبشخور آب میخورند، و آن تحمیل حکومت ذلت بار و غیر مشروع شان براى چند سال دیگر می باشد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسعود
انتخابات ریاست جمهوری
نظرات بینندگان:

>>>   بگذارید دوصد بندبرق که وعده داده اند تکمیل کنند

>>>   باید در مقابل این مافیای دولتی ایستاد. نگذاشت بیشتر خیانت کند.

>>>   آن حضرت صاحب مجددی بود که هنوز دوروز از حکومتش باقی مانده بود که چوکی را رها کرده رفت!

>>>   اغاي مسعود شما ها هم شريك دزد بودين
و دزد ها را تا اخرين لحظه كمك كردين تا به قدرت برسه
دانسته يا نادانسته همه سياسيون اين كشور خيانت خود را به اين ملت كرده و ميكنه
احمد از كابل

>>>   اين جفنك را بشنويد "رهبران سنتى" بهتر بايد كفت كه "دزدان حرفوى"

>>>   بدون اشرفغنی این وطن باز به اشرار بی فرنگ میرسد

>>>   اشرف غنی خودش از خطرناکترین اشرار است که دارد خون ملت را با حیله و نیرنگ می مکد. او در این چند سال حکومتش جز خیانت و ایجاد چالش و اختلاف کاری انجام نداده است. او تمام هم و غمش این است که پشتونهای پاکستان و کوچی ها را چگونه در کشور جابجا کند و غیر پشتونها را از کشور بیرون براند. حتی این شریر به پشتونهای درانی هم رحم ندارد. اشرف غنی به فکر ساختن کشور نیست بلکه می خواهد خود را به عنوان قهرمان کوچی ها مطرح کند. تمام دلقک بازی های او در قالب تسبیح به دست گرفتن، لنگی های گوناگون بر سر زدن ، چیغ زدن ها و فریادهای دیوانه وار او برای این هدف است که فرادا مانند عبدالرحمن خان یا تیمورشاه در تاریخ پشتون اسمش ثبت گردد و بر قبرش بارگاهی ساخته شود.

>>>   پیش بینی من این است که بخاطر پایان این دورۀ سیاه و برگذاری انتخابات، مردم به جاده ها خواهند ریخت و چه قربانی های خواهند داد، و احساس میکنم که از ختم اش هم بوی خون می آید.

رحمت خان پیلوت

>>>   باید حکومت موقت تشکیل شود وبعد رای گیری

>>>   قابل توجه مسعود ومسعودیان.
فکر میکنم که جنایات بی شرمانه تان را فرا موش کردید.باز در فکر غارت گری هستید. دارائی را از کجا کردید.پول بنیاد احمدشاه مسعود از کجاست؟،چور بیت المال.هنوز شرم ندارید از خدا بترسید.من شما را خوب میشناسم.
سالنگی.

>>>   موقف دزد های شمالی چی هست ؟

>>>   باید حکومت موقت تشکیل شود وبعد رای گیری

>>>   بخاطری که شما مسعود و مسعودیان در یکساعت هزاران دالر میسازید!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است