مخمورهاى پير و ساقى هاى قديم
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۳    ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ کد خبر: 146597 منبع: پرینت

استاد سياف به عربستان سعودى رفته است ظاهرا هدف سفر ايشان ديدار با مقامات سعودى عنوان شده ولى از قراین چنين برمى آيد كه اين سفر آغاز تلاش براى گرفتن پول و امكانات از وهابى ها و سلفى هاى سعودى است تا براى تداوم جنگ نيابتى ايران و سعودى در كشور عزيز ما هزينه شود.

وقتى محمد محقق به ايران رفت و در نشست حواريون خامنه اى اشتراک و سخنرانى كرد راه براى عبدالرب رسول سياف نيز باز شد. كيسه رهبران جهادى طى سه سال گذشته كماكان در حال خالى شدن است و نياز دارند تا قصر پيشوايان قديم را دق الباب كنند پول اوپراتيفى سى آى اى، سازمان استخباراتى آمريكا به اين رهبران قطع شده است. (يكى از علت هاى برگشت حكمتيار به كابل كمبود پول و امكانات بود و ماموريت تازه اى كه برايش درنظر گرفته اند تقاضا مى كرد كه بايد وظيفه اش را از كابل پيش ببرد.)

رهبران جهادى عصر جنگ سرد نياز دارند از منابع قبلى مانند عربستان سعودى، پاكستان، ايران، امارات متحده عربى و روسيه پول دريافت كنند اما همه مى دانيم كه كشورهاى مزبور در جنگ نيابتى عليه همديگر قرار دارند آنها طى چهار سال گذشته اين جنگ را در سوريه و عراق به پيش بردند اما از اين پس نياز دارند تا در سرزمين مقدس ما آتش اين جنگ را شعله ور سازند.

سياف در نيابت از سعودى تلاش دارد تا رهبرى گروه هاى سلفى وهابى و محمد محقق لشكر فاطميون برگشته از سوريه را در افغانستان به دوش گيرند. تلاش هاى هر دو جناح بايد شديدا زير نظر مردم، دولت، جامعه مدنى، فعالين رسانه اى و چيز فهم هاى كشور باشد وگرنه باز هم مانند دهه هفتاد در يک جنگ خانمان سوز كه بر محور مذهب راه خواهد افتاد خاكستر خواهيم شد.

نصیر احمد تره کی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سیاف
عربستان
نظرات بینندگان:

>>>   درمعامله وفروش برادران مجاهد ما جوره ندارند وخیلی ماهر هستند ، از فروش پوسته تا پاتک از فروش سلاح تا مهمات از فروش کتاب ها تا ریشه درختان پسته از فروش پارچه های طیاره تا میله های تانک !
ساده ترین مردم خلقی ها پرچمی ها بودند که با دست خالی آمدند وبادست خالی رفتند !

>>>   هرکس درحدش مثلا پیر می فروش گیلانی صاحب (خُم شراب) با نصب عکس یک مزدور انگلیس بالای سرش دل خوش میکند وچند حرف پوچ و ناقص و دروغ !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است