خلیلزاد شخصیت استفراغ شده در تحولات پسین
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۴    ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ کد خبر: 146512 منبع: پرینت

لطفاً از "خلیلزاد" عزراییل ثانی نسازید!
باغبان سگی داشت، سگ او سگی داشت!

پس از ورود خلیلزاد به کابل بگو مگو ها و زمزمه های از هرگوشه و کنار کشور شنیده می شد که گویا ایشان‌ نماینده خاص کاخ سفید آمریکا است و برای حل تنش های اخیر به افغانستان آمده است.

خلیلزاد نیز با شنیدن این زمزمه ها احساس بزرگی کرد و در جمعی از رسانه ها عطا محمد نور را هشدار داد.
بدون شک که آقای زلمی به تکلیف خود بزرگ بینی مبتلا است، اما ملت ما باید بدانند که او به آن‌اندازه توان و قدرت ندارد تا به یک رهبر میلیونی هشدار دهد، خلیلزاد یک شهروند عادی آمریکا هست.
او هیچگونه صلاحیت اجرائیوی و قانونی ندارد.

سفر خلیلزاد به افغانستان یک سفر شخصی است نه از آدرس حکومت آمریکا، فعلا خلیلزاد یک شخص عادی است، ماموریت های خودرا در حکومت جورج بوش رییس جمهور اسبق ایالات متحده به پایان رسانیده بود که در حکومت ترامپ مانند یک شهروند عادی زندگی می کند.

هیچ نوع ارتباط آمدن خلیلزاد به موضوع ارگ و استاد عطا محمد نور والی ولایت بلخ نداشته و ندارد، اینکه یک چهره فرسوده شده را دوباره تبارز می دهند، به ملت مجاهد افغانستان بی تفاوت است.

می گویند مرگ خلیلزاد آن روز بود که در انتخابات ریاست جمهوری 2009 وقتی در ارگ ریاست جمهوری افغانستان با "جان کری" مقابل گشت و جان کری از وی پرسید تو اینجا چی میکنی تو که موقف رسمی در دولت امریکا نداری اینجا نباید باشی.

بعدا در برابر حاضرین برای خلیلزاد دو ساعت وقت داد تا افغانستان را ترک کند و خلیلزاد مانند غلامی بدون چون و چرا، دوساعت بعد افغانستان را ترک نمود و به دوبی رفت.

وفی الله شاهرخی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   خلیل زاد یک شخص یهودی و وفا دار به امریکا است او عمر خود را در امریکا سپری نمو ده است او به اسلا م هچ ایمان ندارد و کلیمه خود را خو انده نمی تو اند

>>>   ساده دل از کبر دانش ترش روی می کشد
جوهر اینجا چین ابرو می شود شمشیر را
بیدل
قلمت رسا جناب شاهرخی

>>>   تعریف خلیلزی در یک جمله:
خلیلزی کمزاد، .........درجه یک امریکا، تا حال هیچ کسی را در تاریخ دیده اید که حاضر شده باشد منحیث سفیر و نماینده یک کشور دومی در کشور پدری خود وظیفه اجرا کند، و بانی نگهداشت منافع آن کشور دومی در مقابل منافع کشور آبائی خود شود؟
چنین .......خلیلزاد است۰

این ..........از منافع ملی کدام کشور دفاع میکند؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است