حمله شهرک نشینیان اسراییل به الخلیل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۴    ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ کد خبر: 146502 منبع: پرینت

گروهی از شهرک نشینان اسراییل به بخش هایی از استان الخلیل در کرانه غربی رود اردن حمله کردند.

یورش نظامیان صهیونیست به جنین

نظامیان اسراییلی به بخش هایی از شهر جنین در کرانه غربی رود اردن یورش بردند.
یگانی از ارتش اسراییلی با یورش به منطقه جنین اقدام به ایجاد ایست و بازرسی هایی در این منطقه کردند و مانع از رفت و آمد آزادانه فلسطینی های ساکن در جنوب جنین شدند.
منابع مطلع فلسطینی گفتند که ارتش اسراییلی در جاده مواصلاتی منتهی به روستاهای کفیرت و یعبد ایست و بازرسی هایی ایجاد کرد و اقدام به بازرسی و تفتیش موترها و شهروندان فلسطینی ساکن این مناطق کردند. همچنین نیروهای اشغالگر به شهرک العرقه در غرب شهر جنین در کرانه باختری یورش بردند و عملیات جستجو و بازرسی را در بلندی های اطرف این شهرک انجام دادند.

آماده باش گردان های عزالدین قسام

­گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس از آماده باش کامل نیروهای خود در نوار غزه خبر داد.
گردان های قسام در بیانیه ای اعلام کرد با توجه به تحولات اخیر در شمال فلسطین اشغالی سطح هشدار و آماده باش نیروهای خود را افزایش داده است.
گردان های قسام هدف اصلی از آماده باش نیروهای خود را حمایت از مردم فلسطین و آمادگی برای مقابله با هر گونه تجاوز احتمالی ارتش اسراییل اعلام کرد.

حمله شهرک نشینیان اسراییل به الخلیل

­گروهی از شهرک نشینان اسراییل شنبه به بخش هایی از استان الخلیل در کرانه غربی رود اردن حمله کردند.
به گزارش خبرگزاری دولتی فلسطین از الخلیل،‌ گروهی از شهرک نشینان اسراییل با یورش به خیابان الشهدا در مرکز شهر الخلیل اقدام به حمله به یک فلسطینی که خانه اش را تعمیر می کرد، کردند و برای ممانعت از تعمیر این خانه، از نیروهای اسراییلی کمک گرفتند. شایان ذکر است اسراییل ها مانع از عملیات ساخت و ساز فلسطینی ها در برخی از مناطق کرانه غربی می شود و فلسطینی ها اجازه ساختمان سازی و تعمیر خانه ها و مغازه های خود ندارند.
شاهدان با تایید این خبر گفتند صهیونیست ها به این سبب که خانه مذکور نزدیک یکی از شهرک های اسراییلی است مانع از تعمیر این خانه فلسطینی شدند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسراییل
الخلیل
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است