طرح تقاعد به وزارت داخله رسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۳    ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ کد خبر: 146494 منبع: پرینت

شماری از جنرالان و افسران بلند پایه وزارت داخله با هدف فرصت سازی برای نیروهای جوان به تقاعد سوق داده می شوند.

نصرت رحیمی معاون سخنگوی وزارت داخله به رادیو آزادی گفته است که قانون ذاتی افسران که در وزارت دفاع تطبیق می شود در وزارت داخله نیز اجرایی خواهد شد.

بگفته رحیمی، اینکه چه تعداد و کدام افسران شامل تقاعد می شوند پس از تکمیل روند اصلاحات اعلام خواهد شد.

گفتنی است که درحالیکه بسیاری از آگاهان نظامی و سیاسی از کنار گذاشته شدن افراد با تجربه از مسلک های نظامی هشدار می دادند، رییس جمهور حکم تقاعد 164 جنرال وزارت دفاع را امضا کرده است.

از سوی دیگر عطامحمد نور در واکنش به برنامه تقاعد افسران و جنرالان گفته است که 80 درصد تقاعد شدگان مجاهدین وطن دوست و جوان بوده اند و مابقی آنان را افراد تحصیل کرده و کاردان تشکیل می دادند.

وی همچنین افشا کرده است که طرح جوان سازی یک توطیه شوم است چراکه قرار است 30 درصد از تقاعد شدگان، رفع تقاعد شوند دوباره یک عده وطن فروش و خاین از این طریق به کار گماشته شوند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تقاعد
وزارت داخله
نظرات بینندگان:

>>>   آیا در میان مجاهدین هم کدام وطنپرست وجود دارد؟ کافی است به عملکرد رهبران مجاهدین توجه نموده خواهیم فهمید که این گروه چقدر وطنپرست اند!

>>>   وزارت داخله مرکز فساد !

>>>   در پاسخ اول: شاید سن شما قد ندهد که جهاد در افغانستان و مجاهدان را درک کنید. مجاهدان همان مردانی اند که در برابر ارتش تجاوز گر و تا به دندان مسلح شوروی سابق مبارزه و مقاومت کردند و سرانجام کشور را نجات دادند. اگر جهاد نبود معلوم نبود که سرنوشت مردم به کجا می انجامید. لطفا یک کمی مطالعه کنید گذشته پر افتخار پدران تان را تخطئه نکنید.

>>>   سلام.
منفکر میکنم که دربین مجاهدین جنایتکار که دروقت ربانی ومسعود اقارب بیسواد وبی بضاعت خود را رتبه ها وچوکی های بلند دولتی دادند وجیبهای خودرا پر واز هیچ نوع دزدی وغارت گری دریغ نکرده اند .خدمتگار واهل کار وجود ندارند.
احترام به مجاهدین اصلی وواقعی که نه مقام دارند و نه نشان.بعد از جهاد به شغل اصلی خود مصروف شدند.
مجاهدین قلابی که رتبه ها ی بلند عسکری ودولتی را اخد ودارائی های عامه را بغارت بردن وخودرا دارای شهرک ها وبلند منزل ها .وپاند های قا چاق بری را رونق دادند.مانند مرحوم فهیم باز مانده کان مسعود .قمندان غلام محمد قمندان گل حیدر قمندان بابه جلندر خائن عبدالعلی آمر حوزه اول ودوم شهر کابل وقت مسعود ووووووووووو..خداوند باز خواست کند.......
ق د خنجی.

>>>   مجاهدین وطن پرست ؟؟؟؟ این بهترین فکاهی است

>>>   کارنیکست،اکثریتشان جنرالانمجاهدین بیسواداست،دیگرتاریخشان تیرشده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است