تلویزیون آریانا، تریبون حکمتیار
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۱    ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ کد خبر: 146435 منبع: پرینت

اغلب مصاحبه هاى حكمتيار به عنوان يكى از چهره هاى ماجراجوى سياسى، جنجال آفرين و بحث برانگيز است.

سوالات زيادى از عملكرد و كارنامه رهبر حزب اسلامى در حافظه مردم وجود دارد كه هر از گاهى توسط ژورناليستان مسلكى و بي طرف، حكمتيار را در تنگناى پاسخ دهى آن قرار مى دهد اما اينبار تلويزيون آريانا با مهندسى يک مصاحبه فرمايشى و باب دندان حكمتيار بی طرفى خود را زير سوال برد و آبروى مسلكى خود را ريخت.

خبرنگار آريانا با تملق غير معمول، رهبر حزب را هر بار جناب خطاب نموده و خرسندى خود را از حضور وى در كابل ابراز نمود كه بيشتر جنبه شخصى داشت. سوالاتى را طرح نمود كه به حكمتيار فرصت مى داد تا با لفاظى و پاسخ هاى كليشه اى سيماى زشت اش را آرايش اعتقادى و ملى دهد.

حكمتيار با اغتنام از فرصت و سوء استفاده از عدم مسلكى بودن مجرى تلويزيون آريانا جولان داده، بر جامعه جهانى، دولت افغانستان و مخالفان شخصى اش تاخت و تاز نمود. آمريكا را ناكام و حكومت وحدت ملى را ناتوان خطاب نمود و جمعيت را رقيب و حريف خود خواند.

چنان ذوق زده بود كه بلوف مى بافيد و گزافه مى گفت طوريكه خود را برنده انتخابات بعدى عنوان نموده ادعا كرد كه همه ى ملت با حزب او است در حاليكه بعد از يک سال تقلا تا هنوز نتوانسته شاخه هاى انشعابى حزب اش را متقاعد به پيوست با خودش نمايد.

آريانا با زمينه سازى اينكه رهبر بدنام و جنايتكار حزب بتواند از تربيون آن تلويزيون، سخنان ضد و نقيض اش را ابراز نمايد، اعتبار خود را در افكار عمومى به عنوان يک رسانه مستقل خدشه دار ساخت.

محمدعارف منصوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آریانا
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   یک چیز واضح است
که گلبیدین به جز قدرت به هیچ چیز راضی نمیشود
اگر انتخابات بر گذار شد باید قبل از شمارش گلبیدین اعلان کند که شفاف بود یا نبود
چون در صورت باخت چیغ و پیغ غیر شفاف بودن راه می اندارد.

>>>   جناب منصوری صاحب
اینکه به کدام جناح ارتباط داری و پیرو کدام مکتب هستی مربوط شما است و به ان کاری ندارم
لیکن، اگر منصفانه و بیطرفانه قضاوت شود در چند مصاحبه حکمتیار خصوصآ مصاحبه ایشان اخیرا با طلوع نیوز و آریانا بسیار سنجیده ، عالمانه و مدبرانه به سوالات جواب گفتند و واقعیات را بیان کردند

>>>   هور زامیاد
همه چیز دست افغانها است. من نزدیک به دوسال کار کردم. مشاور بیات کسی است که باهمکاری یون کتاب سقاو دوم را نوشته‌است. افغانها یعنی پشتونهای به شدت فاشیست این شبکه را مدیریت میکند. سال پار هرچه فارسی زبان و ازبک بود بیرون کردند..

>>>   Noor
جالب تر اینکه به این گند ها چنان عشق می ورزند که گویا حیات شان بآن بستگی دارد ؛
درواقع حق هم دارند ؛
اگر اقلیت بودن خود را در زیر این چتر"افغان" پنهان نکنند، بزودی دارد تشت رسوایی شان از بام بلند یکصدساله شان بزیر می افتد !

>>>   در مصاحبه حکمتیار بسیار چیز ها جالب بود، اما یک چیز آن جالب تر بود.
او در مصاحبه اش گفت:
داعش یک پروژه ایرانی است که ایران بخاطر نفوذ اش در عراق و سوریه تشکیل کرد و حالا بخاطر نفوذ اش در افغانستان، آن را به افغانستان انتقال دهد.
بنأ کشور ایران باید از امریکا تشکری کند که امریکا داعش را شکست داد ، ورنه جنگ رویاروی داعش و ایران دور از امکان نبود.

>>>   اگر مردم اینقدر شعور سیاسی و فهم بلند در شناختِ ماهیتِ همچو عناصر پلید می داشتند به چنین حالت وحشتناک ی خود و کشور شان گرفتار نمی شُد.

>>>   جناب منصوری صاحب!
تنگنظری و عقده مندی هم از خود حدود دارد. شما در نوشته تان خود ثابت میکنید که موقف تان قومستیزانه است، در غیر آن هر خبرنگار و مصاحبه چی مسلکی باید با هر مهمان از ادب کار بگیرد. من نمیدانم که شما چرا به شکل افراطی نسبت به حکمتیار حسادت دارید؟ اگر حکمتیار را به خاطر جنگهای دهه نود تقبیح میکنید، پس باید خدا را حاضر دیده همه طرف های درگیر در این جنگها را محکوم کنید و خواستار یک محکمه بیطرف شوید تا جنایتکار و غیر جنایتکار به حکم محکمه ای با صلاحیت از هم تفکیک شود، در غیر آن جز اینکه وحدت نسبی اقوام افغانستان را متزلزل کنید، چیزی دیگر بدست نخواهید آورد.
با عرض احترام

حسیب

>>>   همه ميدياء به شمول شبكه آريانا از يك منبع خارجي تمويل و برنامه ريزي شده اند ، و مطابق پلان منابع تمويل كننده خود بايد رفتار نمايند، در دنيا و خصوصاً در افغانستان تمام شبكات اطلاع رساني از خارج اداره ميشوند، كه أمريكا و غرب طبعاً دست بالا دارند، و بعد از آن همسايه ها ، و حتي همسايه هاي همسايه ها هم دخيل هستند.

>>>   به گریزیهای نجات یافته از تزار!
به تاریخ پر ریختان ببینید!
شما همان مردم هستید که بدون قصیده سرایی چیزی دیگر ندارید! افغان خواهد بود اما شما ...........را دوباره به انجا داخل میکنیم که ازش برامدید!

>>>   از گفتار منصوری معلوم میشود که از همان گروهک های دست نشانده غلامان مزدور است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است