حنیف اتمر مشاور شورای امنیت به تاشکند رفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۳    ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ کد خبر: 146395 منبع: پرینت

مشاور شورای امنیت کشور در سفری رسمی به ازبکستان رفت.

سخنگوی شورای امنیت گفته است که محمد حنیف اتمر مشاور امنیت ملی در راس یک هیات دولتی روز جمعه 20 دلو 96 به ازبکستان سفر کرده است.

خبرگزاری ملی ازبکستان نوشته است که در این سفر محمد حنیف اتمر با وزیر خارجه و مقام های دولتی ازبکستان دیدار و گفتگو خواهد داشت و دو طرف روی جنبه های عملی و آمادگی ها برای برگزاری نشست بین المللی درباره صلح و همکاری های منطقه ای در زمینه تامین امنیت گفتگو می کنند.

گفتنی است که پیشتر ازبکستان برای برگزاری نشست صلح اعلام آمادگی کرده بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتمر
تاشکند
نظرات بینندگان:

>>>   حنيف اتمر هر وقت از كار كه بالاتر از توانش است خسته ميشود باز شاكر كارگر را مثل سكرتر پيش ميندازد و بره خوشگذرانى چند روزه با پيسه بيت المال به كشورهاى اسياى ميانه يا روسيه ميرود.شاكر كارگر هم همه باخبرند كه چى قسم شخص است ده سفرها همه رقم كار ميكند تا رييس هيات راضى و خوش باشد.اينها همه شاهرگ فساد مالى و اخلاقى بوده و استند.چند وقت پيش هم قيومى را به اينجا أورده بود و كارمندان سفارت خبر شد كه شب چند دختر اوزبيكى هم بنام اعضاى هيات افغانستان به اطاق شاكر كارگر برده شد.شرم به اين حكومت فاسد و مشاوران ...............
فريد از تاشكند

>>>   اتمر بيچاره چه خوش گذراني دارد، ضرب مجاهدين مسكين را قاجار ساخته، سامان شكسته، تنها در فكر جمع كردن مال و دزدي است، كه دهن ........ چوپ باشد. تاشكند رفته كه غني را ملامت نشان دهد كه او و حكمتيار داعش را بطرف شان فرستاده، مرا پول بدهيد أصل من خادم شوروي هستم ،

>>>   حالا اینها میخواهند پای روسهارا در افغانستان بکشانند و بازهم یک ریس جمهور از پشتون را معرفی کنند در غیر آن وظیفه اتمر شادی باز این کارها نیست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است