هیات کابل برای ادامه گفتگوها به اسلام اباد می رود
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۴    ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ کد خبر: 146357 منبع: پرینت

یک هیات بخاطر گفتگو با مقامات پاکستانی به اسلام آباد می رود.

وزارت خارجه کشور اعلام کرده است که روز جمعه 20 دلو 96 هیاتی از کابل برای ادامه گفتگوها با طرف پاکستانی به اسلام آباد سفر می کند.

صبغت احمدی معاون سخنگوی وزارت خارجه گفته است که در این سفر کابل تلاش می کند اسلام آباد را به مبارزه با هراس افکنی در خاکش وادار کند.

گفتنی است که ابتدای هفته جاری و پس سفر رییس امنیت ملی و وزیر داخله به اسلام آباد و به همراه بردن اسنادی مبنی بر دست داشتن پاکستان در حملات تروریستی اخیر کابل، به افغانستان آمدند گفته شد که دو طرف روی مواردی در گفتگوها به توافق نرسیدند.

گفتنی است که حمله های اخیر در پایتخت منجر به جان باختن بیش از 100 نفر شده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کابل
اسلام آباد
نظرات بینندگان:

>>>   حیف این وقت ضایع ساختن بیهوده وخودرا ریشخند ساختن آی اس آی !
هزار مرتبه اگر بروید بیائید هیچ سودی ندارد !
حقیقت اینست که رئیس صاحب جمهور از پاکستان دل کنده نمیتواند!

>>>   بعد از برگشت می گویند با دستان پر برگشته اند ومذاکرات شان در فضای صمیمیت برگذار شد بعد به افتخار این صمیمیت پاکستان با فیر شادیانه دوصد را کت بالای کنر خرسندی اش را ازین مذاکرات به اطلاع حکومت ما میرساند

>>>   سلام درهرکشوریکه پای چتل امریکا رسیده. ان کشور دیگر روی خوبی راندیده. وکشور ماافغانستان هم متصفانه از ۱۸سال بدین سو. دچاراین تجربه تلخ وخانمانسوز شده. که روح وروان همه مردم افغانستان را زخمی ساخته. وچون موریانه میخورد.

>>>   هیات کابل هم هیچ شرم و ننگ ندارد!!!!
باز صدها راکت نورستان را گلوله باران میکند!!!!

>>>   Ashkani
مرز میا‌‌ن ما و ‌ایرانی‌ها و تاجیکستانی ها و سمرقند و بخارا و سوات را انگلیس‌ها و روس‌ میا‌‌ن ما ها کشده اند ، نه‌‌ آرش کمانگیر ...!
وقتی پشاتین با هم میشینند و برنامه میگیرند که > لر او بر یو دی < یعنی‌ اوغان این طرف و اوغان پاکستان یکی اند ...! چرا ما نگویم ، پارسیوان ایران ، تاجیکستان و سمرقند و بخارا سوات یکی است و میخواهیم یکی شویم ؟؟
چه کسی‌ به آنها این حقّ را داده که گفته میتوانند لر او بر یو دی اما من نباید این حقّ را داشته باشم ؟
از این میگم پارسیوان پائین و بالا و این طرف و آن طرف یکی است و با هم هستیم و با هم میشویم .
هرچند که من سالهاست این را گفتم و به قول آقای سعیدی از هیچ دندان کجی نمیترسم ، اما از این پس همه ما باید این بگویم چون این واقعیت دارد .

>>>   لابی گریهای پاکستان این بازی ها را براه می اندازد زمانیکه قتل عام در افغانستان از طرف پاکستان صورت میگیرد و پاکستان تحت فشار ذهن عامه قرار میگیرد لابی گریهای پاکستان در درون نظام دارد به این بازیها می پردازند و اوقات را ضایع می سازد یک مدتی که سپری شد باز حملات دوباره آغاز میگردد.به عوض اینکه با پاکستان مشکلات شانرا حل نمایند به مزدوران پاکستان دست درازی میکنند. این شد حکومت و سیاست. هههههههههههه ای حنیف اتمر ....

قربان قربان

>>>   مردم مؤمن ودلیر افغانستان با استعانت از خداوند متعال هیچ ترس وتردیدی از اتم،بمب وتانک شوروی ابر قدرت شرق که ابر فدرت عرب را مرعوب کرده بود در دل شان راه ندادند،با افتخار وعزت شوروی را شکست دادند اما آدم های ضعیف نفس وشیفته پاکستان بمب اتم پاکستان را بهانه میکنند وجواب قاطع به دشمن متجاوز یعنی پاکستان نمی دهد که این کشور زبون دیگر توسط مزدورانش مردم کشور ما را قتل عام نکنند:در عوض هر روز پا بوسی آی،اس آی میروند!آنها در جواب هزاران موشک بر سر مردم ما در ولایتهای جنوبی وجنوب شرق پرتاب میکند!‏ ............ چنین رئیس جمهور ومقامات امنیتی شان.
نادرشاه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است