افسران نخبه و جوان در میان تقاعدشدگان هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۷    ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ کد خبر: 146287 منبع: پرینت

در میان جنرالان به تقاعد سوق داده شده از سوی رییس جمهور، افسران نخبه، جوان، با ظرفیت و ارکان حرب شامل هستند.

جاوید کوهستانی آگاه سیاسی در خصوص تقاعد جنرالان از امور نظامی توسط رییس جمهور می گوید که در میان 164 افسر تقاعد شده، افسران نخبه، جوان، باظرفیت و ارکان حرب نیز هستند که اردوی افغانستان در عدم وجود آنان در آینده با مشکلات روبر خواهد شد.

گفتنی است که رییس جمهور اخیرا حکم تقاعد 164 جنرال را با هدف جوان سازی نیروهای نظامی و اصلاحات امضا کرده است و قرار است که برنامه تقاعد ادامه داشته باشد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تقاعد جنرالان
کوهستانی
نظرات بینندگان:

>>>   فقد غیر اوغان را از صفوف نیروهای ارتش میخواهند بکشند و ارتش را صاف اوغانی میخواهند بسازند در این رابطه کار خوب میکنند چون ببینم که اینها چطور از خاک و ناموس خود دفاع کرده خواهند توانست از طرف دیگر اقوام غیر اوغان دیگر نباید از فامیل های این تررویستان و مردمشان جانهای خودرا قربانی سازند باید عساکر ارتش همه به ولایات خود رفته نزد فامیل خود قرار گیرند تا از فاشیستان و مردم فاشیست دفاع کنند.

>>>   Paiez
روشنفکری که درد های جامعه اش را حس می کند؛ منشاء وعلل آن درد ها را می شناسد؛ ودر گفتن حقیقت ها و بر ملا ساختن منشاء درد ها، بخاطر منافع شخصی یا گروهی اش؛ ویا هر بهانهء دیگری، سکوت می کند؛ خاین است...
روشنفکری که با فهم درد و منشاء درد ها، به خاطر چند صبا زنده گی شناسنامه ای و دغدغهء شکمش، در توجیه قدرت وکتمان درد ها قلم و قدم می زند؛ به مردم و جامعه، هم خیانت می کند و هم جنایت...
وبالاخره، روشنفکری که بی هیچ منافع ای، درد را می بیند و منشاء آن را می شناسد؛ بجای گفتن حقیقت سکوت اختیار می کند؛ چنین روشنفکری:
ترسو
بزدل
جبون وزبون است!...
پ

>>>   شما تشویش نداشته باشید آقای خلیفه شفتر غنی بزود ترین فرصت برای افراد مشخص خود 200 رتبه جنرالی توزیع میکند. شما خواهید دید که بیش بینی من به حقیقت می آنجامت یا نی یار زنده صحبت باقی.

>>>   اشرف غنی ار تمام افغانستان 20 نفر ندارد 200 رتبه جنرالی را به کی میدهد؟؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است