جوانگرایی به صورت کاذب عملی شده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۱    ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ کد خبر: 146286 منبع: پرینت

بحث جوان سازی اداره کشور و معرفی نامزد وزیران، اخیرا بیشتر از طرف رییس جمهور افغانستان مطرح می شود اما شعار این است که رییس جمهور با تقرری های جوانان اداره را می خواهد جوان بسازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، داکتر عبدالسعور نریمان عضو ارشد جنبش ملی افغانستان دربرنامه «تحول» گفت: جوانگرایی از جمله شعارهایی بوده است که از سال های بسیاری به این طرف داده می شود و دولت مکلف است تا حمایت همه جانبه از نسل جوان کشور داشته باشد. با تاسف نسل جوانی که فراموش شده است و ما فقط در متن شعارها جوانان را پیدا می کنیم اما زمانی که می آییم برای دادن اختیار به جوانان این موضوع را بررسی می کنیم اولین چیزی که بسیار مهم است، کاریابی برای جوانان است که وجود ندارد.

وی افزود: اکثریت جوانان ما در کشور فعلا کار مناسبی ندارند. در حالیکه جوانانی که تجربه ندارند در جایگاه های بسیار مهم گماشته می شوند. بعد آنوقت در رسانه ها می گویند که ما جوانان را در جایگاه های مهم گمارده ایم. در حالیکه این موضوع به صورت کاذب عملی شده است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جوانگرایی
بیکاری
نظرات بینندگان:

>>>   مشکل در همین است که جوانان تاجیک برای استقرار دولت فاشیست وقومگرای غنی قربانی میدهند

>>>   Parsi Zabanha
هزار ....بر این دزدان پست و پلید.....
این هم علت وجود تروریسم در افغانستان....
بدون تروریسم آمریکا باید جل‌و‌پلاسش را ببندد و برود، و آنوقت این منابع قیمتی دست چه کسی میافتد؟! بیشک نه آمریکا بلکه مردم‌ مستحق افغانستان که در فقر و محرومیت هستند. منافع حاصل از این معادن گرانبها که می‌تواند همه مردم افغانستان را متمول بسازد و این کشور را به‌یکی از پیشرفته ترین کشورها در‌همه عرصه ها تبدیل سازد باید از مردم آن ربوده و بجیب آمریکایی ها برود.....
و برای انجام این سرقت چه چیز بهتر از حضور‌نظامی آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم. تروریسمی که پس ازدهها سال حضور نظامی آمریکا هیچ کاهشی نیافته بلکه روزبروز تشدید میابد و امینت و جان و‌ مال مردم را همه روزه مورد تهدید قرار میدهد ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است