بسته شدن بیش از 150 رسانه در حکومت غنی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۲    ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ کد خبر: 146282 منبع: پرینت

بیش از 150 رسانه در مدت عمر حکومت وحدت ملی بسته شده است.

مجیب خلوتگر رییس اجرایی نی می گوید که از مجموع فعالیت 650 رسانه در کشور این رقم اکنون به 500 رسانه رسیده است.

دفتر حمایت از رسانه های آزاد اعلام کرده است که فعالیت رسانه ها نسبت به دوران گذشته ریاست جمهوری، 20 درصد کاهش یافته است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رسانه ها
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   Amirzada
پیامد های اخراج اجباری جنرالان
نیرو های امنیتی کشور یعنی اردو، پولیس و امنیت ملی به اصلاحات حرفوی و شایسته در چهارچوب منافع علیای کشور بدون تبعیض، تعصب و توطئه چینی نیاز دارند.
با تاسف اشرف غنی و هم فکران او نه به اصلاحات باور دارند و نه به شایسته سالاری. تمام استعداد و مهارت آنها در انحصار طلبی، حذف و توطئه چینی خلاصه میشود. ازینرو
مهمترین هدف این حرکت توطئه گرانه تصفیه نیروهای امنیتی از وجود تاجیکان و جابجایی افراد وفادار بخود صورت گرفته است. این در حالیست که اکثریت سر بازان اردو را فرزندان تاجیک تشکیل می دهند که از مرز دیورند از پکتیا، خوست، کنر ، ننگر هار، هلمند و قندهار تا هرات و بدخشان از شرف، عزت و تمامیت ارضی و جنگ با تروریزم با قربانی و سر سپردگی حفاظت می کنند و ارتش افغانستان را سراپا نگهداشته اند.
پیامد همچو‌ سیاست مخرب باعث تضعیف نیرو های امنیتی خواهد شد. هم چنان این تصفیه بازی های عجولانه می تواند باعث ایجاد ارتش های موازی و کشمکش جدید قدرت در کشور شود.

>>>   رزاق مامون، كارشناس ورزيده و كهنه كار مسائل سياسي

پیام به عطا نور: حکومت مستقل را اعلام کنید

وقتی موج بحران بالا می آید هرنوع فرصت سوزی وانتظار به معنای مرگ سیاسی است.

سفراحمد ولی مسعود به قندهار یک اقدام تاریخی و ملی است. صورت بندی تحولات نشان می دهد که حکومت کابل درآستانه سقوط است اما تمامی توان خود را به کار انداخته است تا کار بلخ را با سازماندهی شبکه ای سبوتاژ، عملیات تروریستی، خریداری افراد خود فروش وایجاد جزایر مخالف درولسوالی ها یکسره کند.

رهبران جریان های مهم سیاسی مخالف حکومت نا مشروع غنی- عبدالله همه برمحور یک اجندای واحد درحال نزدیک شدن با یکدیگر هستند. شمال، شرق، جنوب، اکثریت مردم کابل و نواحی مرکزی کشور بخشی از منظومه تغییرسیاسی درکابل اند.

هرگاه دراعلام حکومت مستقل بیش ازین تاخیر صورت بگیرد، حوادث بدی ممکن است اتفاق بیفتد و بافت جدید همگرایی سیاسی را با خطر مواجه کند. همین اکنون مراکز بزرگ شهری در افغانستان به شکل فدراسیون های ایالتی اداره می شوند.

اگر به زودی حاکمیت خود مدیریتی درشمال و سپس درقندهار اعلام نشود، توطئه گران تحت نام برچیدن بساط جزایر قدرت برنامه خطرناک سرکوب سیاسی و اجتماعی را در شرق، شمال و جنوب عملی می کنند. هرنوع تاخیر چانس های دسیسه گران را بیمه می کند.
درپی شکست کامل مذاکره بین جمیعت و گروه غنی- عبدالله، برخی منابع مطلع تایید می کنند که تیم حاکم جمیعت و عطا نور را به بهانه مذاکره مصروف ساخته و شب و روز درتدارک همه جانبه به منظور اشغال نظامی بلخ و نصب داوود نام می باشند. این گروه حتی به مبادی ساده منافع ملی واخلاق هم پذیری اعتقاد ندارند.

>>>   فیسبوک اولی من افشای فسادکاریهای جهادگر مصروفیت داشت حذب شد به تعقیب دوباره بنام جدید فیسبوک جدید ساختم بازهم درافشای استاد خطا و دیگرانش کارمیکردم تکرار ازجانب مرکز حذب شد . شک کردم که مبادا بخاطر ادامه خونریزی و غارت مردم درفکر تشویق جهادگران اند وگرنه چرا من حذب شوم ؟
خداسیز


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است