هم اکنون: همایش مردمی عطامحمد نور در بلخ
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۰۸    ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ کد خبر: 146227 منبع: پرینت

والی بلخ هم اکنون درحال سخنرانی در همایشی مردمی در ولایت بلخ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عطامحمد نور والی بلخ ظهر امروز سه شنبه 17 دلو 96 در همایشی مردمی میان باشندگان ولایت بلخ بر ادامه مبارزات خود تا تامین شدن عدالت واقعی تاکید کرد.

والی بلخ بار دیگر به تظاهرات مردمی تاکید کرده و گفت: در ابتدا حرکت های سبز شروع خواهد شد و اگر گوش شنوا پیدا نشد به حرکت های نارنجی متوسل خواهیم شد.

وی به برگزاری انتخابات به موقع تاکید کرده و افزود که باید این انتخابات ها بصورت شفاف و بموقع برگزار شود تا اشتباهات گذشته تکرار نشود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نور
همایش مردمی
نظرات بینندگان:

>>>   من خو دم هم از این دولت فاشیستی خسته شده ام اگر نور صا حب برایم در هر بگوید من حاضر هستم تا دم مرگ در پلویش قرار دارم من از کابل هستم و هچ روابط به نور ندارم مگر من خسته شدهام از این دولت کثیف و بی عدالت

>>>   او مردم از نور صا حب حمایت کنید در غیر ان ع وغ این وطن را برای کفار می بخشد

>>>   نور رهبر همه ملت و همه اقوام است. او برای چوکی خود نمی جنگد بلکه برای همه مبارزه عدالت خواهی دارد.

>>>   در این وقت حساس بسیار مهم است که اقوام شریف تاجک، هزاره، ازبیک، ترکمن در کنار هم به یک صدا و اتحاد علیه این حکومت دستنشانده امریکا ایستاده شوند.

>>>   او مردم ازگفتاربدون عمل عطاچور خسته شدند،اینطور،آنطورمیکند،.................................

>>>   آیا قمار بازان و "جیز گران" قدیم مزار هم درین همایش مردمی؟! عطا محمد نور که در آنوقت نقل مجالس بچه بازان بود،اشتراک داشتند؟؟!!

>>>   ابتدا سبز یعد نارنجی بعد بنفش پسانتر سرخ بعد تسلیمی !

>>>   اول حرکت سبز بعد نارنجی بعد سرخ و خون ریزی دوران دولت مجاهدین تا مانند سابق راه زا برای آمدن طالبان و این مرتبه برای داعش هموار کنید. ما این کارزار را به دفعات تجربه کرده ایم.

>>>   بی غیر از چند دزد ولگر کسی دیگر تظهرات نگرده است.زلمی

>>>   یک مشورۀ نیک به استاد عطامحمد نور!
اگر شمابه انتخابات معتقد استید و میخواهید که واقعاً یک انتخابات شفاف برگزار گردد، پس لطف نموده از این ماجراجویی فعلی تان صرف نظر نموده و به فعالیت سیاسی برای انتخابات از همین حالا شروع نمائید!
باور کنید که این همه مردمی را که با مصرف ملیونها افغانی به گرد تان جمع نموده و نمایش هایی را به ره میاندازید عبث است، اکثر این مردم بظاهر باشما و در باطن روح و پهلوی دیگری دارد، اینان عاشق پول شما اند نه عاشق سخنرانی شما.
تداوم سرکشی شما از قانون، مردم را بیشتر از شما دور میسازد، اگر سیاستمدار استید، فعالیت سیاسی اینگونه نیست که شما در پیش گرفته اید، اینرا به خوبی میدانید که سمت شما همه اش جمعیتی نیست که شما برآن اتکا نموده اید، در این ولایت احزاب و سازمانهای مختلف وجود دارند که هریک مسیر های سیاسی خود را دارند و اگر بالفرض در روند کنونی باشما هم باشند، این بدان معنی است که با تداوم ماجرای کنونی وزنۀ سیاسی شما را صدمه میزنند و محبوبیت شما نیز به مثابۀ یک انسان سرکش در میان مردم کم میشود.
شاید من هم بتوانم با سردادن چند شعار مدح گونه در توصیف شما چند مبلغی را از شما بدست آورم اما این نمیتواند به شما کمک کند زیرا میدانم در زمرۀ سرمایه داران دست اول وطن استید اما بودجۀ شما در حدی نیست که با پولهای سرمایه گذاری شده توسط امریکا بالای حکومت وحدت ملی؟ مقابله و رقابت نماید.
رها کن این کرسی بدنام کنونی را! اگر بالفرض مستقل هم باشی، باز هم مامور همین حکومت به حساب میآیی! پست پشت پا بزن به این کرسی گدایی شده، حکومت وحدت ملی قانونی نیست و توهم منحیث والی همین حکومت قانونی نیستی، پول کافی بدست آوردی و لازم نیست این پول را حالا برای هیچ مصرف نمایی! از من یک گفتن بود، حال تو میدانی و مشاورین بازی ات.

میهن زرغون

>>>   لا اقل جای خوشحالی است که یک مرد در برابر این خائن وطن فروش قد علم کرده است.. اگر اشرف غنی چند سال دیگر همین طوری حکومت کند، غیر پشتونها و حتی پشتونهای درانی را از افغانستان بیرون خواهد کرد و همه کشور را به دست کوچی ها خواهد سپرد.

>>>   هيجكس إز عطاي دزد ستمي حمايت نميكند. به جز إز جند نَفَر دزد. قمار بار و أوباشان مزار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است