به نام فعال زن تیشه به ریشه زنان دیگر نزنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۵    ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ کد خبر: 146187 منبع: پرینت

زنانی که به نام فعال زن تیشه به ریشه زنان دیگر می زنند بدانند که روزی تاریخ آنها را قضاوت خواهد کرد و بدانند که آنها در تاریخ به نام پروژه بگیران و جیره خواران کمک های بین المللی یاد خواهد شدند نه فعالین حقوق زن.

زنانی که می روند و داد خواهی می کنند تا قانون محو خشونت علیه زنان ملغی قرار داده شود و اینکار را نه از برای احقاق حقوق زنی که هر روز با خشونت مواجه است بلکه بخاطر پروژه و یا هم همان تعصب های قومی و زبانی می کنند، زنانی که می روند و داد خواهی می کنند تا خانه های امن در تحت قیودت وزارت زنان قرار بگیرد در واقع خاینینی هستند که این زنان ستم دیده و خشونت رسیده را مخصوصا آنهایی که از دست زورمندان و افراد در راس قدرت صدمه دیده اند یکبار دیگر به سوی خشونت و حتی مرگ سوق می دهند.

شماهایی که دنیای تان به اندازه پروژه ها و افکارتان کوچک است لطفا با سرنوشت نصف نفوس این کشور بازی نکنید، بگذارید قانون محو خشونت همچنان یک قانون مرعی الاجرا باقی بماند. این قانون مال هیچ شخص و فردی نیست، این قانون مربوط به نصف نفوسی که من و تو و دختران ما نیز شامل اند می شود.

خانه های امن اگر در گروگان وزارت زنان قرار گرفت این وزارت نمی تواند در برابر فشارهای سیاسیون و زورمندان تاب بیاورد و زنانی که از طرف این افراد مورد خشونت قرار گرفته اند به آسانی و بدون سروصدا دوباره به دست همان ها سپرده خواهد شد. این وزارت که تا هنوز نتوانسته است از خامک دوزی و خیاطی بیرون شود چگونه می تواند در دفاع از حق و حقوق زن خشونت دیده در برابر زورمندان بایستد.

تاریخ شما را قضاوت می کند و تاریخ نام شماهایی که تیشه به ریشه همنوعان خود بخاطر پروژه یا خوش خدمتی به سیاسیون و یا هم تعصبات زبان و قوم می زنید در صفحه سیاه تاریخ نوشته خواهد شد.

تعدادی از زنان مصروف کمپاین کردن بخاطر لغو قانون محو خشونت و نیز بخاطر تحت کنترل درآمدن خانه های امن از موسسات زنانه به وزارت زنان اند. این زنان اینکار را از روی تعصب و پروژه هایی که به همین منظور گرفته اند می کنند و باید جلوی شان ایستاده شد.

حوریه مصدق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت زنان
حقوق زنان
نظرات بینندگان:

>>>   حوریه باید به میدان بیاید. شما خود تان در کجای این غایله قرار دارید؟ برای که کار می کنید؟ چون در این کشور هیچ کسی برای خود و مردم خود کار نمی کند.

>>>   کاملاً صحیح فومودی وزارت زنان قدرت کنترول خان هامن ندارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است