در حاشيه مواجهات رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۳    ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ کد خبر: 146134 منبع: پرینت

برخی از حواريون ریيس جمهور كه نسبت به من در كنار ايشان حسادت و با حضور من مخالفت داشتند مدعی بودند كه محمدی ریيس جمهور را جهت می دهد و در نتيجه او را با ديگران مواجه می كند.

چند روز گذشته يكی از دوستان برايم خبر داد كه رحمت الله نبيل ریيس پيشين امنيت ملی ممنوع الخروج شده است. اين در حالی است كه ايشان در خارج از كشور می باشد. امروز محور مردم افغانستان به رهبری نبيل اين موضوع را علنی كرد. ادعای مطرح عليه ايشان افشای اسرار دولتی است كه مدتی پيش با ارایه اسنادی از دخالت مستقيم پاكستان در حملات تروريستی در افغانستان خبر داد.

يكي از همين حواريون در جريان مبارزات انتخاباتی و بعد از افشا شدن مكالمات تلفنی خليلی و امرخيل در يک نشست محدود با طعن و طنز همراه با تكان دادن معنادار سر خود نسبت به نبيل گفت: اونوتو پشتون اس كه اونه اونو گپا از پيش بيني اش به او قسم تير شد.

مواجهه ریيس جمهور با ریيس اجرايی، با معاون اول، با ریيس جمهور پيشين، با جنرال رازق، با حاج ظاهر قدير، با همايون، با داكتر احدی، با محمد محقق، با عطامحمد نور، با رهبران جهادی، با اعضای تيم تحول و تداوم و اخيرا با رحمت الله نبيل و در كل با مردم افغانستان در اثر جهت دهی چه كسی يا چه كسانی است؟

محمدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   دیرور رئیس اداره امورش هم مخالف شده وپیشنهاد استعفا داده

>>>   آقای محمدی تجربه نشان داد که شما صلاحیت ورود در هیچ عرصه را ندارید همان خاتم برایت غنیمت است. شما برای این دومین مغز متفکر جهان با عالم و آدم درگیر شدید و همه روابط تان را نه یک بار که بارها بخاطر این آدمک خراب کردید. و ... تنها جایی که شما را تحمل می کند همان خاتم است «آزموده را آزمودن خظاست»

>>>   داکترنجیب با پنجصد هزار جانبدار ایدیولوژیک خود دچار مشکل بود اکنون همانقدر قدرت بین جزایر قدرتها تقسیم شده هریک تمامیت خواهی و قدرت واحد خودرا بخواهند کجایش پیروزی دارد . پس این همه سیاستمداران جهادگر هنوز احمق اند و پرتاب باطله دانی خواهند شد .
خداسیز


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است