دادگاه لاهه هم عليه رهبران ما شتافت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۷    ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ کد خبر: 146118 منبع: پرینت

هدف نه طالبان است نه داعش هدف غيرپشتون ها است.

هدف كساني هستند که عليه پشتونيزم ها در كنار ملت خود ايستاده اند، هدف خدمت كنندگان و ضد تروريزم است حتی جنرال رازق. وارد كردن اسامی طالب، داعش، سازمان سيا و... در پرونده جرايم جنگی براي منحرف كردن مردم از حقيقت است. حكمتيار که جزو پنج تروريست خطرناک جهان در ليست سازمان ملل بود اينک در كجا است؟

طالبان كه تسليم نمي شوند در صندلی دادگاه لاهه در مقابل قاضی قرار گيرند، داعش كه مرگ و انتحاری را افتخار می داند نيازی به رسيدن به لاهه ندارد، مامور آمريكایی را كشورها نمی توانند تحويل دادگاه لاهه بدهند. ولی بخواهند دادگاه را بی صلاحيت كنند می تواند.

پشتون ها با لابيگري در نهادها و مجامع بين المللي و با استفاده از قدرت در كمک به افراد خاص و ارسال شكايت ها نقش پليد خود را بازی می كنند ولی فعلا در گام نخست دوستم است اما به ترتيب اگر ايستادگی نشود همه رهبران غير پشتون هدف هستند.

نويسندگان، روشنفكران و همه پارسي زبانان اين مسووليت سنگين تاريخی و سرنوشت ساز را به عهده دارند تا صداي مردم و حقيقت ها را به گوش نهادها و مجامع بين المللي برسانند كه دشمن مردم دولت فاشيستي پشتونيزم طالبان و داعش است نه دوستم و...

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دادگاه لاهه
پشتون ها
رهبران مردم
نظرات بینندگان:

>>>   بلاخره خود راشناختی که به جز یک دزد و چپاولګر چیزی دیګری نیستی و خود را افغان ندانسته و به هزار نیرنګ مردم اصیل افغانستان را که از ملیت های مختلف با هم برادر یک ملت واحد ساخته استفاده نامشروع نموده و داد میزنی که ما در پهلوی ملت ایستاده ایم ملت همان ملت است که تو و رهبران خود فروخته جنایتکار لوطی و ... است مقابل اش ایستاده اید و این را نمیداند که حالا وقت ان ګذشته که چند اجنبی تمام ملت را از بین ببرد.

>>>   کسی است که هدف نظر دهنده (بلاخره خود را شناختی) را برایم بگوید.
م م

>>>   رهبران! کسیکه چادر نارنجی بر سر کرد دیګر کاری کرده نمیتواند دوستم همرایی یک .......... خود از وطن فرار کرد و عطا چور چادر نارنجی به تن کرد دیګر حس و خاصیت مردی خود را زیر سوال برد و خود حیران است که مرد است یازن.

>>>   دادگاهی لایه که واقعا دادگاه عدالتی ملت ها باشد و جنگ های نیابتی افغانستان که خبر صد در صد دارد و افغانستان را الاجی کتد از زمان وقت مجاهدین کرام و. .. اولا باید جناب گلبیدین روزانه صدها راکت به کابل پرتاب میکرد ، جناب سباف که نه زن نه بچه نه خانه و انون همه رو به عرب ها فروخت و دیگران که خدا همشونه به جهنم ببرد ،در شهر هر ان چه هست گیرند ، چرا دادگاه لایه این چنین بی تفاوت عمل می کند، اون دآدگاه ، دادگاهی بین مللی است الکی نیست ، که تنها طالب واعش ، حزب الله و... رو دادگاهی کند، اگر چنین است انون دادگاه نزد وجدان دادگاه بی عدالتی مهر سکوت بر لب و دست به کتاب خدا ، خود داری کند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است