قهر مقام امنیتی غزنی بخاطر پخش نشدن مصاحبه اش
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۸    ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ کد خبر: 146096 منبع: پرینت

بدلیل پخش نشدن صحبت های معاون قول اردوی 203 تندر در رسانه ها، از حضور خبرنگاران در محل های برگزاری برنامه ها جلوگیری شد.

به نقل از یک، اتحادیه خبرنگاران غزنی بدلیل رفتار توهین آمیز معاون قول اردوی 203 تندر و سرپرست زون 303 پولیس دراین ولایت با حکومت محلی مقاطعه کرد.

مجیب خلوتگر رییس اجرایی نی، توهین به خبرنگاران و ممانعت از ورود آنان در برنامه های خبری را خلاف قانون و ممانعت مقام های امنیتی در دسترسی به اطلاعات خواند و اظهار کرد که حکومت باید این مقام های امنیتی را مورد پیگرد قانونی قرار دهد.

گفتنی است که رابطه این دو مقام ارشد امنیتی پس از آن با خبرنگاران به تیرگی رفت که هفته گذشته صحبت های معاون قول اردوی 203 تندر در رسانه ها بازتاب نیافته بود.

اتحادیه خبرنگاران غزنی در یک نشست رسمی با صدور بیانیه ای خواستار پوزش رسمی این مقام امنیتی شدند و تحریم های خبری دولتی را تا زمان عذرخواهی رسما اعلام کردند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غزنی
خبرنگاران
نظرات بینندگان:

>>>   ای خبرنگارکا هم مردار کدن، دل شان مقام امنیتی است، ده کشور های دگه شما از کدام مقام امنیتی ره گپ شه شنیدین؟ مه خو نشنیدیم که هر روز ریس امنیت امریکا گپ بزنه، شما دیدین، یا از پاکستان و ایران هر روز ده رسانه باشه و رسانه باز 4 تا ایلایی ره روان میکنه و ده گپش درامده و سوال های بیجا و بی ربط میکنه ...مه باشم اشکم لغت شان میکنم
م م

>>>   هارون معترف:
اگر ١٥ سال ولايت استاد عطا در بلخ محكوم است، ٢٨٠ سال حكومت قومي هم در افغانستان محكوم است. آنهايي كه عليه چوكي هاي ميراثي مبارزه مي كنند، نخست از زعامت جعلي و قومي در ارگ آغاز كند.

>>>   اکثر رسانه هااخباری را نشر میکند که باداران شان میخواهد و چیزی که به میل باداران شان نباشد نشر نمی کنند
بصیر نظری

>>>   این خبر نگارها ادعا ریاده دارن

>>>   خبرنگاران کاپی کار از طلوع یک چیز را یاد گرفته اند: در بین گپ نفر درآیند و سوال کنند، خود شان چیزی را نمی فهمند و کوشش می کنند جانب مقابل را عصبانی کنند. و این حق را نیز به خود می دهند.
او مردم این آزادی بیان نیست، شما آزادی بیان را دیده اید و یا شنیده اید؟
من اگر آمر امنیت باشم اصلن با این نیمچه باسوادان مصاحبه هم نمی کنم.
این ها به درد مصاحبه گیری از داکتران و سیاسیونی می خورند که در پی شهرت استند.
م م

>>>   عطا صفوی
بازهم آدرس را غلط دادند...
بعد از موضعگیری دونالد ترامپ علیه طالبان ، اشرف غنی احمدزی برای اینکه خواسته باشد «طالب را از افغان و افغان را از طالب» بخاطر همدلی وهمتباری خویش جدا کرده باشد واین لکه سیاه را طوری پنهان کند بازهم موضعگریری خیلی زیرکانه ودرضمن گمراه کننده ای نمودند :
"زمان انتخاب برای طالبان فرارسیده است، طالبانی که افغان و مسلمان اند باید حملات اخیر تروریستی را تقبیح کنند و آنهای که این کار را نمی کنند، تروریستان اند و دولت افغانستان با آنها مذاکره نمی کند."
آقایی غنی وتمامی آنانیکه بین طالب تفاوت میگزارند اینرا بدانند که هرگز ممکن نیست این لکه ننگ تاریخ وتحجر را با این شکل آدرس غلط پاک ویاپنهان نمود ، زیرا "طالب" و" افغان " درحقیقت "روح و جسم " یک دیگراند.

>>>   من هم نظر اقای هارون معترف هستم چوننظر معقول و درست است.

>>>   شاید کدام کمک امریکایها را که به داعش وطالب کمک میکردند نشر نکرده
بعضی اخبارهارا دولت خریداری میکند ونشر نمیکندبخاطریکه افشا میشود راز غنی وامریکا.

>>>   رسانه ها باید مصاحبه های خود را بدون هیجگونه جانب داری یا تعصب یا بگونه ای محافظه کاری پخش کنند وظیفه رسانه ها رساندن حقایق به گوش ملت است اگر شما مصاحبه با معاون قول اردو را پخش نکردید حالا به هر ملاحظه ای که باشد این سانسور تلقی میشود و من و مردم برداشت ما این میتواند باشد که شما بسفارش فلان مقام از نشر این مصاحبه خودداری نموده اید و معاون و مقامات حق دارند با شما وارد ارتباط و تعامل نشوند چون شما خبرهارا مطابق سلیقه خود و یک عده افراد خاص بازنشر میکنید واین حرکت شما خلاف قانون و مرام رسانه ای میباشد که از گفتن حقایق جلوگیری نموده اید

>>>   امی ازادی بیانست یا ایچۀ زنبور، از موتر وقتی پائین می شوم همه میدون و میگوین که. چه گفتنی دارید؟ چه نظر دارید؟ کجا بودی؟ خو کجا بودم خانه بودم. گفتنی و نظر از کجا میشه او بیادر

لالی گوش کته
ثقیل گندم در چولمان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است