درگیری میان مهاجران افغانستانی و آفریقایی (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۸    ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ کد خبر: 146028 منبع: پرینت

در یک درگیری شدید میان گروهی از مهاجران افغانستانی و آفریقایی در شهر کاله فرانسه ده ها تن زخمی شده اند.

به گزارش منابع دادستانی شهر کاله فرانسه که پنجشنبه شب منتشر گردید در یک درگیری شدید میان مهاجران افغانستانی و اریتریایی ده ها تن زخمی گردیده اند. در این درگیری پنج تن در اثر اصابت گلوله زخم برداشته اند که وضعیت شان بسیار وخیم توصیف شده است همچنین 18 تن دیگر در اثر ضرباتی با دنده های آهنین زخم برداشته اند پس از این رویداد ژیرار کولومب وزیر داخله فرانسه نیز به کاله رفته و با مقام های مسوول در مورد وضعیت به شدت متشنج در این محل گفتگو نمود.

کولومب وزیر داخله فرانسه در پاسخ به سوال های خبرنگاران گفت: "من به کاله آمدم زیرا این رویداد به شدت رویداد وخیمی است. وقتی امروز پنج تن در پی شلیک زخمی می شوند و پنج تن دیگر در بین مرگ و زندگی قرار می گیرند بیانگر این است که به یک مرحله بسیار خشونت آمیز رسیده ایم که پیش از این ندیده بودیم. اگر پولیس در اینجا نمی بود حتما تعداد بیشتری حتی احتمالا به مرگ نزدیک می شدند. وضعیت در کاله خیلی جدی است.

براساس گزارش های پولیس اولین دور این درگیری ها بعد از چاشت پنجشنبه اتفاق افتاد که در آن حدود صد مهاجر اریتریایی و 30 تن از مهاجران افغان حین توزیع غذا زمانی درگیر شدند که یک افغانستانی دست به شلیک برد.


مهاجران افغانستانی مهاجران آفریقایی کاله فرانسه افغانستان آفریقا درگیری کشته و زخمی



محمود منجم زاده

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهاجران
آفریقا
افغانستان
فرانسه
نظرات بینندگان:

>>>   کی پیروز شد؟

>>>   در وقت نان گرفتن نمی دانم که مهاجرین افغانی بی نوبتی کردند و یا مهاجرین ادی تیریایی افریقایی، بهر صورت بخاطر گرفتن نان بین شان جنگ شده است و یک افغان توسط سلاح بالای ادی تیریایی ها فیر کرده است و چند نفر آنها را زخمی کرده است و آنها نیز بالای افغانها حمله کردند و چند نفر رازخمی کردند. در حالی که خداوند صریحآ در قرآن پاک میفرماید:
ان الله لایحب جنگ و غالمغال فی الموقع توضیغ الغذا.

>>>   بیارید برویم دعوا

>>>   خخخخ باز هم افغانیهای ... حماسه آفریدند

>>>   .... رئیس جمهور بی غیرت،بی وجدان وخائن که مردمش در سراسر جهان آواره شدند،برای یک لقمه نان صف اندک غذا مسیحیان ایستاد میشن به قیمت جانشان اما این دو غ وع بی غیرت به فکر جیب شان هستند!نادرشاه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است