دمکرات ها علیه اخراج روزنشتاین به ترامپ هشدار دادند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۳    ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ کد خبر: 145998 منبع: پرینت

دمکرات های کنگره آمریکا در نامه ای خطاب به رییس جمهور این کشور علیه اخراج معاون دادستان کل و یا بازپرس ویژه پرونده روسیه به وی هشدار دادند!

به گزارش رویترز، دمکرات های عضو مجالس نمایندگان و سنای آمریکا روز جمعه با نگارش نامه ای به «دونالد ترامپ» رییس جمهور این کشور هشدار دادند که از انتشار اسناد و یادداشت های محرمانه جمهوریخواهان علیه اف بی آی به عنوان «دستاویزی» برای اخراج «راد روزنشتاین» معاون دادستان کل آمریکا یا «رابرت مولر» بازپرس ویژه پرونده جنجالی روسیه سو استفاده نکند!

دمکرات ها در این نامه با اشاره به اخراج بازپرس ویژه پرونده رسوایی «واترگیت» توسط «ریچارد نیکسون» رییس جمهور وقت آمریکا در سال 1973، نوشتند: «اخراج راد روزنشتاین؛ از رهبران وزارت دادگستری یا باب مولر ممکن است به بحرانی قانونی بیانجامد که از کشتار شنبه شب تاکنون شاهد آن نبوده ایم!».

گفتنی است که عبارت کشتار شنبه شب، به اخراج «آرکیبالد کاکس» بازپرس ویژه و مستقل پرونده رسوایی واترگیت به دستور «ریچارد نیکسون» رییس جمهور وقت آمریکا در سال 1973 اشاره دارد که استعفای «الیوت ریچاردسون» دادستان کل آمریکا و «ویلیام دویل راکلشاوس» معاون وی را در بیستم اکتبر 1973 در پی داشت.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
دمکرات
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است