پاکستان با تمسخر جواب هیات افغانستان را داد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۷    ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ کد خبر: 145989 منبع: پرینت

وزارت خارجه پاکستان به سفر ریس امنیت ملی و وزیر داخله افغانستان به پاکستان جواب ارایه کرد.

در حالیکه استانکزی رییس امنیت ملی و برمک وزیر داخله در مورد سفر شان به پاکستان یاوه گوی کرده چنین وانمود می‌کنند که جانب پاکستان به حرف های آنها گوش داده و با آنها اظهار تسلیت و غمشریکی کرده است و به زودی هیاتی از جانب پاکستان به افغانستان می آید که در مورد فلج بودن ارگانهای امنیتی، استخباراتی و نگهداری دروازه های وزارت داخله به جانب افغانستان مشوره دهد و یا حتی همکاری نماید، اما سخنگوی وزارت خارجه پاکستان محمد فیصل طی کنفرانس خبری در مقابل ده ها خبرنگار داخلی و خارجی ادعای جانب افغانستان را رد نموده چنین گفت ( ... اجازه نمی دهیم از خاک کشور مان علیه همسایگان استفاده شود ...)

موصوف به این‌ کلی گویی هم بسنده نکرده بلکه مشخصا جانب افغانستان را به تمسخر گرفته با ناعادلانه خواندن انتقاد افراد یا جریان هایی که می خواهند ناکامی های خود در افغانستان را به گردن پاکستان بیندازند، افزود: پاکستان ۹۷۵ پست را در امتداد مرز خود با افغانستان ساخته است، در حالیکه افغانستان تنها ۲۰۰ پست مرزی احداث کرده است ... )

پاکستانی ها نقطه ضعف دولت افغانستان را خوب می دانند، چون اکثر ارگانهای های امنیتی و استخباراتی افغانستان آلوده به جواسیس پاکستانی ها هستند و آنها نیک می دانند که در افغانستان یک سیستم فاسد، از هم پاشیده، تکه تکه، ناکارآمد و جدا از مردم زمام حکومت را به دست دارد. از همینجا است که آنها به هیات افغانستان نه ارزش می دهند و نه هم به حرف شان گوش می کنند.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکستان
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   دولت دیکتاتوری تکقومی نیم بند جان کری و تقلب شده گوسفندی نفس های اخر را میکشد. حال بجای رسیده که حتی امنیت خود شان را گرفته نمیتوانند. پاکستانیها به اینها اهمیت نمیدهند.

>>>   دولت داران افغانستان شرف و عزت خود و عزت ملت را فروختن ورنه هيچ وقت پيش دشمن زانو نميزد
كجاست افتخارت افغان كه كشور و حكومت را خارجي ها اداره ميكنه
و دال خور تمسخر ميكنه

>>>   Muradi
اینها چون کبک سر خودرا به زیر بته می کنند وفکر میکنند کسی آنها را نمی بیند وفریب حرف های پوچ وتوخالی آنها را میخورد. مردم ذره ذره کارکردهای حکومت داران را محاسبه می کنند.اینها هرگز چتری برای جمع کردن مردم نخواهند شد.

>>>   از نظر معنی ومفهوم بنیادی بین اوغانستان وافغانستان کدام تفاوتی وجود ندارد ، اگرشما تفاوتی که مفهوم دیگری افاده کند لطفا دراین صفحه بنویسید تا ماهم بدانیم که مسیله از چه قرار است... ولی درمور د اکثریت واقلیت بحث جداگانه ایست که دیگر پنهان نمیشود.

>>>   حسن علی راست میگوید.

>>>   مثلث غنی اتمر استانکزی برای منحرف کردن اذهان مردم از کشتار و قتل عام و انتحاریهای هرروزه بدروغ و فریب بپابوس پاکستانیها رفتند و احمقانه تر از آن استانکزی مزدور آی اس آی اعلان کرد که پاکستان حضور تروریستها را در خاک خود قبول کرده است. معلوم شد که استانکزی مثل همیشه دروغ گفت و در تیم غنی دروغ پالسی اساسی و فریب اصل است

>>>   الله ج تمام جواسیس و نوکران همسایه های ما را تباه و برباد سازد. آمین! و همچنان به آنعده گروه ها و حنگ طلبان که در افغانستان بجز ویرانی و تباهی چیزی دیگری به ارمغان نمی آورند از الله ج میخواهیم که آنا را نیز به گونه بسیار فجیع نیست و نابود سازد. واقعاً کشور ما با رفتار خشن و دور از انسانیت همچو افراد به ویرانه مبدل گشته و این مردم واقعی افغانستان است که مشت کوبنده بر دهن این خبیث بکوبند و آنان را در هر نقطه از سرزمین خود هلاک سازند.

>>>   حرف های حسین علی از روی واقعیت بوده و افغانستان کدام برنامه ملی و پالیسی خاص ندارد و رفتن شان به پاکستان توهین به مردم قهرمان افغانستان است . زره

>>>   همین که پاکستانی هابرای وزیر صاحب داخله فاتحه داده اند وگفته اند خیلی ازین بابت خفه هستیم بزرگترین دست آورد برمک صاحب است ، چرا دیگر هیئت ها تاحال چنین دست آوردی نداشته اند؟

>>>   همیشه قوم اوغان ناتوانی و فساد خود را به نام پاکستان مینویسد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است