توهين وزير دفاع افغانستان به افسران نظامی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۰    ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ کد خبر: 145930 منبع: پرینت

خانزاده اسلمی یک تن از تحصیلکردگان نظامی در برابر گفته های وزیر دفاع ملی واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک خانزاده اسلمی یک تن از افسران نظامی گفت: "وزير دفاع مي گويد كسي از من فهميده تر پيدا شود من استعفا مي دهم. من فهميده نيستم ليكن حاضرم كه با اين توهين به ايشان پيشنهادی بدهم. در حقیقت خانزاده با وزیر دفاع طارق شاه بهرامى در یک امتحان لیاقت شرکا نماید بنده تورن خانزاده پرواني فارغ التحصیل آكادمي نظامي كشور دوست هندوستان به درجه اول نمره سال 2010 حاضر ام كه همراي اين جناب امتحان بدهم.

امتحان تحريري، تقريري و همچنان روي خريطه طرح پلان جنگ (دفاع، حمله، ضد حمله) و سوق اداره در بخش (پياده و توپچي) فقط به سطح كندک از لحاظ اراضي هموار، كوهي در حضورداشت تمام جنرالان وزارت دفاع به بسيار سطح ابتدایي امتحان بدهم بعد معلوم مي شود كه سطح دانش اين جناب چقدر است.

این پیام خانزاده پروانی در رسانه های اجتماعی زمانی دست به دست می شود که چند روز گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی جناب وزیر دفاع ملی در برابر دوربین به خبرنگاران گفت: اگر کسی از من فهمیده تر باشد من حاضرم استعفا بدهم.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر دفاع
افسر نظامی
نظرات بینندگان:

>>>   بارها گفتیم قبیله در پی جذب آدم های بیسواد و کم ظرفیت است ، زودتر حلقه غلامی را قبول کند ،

>>>   راست می گوید وزیر دفاع زیرا از این کرده انسا ن که غلا می امریکا را کند دیگر کسی پیدا می شود
که وطن خود را ه خاطر چند دالر بفروشد

>>>   کدرهای توانمند نظامی در تشکیل وزارت دفاع و داخله وجود دارد، ما نمی توانیم آنها را نادیده بگیریم، جوان مبارز ما که صدا بلند کرده شجاعت و متانت به خرج داده هم یکی از ویژه گی یک نظامی بوده می تواند!!

رحمت خان مجاهد
پیلوت

>>>   ههه
عين مضمون و عين بشنهاد بدون تغير زير و زبر مضمون قبلا توسط بسري جنرال صاحب دوستم خوانده بوديم كه با فارق اين كه ايشان خود را فارغ از هندوستان و بسري جنرال صاحب دوستم خود را فارغ از تركيه كفته اند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است