خواسته های غنی و عبدالله و ربانی و جوکو در نماز (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۱    ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ کد خبر: 145878 منبع: پرینت

اشرف غنی:
خدایا به حق نمازهای خوانده شده و خوانده نشده در این دو سال خواهش می کنم که اوضاع را آنطور که می خواهم پیش برود، به مرتضوی صایب می گویم که در مورد جزییات قضیه در فیسبوکش چیزی بنویسد. خدایا امروز یک لنگی کلان بر سر جوکو ویدودو ماندم، خدایا به حق تمام خون های ریخته شده بیا و عطا مامد نور را با جوکو ویدودو مالچه کو و داکتر عبدالله را از بغل دست مه خارج بساز.

جوکو ویدودو:
رئیس جمهور اندونیزیا: خدایا، اینجا کجا بود که مرا آوردی، هنوز پایم به افغانستان نرسیده یک هزار رکعت نماز سرم خواندند، خدایا عاقبت مرا بخیر کن، یک لُنگی کلان سرم ماندند، نمیدانم چه رازی در این لُنگی است که هر چه می گویند فوری قبول می کنم، خدایا من برای صلح آمدم، خدایا توکل به تو، حتی زنم را به اینجا آوردم، مرا محافظت کن و صحیح و سالم به اندونیزیا برگردان.

داکتر عبدالله:
خدایا! تو شاهدی که اشرف غنی با تو چه می گوید، حرف هایش را باور نکو، من اگر دریشی گرفتم یک افغانی هم از پول بی بی گل نبوده است؛ خدایا در هنگام نماز به جوکو ویدودو بفهمان که من هم در افغانستان هستم و بدون من نباید کاری انجام شود؛ خدایا عطا مامد نور در مورد من بسیار چیزها گفت، کاری کن جوکو با او دیدار نداشته باشد تا هرمان به دل بماند و الهی دشمنان مرا خوار و زار و بی عطر و دریشی بگردان.

صلاح الدین ربانی: خدایا خودت بهتر می دانی که من نماز دیپلوماتیک می خوانم و عرف دیپلوماسی را هنگام ملاقات با شما مراعات می کنم؛ خدایا به حق شهدای آینده عطامامد نور را از من نگیر، خدایا من به نیویارک نرفتم تا چیزی تغییر نکند، خدایا جمعیت اسلامی را دولت بگردان و دولت را جمعیت اسلامی و اگر هیچ نشد خدایا همۀ رقیبان و حریفان را در چاله های بزرگ جهنم قرار بده تا آنها را گژدم ها چند باره بگزند تا بدانند که من بالای شان زیاد قهر هستم.

مهدی ثاقب


خواسته های غنی و عبدالله و ربانی و جوکو در نماز

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طنز
عبدالله
غنی
جوکو
ربانی
نظرات بینندگان:

>>>   گلمرجان در نماز هم رخ میزنه و نگاه های شوخ و عاشقانه داره ههههههخهخ

>>>   عبد الله را سيل كنند چطو هوشش در كامره بوده

>>>   جناب رئی جمهور لنگی اش را سرمهمان گذاشته تا اگر خطری پیش آمد فکر کنند آن لنگی والا غ است

>>>   عجب است لنگی اشرف غنی بسر ریس جمهور اندونیزیا و کلاه ریس جمهور اندونیزیا بسر ریس جمهور غنی شده این کلاه و لنگی بدیلی چه معنی و مفهوم دارد اگر دلیل انرا کسی میداند نظر شانرا با ما شریک کند.

>>>   این لنگی از گلاب ... است که رئیس جمهور از او گرفته وبه جودودو داده

>>>   خدایا کاش نماز را فرض نمیکردی تا نماز گران اصلی وتقلبی از هم تمییز میگشتند حال که این فریضه را بر مسلمین امر نمودی وروزانه چند وقت به ادای ان مامور ساختی ایکاش انهای که به فریب ونیرنگ وریاکاری نماز میگذارند دست های شان را خشک بساز ویا نیات شان را با اعمال شان راست بگردان از روزی که می بینم اشرف غنی وداکتر عبدالله وصلاح الد ین دوگانه ای ریا کارانه به بارگاه یگانه ادامیسازند تا یک هفته دلم نمیشود که نماز بخوانم وزحمت وضو را درین اب سرد به خود راه بدهم
واقعا نماز را باید ریس اندونیزی بخواند چون از دل نیاز میدارد ونماز میگذارد در دیار اشغال شده گان چند نفر از بزرگان که نماز میخواندند دشمنان اسلام نفس شان را گرفتند وبی حرکت ساختند و خون انها را به بی نماز ها وانهای که به نماز مسخره مینمایندونماز گذار را تمسخر میکنند تزریق نمودند
نماز رازیست مبان خالق ومخلوق ونشان عبودیت وتسلیم به بارگاه بی نیاز ولی اینها که می بینی همه منکررب العزت اندودشمن اسلام ومسلمان اند وهمه روزه صد ها مسلمان وافغان را به دار فانی رهسپار میسازند
شیخ علی بلخابی سرپلی

>>>   خوب می شد که این دو رئیس جمهور تنبانهای شان را هم عوض می کردند.

>>>   ترسم که طلسم انتحاری با این لنگی سر از اندونیزیا بیرون نکند.

>>>   دو واژه و کلمه مسلمان و افغان با هم فرق دارند
بخشی از مردم ما مسلمان هستند ولی افغان (پشتون) نیستند بخشی هم اوغان هستند اما مسلمان نیستند بلکه بر آیین یهودی یا قوم پرستی هستند.

>>>   از دست این اشرف خانم شیطان هم درمانده و عاجز شده است. در شیطنت نفر دوم جهان است چون نفر اول آمریکا است زورش به او نمی رشد وگرنه نفر اول شیطنت جهان می شد.

>>>   من توهینی که به رییس جمهور اندونیزیا شده مخالف هستم . اما در باره غنی هرچه می گویید هنوز کم است.

>>>   چرا غنی دیکتاتور و رییس جمهور اندودوزی بدلگ میزنند

>>>   راز این لنگی الوده مرض تعصب و قومگرای است که خداکند کشور اندونزیا را الوده به تصفیه قومی نکند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است