دست از توهم توطیه بردارید
هر روز در انفجارها و انتحارها کشته می دهیم؛ رییس جمهور در جلسه با جوانان گفت که در یک توطیه بزرگ وی را مصروف مسایل خورد کرده اند و از مسایل کلان باز مانده است؛ چرا غنی درست نمی گوید که چه کسانی وی را مصروف نگه داشته اند؟ 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۴    ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ کد خبر: 145838 منبع: پرینت

تمام رهبری نهادهای امنیتی چه وزیر داخله و چه رییس امنیت ملی مصروف بحث های سیاسی درباره شمال هستند و این مسایل به امنیت کشور کاملا مربوط است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، علیرضا محمودی رییس مجمع ملی مردم افغانستان در گفتگو با "نیمه روز" درخصوص حملات پی هم تروریستی در کابل و بی کفایتی سران امنیتی در عدم جلوگیری از وقوع حملات گفت: توجیه سران نهادهای امنیتی در شرایطی که شاهد چندین رویداد خونین بوده ایم، قابل قبول نیست.

محمودی بیان کرد: با وجود ضعف مدیریت نهادهای امنیتی باید از این نهادها حمایت کرد چراکه آنان متعلق به رییس جمهور و یا یک شخص نیستند و دستاوردهای ملی کشور هستند.

وی درخصوص سیاسی شدن نهادهای امنیتی و افزایش حملات ترویستی اظهار کرد: یک حرکت کلان و صدای عدالت خواهی از شمال بلند شده است و سراسر کشور به حمایت از وی برخاسته اند و در این شرایط تمام رهبری نهادهای امنیتی چه وزیر داخله و چه رییس امنیت ملی مصروف بحث های سیاسی درباره شمال هستند و این مسایل به امنیت کشور کاملا مربوط است.

رییس مجمع ملی مردم افغانستان درخصوص سخنان والی بلخ مبنی بر به جاده ها کشاندن هوادارنش افزود: به جاده کشاندن مردم بزرگترین دستاورد ما است که دیگر از میله تفنگ صحبت نکنیم و مطالبات خود را با مظاهره های مدنی بیان کنیم.

محمودی بیان کرد: هر روز در انفجارها و انتحارها کشته می دهیم و شاید فردا نوبت ما باشد؛ رییس جمهور در جلسه ای با جوانان گفته است که در سه و نیم سال گذشته در یک توطیه بزرگ وی را مصروف مسایل خورد کرده اند و از مسایل کلان باز مانده است؛ چرا غنی درست نمی گوید که چه کسانی وی را مصروف نگه داشته اند؟

این آگاه سیاسی افزود: سیاسیون افغانستان از توهم توطیه دست بردارند و ذهن شان را مطابق وضعیت کشور عیار کنند و در بعد مسایل امنیتی، میان جریان ها و شخصیت ها و رهبری نهادهای امنیتی اجماع بیاورند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجمع ملی مردم
حملات کابل
نظرات بینندگان:

>>>   Ariaie
واى به حال اين كشور اما مردم چى كناه دارند؟ مردم هميشه طالب را دشمن پنداشته اند و خواهند پنداشت. اين دولت است كه با اعلاميه تغير جهت داده است و به حال اين دولت بايد فكرى كرد.

>>>   Saeed
غني ، كرزي ، اتمر ، تانكزي .
تروريست را با موتر و امكاناتشان وارد شهر ميسازند
تروريست و انتحاري از آسمان نمي آيد . توسط همين ها رسانيده ميشود .

>>>   Raheel
هم لهجه ما فارسی ست و هم زبان ما. لهجه ما کابلی و بدخشی و پنجشیری و هراتی است.
البته من هرگز نخواهم گفت که افغان هویت بدنام یا خوشنام است. هرچه هست هویت من نیست.

>>>   Tajik
خب تجربه ی که من دارم در اروپا از افغان ها می ترسند
و من با خود تعهد کرده ام تا برای تمام خارجی هایی که آشنا استم اطلاع دهم که هویت ما افغان نیست

>>>   اگر افغان= پشتون است من تاجک هستم
اگر باشندگان پاکستان پاکستانی هستند
اگر از هندوستان هندوستانی هستند
از ازبکستان ازبکستانی
از ایران تیرانی
از عربستان عربستانی
پس
من که از افغانستان هستم
افغانستانی هستم
یکی و خلاص

>>>   باید ریس جمهور بداند کسانیکه وی را در این مسایل مصروف کرده اند بخیر وطن نمی اندیشند.
چراکه در فاز جدید تاریخ معاصر کشور از عطا محمد نور مامور موفق تری را در افغانستان سراغ نداریم.وباید رییس جمهور از ظرفیت همچمو افراد استفاده کند نه اینکه در تقابل با آنها وقت حاکمیت خود را بیهوده ضایع کند.

>>>   معلومات تان غلط است مردم پاکستان پاک است . مردم هندوستان هندی هستند مردم ازبکستان ازبک گفته میشوند و مردم عربستان عرب گفته میشود مردم ترکیه ترک گفته میشود مردم امریکا امریکایی گفته میشود مردم انگلستان انگلیس گفته میشود بخاطریکه که اکثرییت مردم به همان قوم است باید به همان قوم یاد شود و ماند گپ افغان ما هرگز به هر سرسوخته و جاسوس افغان نمیگویم تا که غیرت افغانی نداشته باشد هرگز به ان افغان گفته نمیتوانیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است