انتحارگران در کابل مراکز امن دارند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۶    ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ کد خبر: 145826 منبع: پرینت

حملات انتحاری پی هم، وجود مراکز امن هراس افکنان در کابل را ثابت کرده است.

معاون دوم مجلس سنا در واکنش به حملات پی هم انتحاری در کابل توسط افراد مجهز و آگاه به مناطق امنیتی می گوید که برخی افراد در نهادهای امنیتی در جابجایی، تجهیز و راهنمای انتحاری ها در کابل نقش دارند.

صدیقی بیان کرده است که برای انتحاری ها در پایتخت حویلی ها و دفاتر تهیه شده است و آنان در دفاترشان تمویل و تجهیز شده و راهنمایی می گیرند.

پیش از این نیز بارها از سوی آگاهان سیاسی و نظامی کشور هشدار داده می شد که بدون همکاری حلقه هایی از درون نهادهای امنیتی راه اندازی حملات دقیق تروریستی امکان ندارد.

هرچند که بارها از وجود ستون پنجم در نظام توسط مقام های ارشد امنیتی سخن هایی شده است اما تاکنون کدام اقدام عملی برای افشا و مجازات آنان صورت نگرفته است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صدیقی
حملات کابل
نظرات بینندگان:

>>>   او مردم افغا نستان تا زمانیکه کفر در کشور ما باشد امنیت نمی اید
چرا این علمای که دالر کی گرند از کفار بیا ن نمی کنند که کفر هچگاهی دوست مسلمان نمی شود به لیاظ خدا باید همه واقعیت را بگویم

>>>   مراکز شان در هود خیل و ارزان قیمت و پلچرخی است.
اگر این سه ساحه به شمول خاک جبار و کوه صافی همزمان قرانطین و تلاشی شود خواهید دید که چه محشری به پا میشود.
دارلمان خانه گلو و باغ عنی هم یادتان نرود.

>>>   خانه استانکزی و اتمر صاحب و سران ارگ همه مکانهای امن داعش و طالب است

>>>   یک وقت دوستم انتحاری را خانه تلاشی کرده کشید ولی او ره از کشور گم کرده است

>>>   الهی تورا به عزت وجلال وکبریائیت تورا به لطف حلیمت تورا بر روی آبروی شرف عزت پیامبرت هرکس که درخفا وآشکار به شکل ازاشکال با این جنایات دست دارند آن طبقه مردم را هرچه عاجل که تورسریع الحساب هستی به جزای عمل برسان پروردگارا ماغیرازتو دیگرهیچ راهی نداریم وغیرازدروازه رحمت تو هیچ چاره نداریم ماعرض بیچاره گی خودرا به که بگوئیم این هاهمه مخلوق توست بالای این مردم ستمدیده رحم بفرما یارب العالمین آمین

>>>   برادران افغانستانی من یک ایرانی هستم و از این حوادث اخیر کابل و شهر های دیگر در افغانستان اندکی اطلاع یافتم فقط از خداوند یکتا میخواهم شر داعش را از شما کم کند خدا نکند این موجودات سنگدل و بیرحم که از انسانیت بویی نبرده در افغانستان راه یابد و به قدرت برسند مردم محترم افغانستان شیعه و سنی با هم متحد شوید و به هیچ عنوان دنبال اختلاف نروید تا دشمن تکفیری میان شما نفوذ کند و بیش از این مسلمانان را داغدار کند همان طور که آیت الله خامنه ای فرمود این آمریکایی ها برای شما خیر نخواسته است و پشت پرده با عناصر خفته داعش ارتباط دارد سعی کنید تا میتوانید به آمریکایی ها اختیارات ندهید و رفتارهای آنها را زیر ذره بین داشته باشید.
رضا احمدی خراسان رضوی نیشابور

>>>   واقعیت ندارد .اگر چنین چیزی وجود میداشت.تاحالا توسط منسوبین امنیت ملی کشف و خنثی شده بود.ویا اینکه تروریست ها 5 قدم از نگاهی پوليس پیشقدم هستند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است