اوج مفسد‌پروری و توهم زدگی را ببینید (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۰    ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ کد خبر: 145812 منبع: پرینت

این آدم وزیر دفاع کشور است. یک پدیده‌ ی به‌ شدت از خودراضی که دچار خودبزرگ‌ بینی مفرط گردیده.

در حالیکه صدها هموطن بیگناه‌ مان از اثر بی‌ کفایتی مسوولین نهادهای کشفی و امنیتی هر روز به‌ خاک و خون می‌ غلتند این آدم اما با کمال پررویی در چشم 35 میلیون شهروند کشور داخل می‌ شود و در حالیکه در پیوند به حوادث خونبار و قتل‌ عام‌ ها خم به ابرو نمی‌ آورد می‌ گوید اگر از من کرده آدم تواناتر به سمت وزارت دفاع یافتید من استعفا می‌دهم.

توهین این آدم به شعور مردم و بی‌ چشمی و پررویی به اصطلاح وزیر دفاع آدم را حیرت‌ زده می‌ کند در حالیکه اشرف‌غنی در پشت میزهای خطابه با صدای «مقبول اش» هر از گاهی جیغ می‌زند و بر میز می‌ کوبد که کسی حق ندارد نظامیان‌ را ترفیع سیاسی دهد اما خود غنی این موجود را از خُردضابطی در سه سال تا سترجنرالی ترفیع سیاسی داد.

حالا که مردم بر بی‌ کفایتی مسوولین امنیتی حکومت تاکید می‌ کنند و هر روز در جاده‌ های کابل و ولایات جوی خون جاری است از نطر اشرف‌ غنی استعفای این نابغه‌ های امنیتی و کشفی راه حل نیست و حضور‌شان در چوکی‌ هایشان به خیر ملت است اما استعفای استاد عطا محمد نور که والی الگو بر امنیت و توسعه در شمال است، آنگاه استعفای وی به خیر کشور است.

عجب حکومت فاسد و مسخره‌ ای گیرمان آمده است.


وزیر دفاع افغانستان طارق شاه بهرامی استعفا



هارون معترف

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر دفاع
مفسدپروری
نظرات بینندگان:

>>>   اين نفر اتمر است و معاونش هم امو بچگگ بى تجربه كه ده شوراى امنيت بود وقتى تقررى ها بر أصل قومگرايى ميشود وضع إز اين بهتر نميشود

>>>   محترم وزیر دفاع تنها وزیر نیست بلکه یک قهرمان ملی هم است شما چرا از مراد هزاره نمی پرسین که چری انتحاری میشود ب اید اعدام شود اما کسی از بی کفایتی اش نام نه بردی بس جنگ چنگی قومی است که شما فروخته شده ها براه انداختین

>>>   عجیب یکی پشقل دوزدی کو یکی درچشم مردم درای گناه ما چیست

>>>   سخنان این ............وبی مسؤلیت رامن هم شنیدم ..........بگوئید بر او
سرباز اوردو

>>>   اقایی بی تعرف وقتیکه بز شادګل فابریکه جنرال سازی ساخته بود ودر سه سال حکومت کانتینری خود به هزار ها .............. را جنرالی داد که نتیجه انرا حالا میبنیم. غنی هم حق دادن جنرالی را به مردم باسواد دارد حداقل وزیر دفاع فارغ پوهنتون حربی است از عقب جلو ګاماز ویا ملی بس نیامده است

>>>   هدفش این نبوده که فعلا ازهمه او لایق تر است مقصدش این بود که اگر حکومت تشخیص داد فلان افسردیگر اداره چی بهتر از بهرامشاه است آنگاه او حاضر است برضائیت خود ازین چوکی برود وجایش رابه او بدهد

>>>   وزیر صاحب دفاع از پوشیدن دریشی نظامی ننگ دارد یا شرمش می آید که نشان های جنرالی در یونیفورمش باشند

>>>   یک تورن جوان برای این وزیر چلنج امتحان داده اگر این وزیر راست میگوید ور خواست تورن پروانی را بپذیرد و در مقابل یک هیات بی زرف امتحان بدهد.
تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.

>>>   مقصد او شما نیست. بلکه مقصد اش پاکستان و آی،اس، پاکستان است که تقرر و عزل منسوبین امنیتی از طرف آنها صورت میگیرد.
به پاس خدمات ارزنده شان هرسه شان یعنی بهرامشاهی و اتمر و استانکزی، بزودی مدال جنرال ضیا الحق را دریافت خواهند کرد.

>>>   این دزد نیست وآن دزد است فرقش همین است

>>>   هدف وزیر دفاع این بود که در چنین شرایط دشوار اگر کسی می تواند اوضاع را کنترول کند بیاید، تمام انتقاد ما به رئیس امنیت ملی است نه بر وزیر امور داخله و وزیر دفاع ملی، ناگقته نماند که وزیر دفاع از یک تعدا کرده خوب است، رئیس امنیت ملی مسولیت بیشتر دارد در جلوگیری از چنین فجایع!

رحمت خان پیلوت

>>>   از مغز ... دنیا چیزی بیشتر از این توقع نمی رود.

>>>   به جواب نظردهنده دومی که میفرمایدکه ازمرادهزاره چرا سوال نمیشوداوبی کفایت است مرادهزاره کسی است که ناموس توراکه دشمن بالایش درکندوز،بغلان وهلمند تجاوز میکرد نجات داد برادرعزیز درهلمند،بغلان وکندوز هزاره نیست بلکه ناموس توبود ازچنگال آی اس آی ودیگرحیوانات وحشی نجات داد زمانیکه کندوز سقوط کردهیچ جنرال جرئت نمیکرد که برای رهبری عملیات درکندوز برود بازم مرادهزاره بود که ناجی مردم شریف افغانستان گردید این هم ازبی کفایتی اوکه ناموس تورا نجات داد. تبعیض دراسلام ممنوع است: اگراسلام هستی.

>>>   معلوم نیست که کسی که بلند ترین مقام را می گیرد مسئول است یا اینکه یک مقام پایین.

مراد علی هزاره یک معیین رتبه پایین است و زیر دست و چرا از او در کشتن تروریست استفاده نمی شود و اول برایش صلاحیت کشتن تروریست را بدهد و بعد از او سوال شود که چرا نکشتی و حالا که وزیر دفاع مسئول اصلی است باید از او سوال شود

>>>   حالا کاسه لیسان ارگ قومگرایان میخواهند که سخن تیز چنران ارگ را بشکل توضح کنند که گویا گفته اگر از من کرده در اردو شخص بهتر باشد پس او لوده ها عین سخن بهرام شاه را شما هم تکرار میکنید نادانی چقدر زیاد است .

>>>   مردم ما بي زبان شده اند، از طريق ميديا همين وزير را دعوت به امتحان صنف ششم مكتب نمايند، اين شخص بيسواد است، مانند اتمر مكتب را خلاص نكرده ، در خاد از خبر گيري بندي هاي مجاهدين شورا كرده (پمپي) بود خود را به ديگر بندي ها مجاهد معرفي ميكرد، و به بهانه از آنها گپ ميگرفت تا ثبوت به اصطلاح خود شان اخوانيت شانرا بگيرند و به مجازات شديد مجازاتشان نمايند. از اتمر سالهاي پيش پرسيدند كه مكتب را در كجا خواندي كه إسناد بگفته خودت مافوق ليسانس را آوردي گفته بود كه من شپي ليسه را در زمان خلق خوانده و فارغ شديم، در حاليكه إسناد ندارد.

>>>   این وزیردفاع افغانستا مثل که یک پدر فرزند اش که تازه به راگشتن آغازمی کند این عین شکل است هراجاکه آقای ریس جمهور که سفرمی کند ازدست اش گرفته آنرا همرای می کند
عزیزی پریان

>>>   این حکومت باید برچیده شود وسران آن اعدام گردد.

>>>   این بیچاره است نمیداند که از مقام یک وزیر چطور باید حرف زد. همان شعر بیدل به یادم آمد که میگویند :
من از بی قدری خار سر دیوار دانستم
که نا کس کس نمیگردد ازین بالا نیشینی ها
شخصیت انسان طبیعی است ، چوکی وزارت آنرا نه تغیرداده میتواند و نه بهبود بخشیده میتواند اما این ها فکر میکنند حتماٌ ما متفکر جهان و عقل عالم هستیم که وزیر شده ایم و بغیر ما کسی در افغانستان دانسته تر نیست.
کاسه چینی که صدا میکند
خود صفت خویش ادا میکند
حالا وقت همین نا کسان است که خود را عقل عالم و همه چیز میدانند و نتیجه کار شان خون ، آه و ناله مردم و تخریب کشور !

>>>   خوب راست میگه از ای آدم کش تر که پیدا نمیشه،باید از خود راضی باشه قاتل مردم بیگناه و بی دفاع.

>>>   توهین به تمام قواس مسلح وطن روا داشته با این ادعای پوج خود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است