مظاهره علیه نیروهای خارجی در لغمان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۲    ۱۳۸۹/۷/۴ کد خبر: 14581 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)،صدها تن از باشندگان شهر مهترلام مرکز ولايت لغمان عضصر روز شنبه در این شهر دست به تظاهرات زدند.

این تظاهرکنندگان می گویند که نیروهای آیساف در یک عملیات در ولسوالی الیشینگ این ولایت غیرنظامیان را کشته اند.

آنان در حالی که بر ضد امريکا و دولت شعار مي دادند در مقابل ساختمان ولايت تجمع نمودند.پوليس براې براې متفرق ساختن تظاهر کنندګان فير هاې هوايي نمودند که ګفته ميشود چند تن از تظاهر کنندګان جراحت برداشته اند.

اين تظاهرات بعد از ان به راه انداخته شد، که شب ګذشته نيروهاې خارجي به رهبري امريکا عمليات تصفيوي را در منطقه اې ماسموت مربوط ولسوالي اليشنګ ولايت لغمان به راه انداختند.

نيروهاې خارجي در اعلاميه اې منتشر شده گفتند که در اين عمليات که به ګفته اېن اعلاميه هنوز هم ادامه دارد بيش از 30 تن مخالفان مسلح کشته شده است.

در اعلاميه امده است که در اين عمليات به مردم ملکي اسيب نرسيده اما تظاهر کنندګان مي ګفتند که تمام کشته شدګان افراد ملکي شامل زنان وکودکان هستند .


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همه کشورهای جهان پیشرفت کردند جز ملت طالب زده ما. چوب خدا که صدا ندارد. طالبان و طالب زدگی چوب خداست بر سر ما. اگر روزی طالبان دست و پای اینان را قطع کردند و تظاهرات توانتند می گویم ملت غیور حالا که نمی شود چیزی گفت.

>>>   جزای شما از این بدتر چونکه طالبانرا در خانه هایتان پناه میدهید وقت بالای این نوکران آی اس آی حمله صورت بگیرد باز شما دست به تظاهران میزنید .
چرا وقتیکه طالبان در مناطق شما انتحار میکنند دست به مظاهره نمی زنید؟ چونکه انها برادران شما هستند و غلامان پاکستان.

وطن پرست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است