محک صداقت حكومت وحدت ملى (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۳    ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ کد خبر: 145799 منبع: پرینت

اين تروريست مهاجم در حمله روز گذشته كابل دستگير شد.

اگر حكومت وحدت ملى بنابر هر دليل موجه يا ناموجه اى انس حقانى را اعدام نمى كند مي تواند اين خبيث جانى و ددمنش را كه در روز ماتم ملى اقدام به حمله ى تروريستى نموده در محل انفجار دو روز قبل و در ملا عام حلق آويز نمايد تا تسلى و تسكين خاطرى به خانواده هاى داغدار قربانيان حملات اخير باشد.

البته هيچ مانع قانونى و حقوقى در اين كار وجود ندارد زيرا مقامات عدلى و قضايى صلاحيت دارند در حالات استثنايى به طور ويژه و در اسرع وقت چنين احكامى را صادر نمايند زيرا چنين مجرمينى به دليل مستند بودن جرم نياز به طى نمودن مراحل معمول تحقيق، دادستانی کل و محكمه ندارند.

هرچند همدردى ارگ نسبت به تروريستان بر احدى پوشيده نيست اما اين اقدام مي تواند محكى براى صداقت حكومت وحدت ملى نسبت به مردم باشد.


تروریستان کابل حمله انتحاری طالبان حکومت افغانستان



محمدعارف منصوری

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تروریستان
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   این ......... را باید درمحضر عام خود مردم سنگسارکند ...... برسر این و.......

>>>   چرا تصویر اش را پنهان میکنند

>>>   اول باید گوش وبینی ودمش راببرند بعد در پیشروی دانشگاه نظامی برای دایم آویزان شود

>>>   .... در چهره انسان است چهره اش از دنیا گشته.

>>>   باز هم یک بار دیگر حکومت وحدت ملی را امتحان می نمایم اگر واقعا مستقل و با صلاحیت باشد انس حقانی وانتحاری دیگریکه زنده دستگیر شد درطول همین هفته جاری در ملا عام اعدام میشود یا نه خیر؟ اکر اعدام شد به مامردم افغانستانی ها معلوم میشود که واقعا حکومت ودولت طرف مردم است . درغیر ان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

>>>   زنده گذاشتن این ها سودی برای کسی ندارد و دولت هم او را در معرض بازپرسی برای پیداکردن سرنخ قرار نمی دهد چه اینکه برای پیداکردن تروریستها و انتحاریها نیازی به سرنخ نیست زیرا تمام تروریستها و انتحاری ها در کنار دولت جاهای آرامی دارند. پس بهتر است باه همین واسکت خودش او را منفجر کنید.

>>>   تا حالا دیده اید که کسی برادر خود را اعدام کند؟ اینها برادران عزیز غنی هستند. اینها کسانی هستند که غنی هر روز پیش آنها التماس می کند. اینها کسدنی هستند که نمایندگانشان در ارگ ریاست جمهوری قرار دارند. چطور توقع دارید که عنی بتواند این حیوانات را اعدام کند؟

>>>   اگر من در سطح رهبری و زعامت کشور قرار میداشتم، این پلید را با چهار شغال دیگر که در ارتباط به حمله جانگداز روز شنبه در مقابل وزارت امور داخله که دستگیر شده اند را، با دستان خود گردن می زدم و خطاب به ملت خود می کردم و می گفتم که انتقام فرزندان تان را گرفتم، با من باشید!

رحمت خان پیلوت

>>>   ...........ترین و....... ترین آدمهای روی زمین، افغانی تروریست ازنوع انتحاری.

>>>   بدون شک این چهره ای منحوس جانی است اما جانی تر از ان اتمر وستانکزی وعین وغین وعبدالله اند شمارا بخداوند قسماین همه حملات تروریستی زیاد افغانهارا کشته اند ویا حکمتیار؟ اورا در قصر دارالامان می نشانید وبرای اتمر که پای خود را درجنگ از دست داده واستانکزی که عضو حزب خلق بوده افغانهای بیشماری را به قتل رساند ایا جنایت اینها کمتر ازین عکس است مگر میتوانید برادر ناراضی کرزی ومخالف سیاسی غنی را بدون اجازه ای انها وباز فرزند دلبند امریکا وانگلیس را که برای توجیه بودن انها درین کشور تربیت می یابند بدون اذن انها میتوانید به دار بزنید این همه خواب است وخیال است ومحال است وجنون
معلم محمد داود بیگ ازلیسه اس صمیم سانچارک

>>>   برادران افغانستانی با قلبی سوزناک از مصیبت های اخیر مردم هم کیش و هم زبانم این حوادث تلخ را بر شما تسلیت میگویم خداوند سزای جنایتکاران بی دین و اربابشان را بدهد شیعه و سنی با یکدیگر متحد باشید تا شکست تکفیریها انشالله مثل عراق و سوریه مقابل داعش پیروز شوید
حسن یزد

>>>   تشکر از داداش حسن

>>>   بايد علنى اعدام شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است