اگر این شکست باشد پس پیروزی دشمن چه؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۱    ۱۳۹۶/۱۱/۹ کد خبر: 145774 منبع: پرینت

کدام روز مردم افغانستان بی ماتم بوده اند که ارگ یک روز را ماتم ملی اعلام کرده است.

در پی کشتار روزمره مردم افغانستان کمترین دارو برای تسلیت درد بی درمان مردم افغانستان به دار زدن رییس امنیت ملی، به زندان فرستادن رییس شورای امنیت ملی، وزیر دفاع، وزیر داخله و استعفای بی چون و چرای سران حکومت وحدت ملی به جرم بی کفایتی در تامین امنیت شهروندان است که متاسفانه این کار صورت نمی گیرد و هیچ یک مسوولیت کشتار مردم افغانستان را به عهده نمی گیرند بلکه طبق معمول به تکرار سخنان که دیگر برای مردم افغانستان استفراغ آمیز است با شعور مردم بازی می کنند، یک روز را ماتم ملی اعلام می‌ کنند و به این آسانی از مسوولیت کشتار تنها یک روز کابل که تقریبا صد کشته و بیش از یک صد و پنجاه زخمی است شانه خالی می‌ کنند و بی‌ شرمانه ادعا می کنند که چون دشمن در میدان جنگ شکست خورده است بنابراین دست به چنین اعمالی ناشایسته می زنند.

در حالیکه دشمن باگذشت هر روز قوی تر می گردد نه تنها اینکه چندین ولایت در شرف سقوط قرار دارند بلکه دشمن توانایی آن را پیدا کرده است که با استفاده از امکانات درون دولتی ها به دروازه وزارت داخله چنان ضربه بزنند که شیشه های دفتر رییس جمهور و ریس اجرایی را بلرزاند، اگر این شکست دشمن باشد پس پیروزی دشمن چه خواهد بود، آیا این شکست دشمن است که شهر کابل را به شهر پر از یتیم، بیوه و معلول تبدیل کرده است؟ آیا این شکست دشمن است که اگر پنجاه نفر در جاده ها برآیند صدای اعتراض خود را علیه ناکامی مطلق حکومت وحدت ملی در تامین امنیت مردم بلند نمایند به صورت عاجل یک انتحاری و انفجاری آمده در آنجا مردم را به خاک و خون می‌کشند؟

در حال که همه می دانند که این حکومت وحدت ملی است که در تامین امنیت شهروندان شکست خورده است و فقط به خاطر اینکه از دزدی های پول مالیات دهندگان خارجی محروم نشوند دست از سر مردم بر نمی دارند و به شکست های خود اقرار نمی کنند و حتی این رژیم آلوده به ویروس فساد، تعصب و تروریزم از درون خود دوستم را به مسوولیت وزارت دفاع، جنرال رازق را به وزارت داخله، یک تاجیک تبار را رییس شورای امنیت ملی و یک هزاره تبار را به ریاست امنیت ملی می گماشتند به یقین که اکنون ریشه های انواع تروریزم در افغانستان می خشکید چون قاعده بازی این است که تروریزم را باید در میدان جنگ شکست داد.

بنابراین تا زمانیکه ارگ بقای خود را در بقای تروریزم ببیند، زندان ها را از وجود تروریست ها خالی نماید و با تروریست ها برای مدغم شدن به ارگ به نام صلح تضرع و زاری نماید این مردم افغانستان هستند که تاوان آن را می پردازند.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ماتم ملی
حکومت وحدت ملی
شکست
دشمنان افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   Nazary
استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا

>>>   حسن علی خان همین شکست اشرار است که کافر ومسلمان بر ترورستان نفرین میگویند

>>>   ایا غنی و عبدالله و همه دار دسته شان گاهی توته های گوشت اولادا شان را به خریطه جمع کردند؟؟؟ نه اولادا انها که در افغانستان نیستن،مه به تلویزیون دیدم که یک ریش سفید توته خواهر زاده جوان شان را به خریطه جمع کرده بود و گفت ای توته ها توته جگرم است خواهر زاده ام.ایا دل باشه که به حال ای داغ دیده ها خون نشه...

>>>   شرم و ننگ باد بر غنی استانکزی و اتمر و حلقه فاشیستی ارگ

>>>   تاوقتی که مردم ما چشم به امریکا داشته باشه که برای شان امنیت بیاورد وزعیت همین خاهدبود شاید بعد تر اخی کدام عقل باوردارد کی دشمنی که به خون مسلمان تشنه است برای ما دل سوز باشد امریکا امده است انواء معادن مارا استخراج کند تا در دنیا ومنطقه برای خود قدرت کسب کند امریکا هرگز ارتش مارا قوی نمیکند تاهمیشه محتاج ریختن بم هاشان برسر مردم مظلوم مان باشیم مردم ما که هرروز قربانی میشن دیگر ازچی هراسان است همگی بپاخیزیم غنی و عبدلله باداران شان را بیرون کنیم اگر مردم امورشان رابدست بگیرن و اجازه دخالت در امورشان را به کسی ندهد دیگر نه نیازی به امریکا است نهم کمک هاشان از گشنگی مردن بهتر از نان کافر خردن دشمن دوست نمیشود قیرت ملت دیگر بچه دردی میخورد همین جز همین روزا

>>>   چند روز پیش خان صاحبها گفتند که استعفا راه حل نیست و از ما بهتر در کشور کسی وجود ندارد تا جای ما را بگیرد. اینها کلمه ای به نام شرم و حیا را در لغتنامه های خود ندارند. تنها راه ممکن یک خیزش سراسری است که اینها به همانجاهایی که از انجا امده اند فرار کنند تا دیگر در برابر ملت چنین گستاخی نکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است