نشست مقام های ارشد امنیتی به سخره گرفته شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۱    ۱۳۹۶/۱۱/۹ کد خبر: 145768 منبع: پرینت

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی و نیز سیاسیون پیشین کشور توضیحات سه مقام ارشد امنیتی از دلایل ناامنی ها را به تمسخر گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، در این نشست که روز یکشنبه 8 دلو 96 برگزار شد طارق شاه بهرامی، معصوم استانکزی و ویس احمد برمک به اتفاق بیان کردند با استعفای آنان مشکل حل نمی شود و بار دیگر برف بام خود را روی پشت بام پاکستان انداختند.

امرالله صالح رییس پیشین امنیت ملی در واکنش به نشست خبری مقام های ارشد امنیتی در خصوص حملات انتحاری در کابل به کنایه در صفحه رسمی اش از نشست آنان به نام "نشست خبری سه آقای موفق" یاد کرده است.

صالح در خصوص برداشت خود از حرف های سه آقای موفق آورده است که "بزرگترین مشکل افغانستان تبصره بیجا و غیر ضروری سیاسیون و مطبوعات است . اگر نه افغانستان دارد ریل می سازد، با دنیا وصل می شود ، ترامپ را قناعت داده است ، با بیست گروه جنگ می کند. یگان دفعه که حمله می شود در هرجای می شود تنها که در اینجا نیست. از ما کرده در جامعه آدم لایق و با کفایت اگر یافت شد باز ما همان روز کنار می رویم؛ در غیر آن در اخیر توجه شما را به تماشای یک فیلم جلب می نماییم. وقت تان خوش".

در حالی که تنها دو حمله انتحاری اخیر در کابل 400 تن کشته و زخمی برجای گذاشته است، وزیران دفاع، داخله و رییس عمومی امنیت ملی تاکید کردند که با استعفای آنان مشکل حل نمی شود و آنان تا نیمه های شب مشغول به کار هستند؛ شماری از باشندگان کشور توجیه شکست های سران نهادهای امنیتی را نهایت بی شرمی آنان گفته اند.

اظهار این سه مقام ارشد امنیتی درحالی است که بسیاری از سیاسیون کشور موجودیت افراد بی کفایت در راس نهادهای امنیتی را عامل اصلی ناامنی ها گفته اند و معتقدند که جز با همکاری افرادی از داخل نظام هراس افکنان نمی توانند حملات انتحاری خود را در امنیتی ترین نقاط پایتخت عملی کنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مقام های امنیتی
حملات کابل
نظرات بینندگان:

>>>   صالح صاحب ریاست امنیت ملی را تو به کمپنی خصوصی پنشیر وردک تبدیل ساختی این میراث خودت است

>>>   اکنون به حمله ترورستی طالبان بزیر نام داعش در نزدیکی دانشگاه نظامی مارشال فهیت پس از یکروز از حمله ترورستی جنایتکاران طالبان در نزدیکتعمیر سابق وزارت داخله جناب ریسصاحب امنیت ملی معصوم استانکزی چه توجیح به ان دارد شرم و خجالت است اگر کمی وجدان و غیرت وجود داشته باشد باید که فورا معصوم استانکزی ریس عمومی امنیت ملی همراه با مشاور امنیت ملی حنیف اتمر خود را حلق اویز کنند و یا حد اقل استعفا دهند و یا شخص ریس جمهور این دوتن بیکاره طرفدار طالبان را فورا برکنار کنند تا قبل از اینکه مردم به جاده ها بریزند و دستگاه دولتی را فلج کنند و همزمان به ان سیاه قدم و سیاه زبان جاسوس ای اس ای پاکستان گلبیدین حکمتیار را از کابل خارج کنند تا بیشتر ازین شهر کابل اماج حملات ترورستی اجیران ای اس ای قرار نگیرد و مردم کابل را قتل نکنند .

>>>   این جانفداهای ملت افغانستان تا نصف شب مشغول تجهیز و آماده کردن انتحاریها و تروریستان برای کشتار جوانان تظاهر کننده روشنایی و رستاخیز، فاتحه داران، مساجد کابل و چهار زنبق و چهار راه صدارت و ... هستند که ارگ فاشیست تمام ولایات شمال جنوب و غرب را به نیروی داعش تخریب و ناامن بسازد و از نفوس خالی کند

>>>   هرسه دزد تلاش کردند خود را در عقب شجاعتهای سر بازان دلیر پنهان کنند!! اینها تا دو بجه شب ویسکی میزنند ویسکی!!!!

>>>   تا دو بجه شب چه کار میکنی.چه پلان طرح میکنی .در افغانستان کسی تا دو بچه کار میکند.یک ساعت کار کن کار به کیفیت ومطابق به پلان تمامی وزایر ها وحتی والی ها میگویند که 16 ساعت کار میکینم روی تان سیاه وبخت تان واژگون ومردم را کشتید با ا ین پلان های کار 16 ساعته تان.والی کندز هم 16 ساعت کار میکند همراه با طالبان ونقشه های انها. در کندز ساعت 2الی 3 تلیفون ها قطع میشود . از خانه والی اختطاف چی پیدا میشود همراه با اطفال قاچاق شده .حمایت والی از طالبان وافراد مسلح غیر مسول.نتیجه کار 16 ساعته مقامات میباشد.

>>>   در زمان ریاست صالح چنین فجایع را کسی سازمان داده نمیتوانست وی بسیار لایق است حالامشکل اساسی این است که بیکاره ترین فرد که به غنی وفاددار باشد نه در برابر کشور و مردم در راس قرارداده می شود بناٌ مسولیت بگردن کیست و اینها که ادعا دارند که ازما کرده لایق تر و شایسته تر کسی نیست میدانند که همه مردم افغانستان کشته شوند غنی از ما راضی است پس خوفی ندارند. شرم و حیا وجود ندارد احساس در برابر این گونه جنایت که از دیدن آن لرزه بر اندام هر انسان می افتتد وجود ندارد. اینها راتاریخ میتواند محکوم کند نه وجدان اینها.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است