آزادی زندانیان جنایتکار معنایی غیر از انتحاری ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۵    ۱۳۹۶/۱۱/۹ کد خبر: 145762 منبع: پرینت

در بخش نیروهای امنیتی روی کسانی اعتبار می شود که آنان با طالبان یا داعش هستند.

به نقل از یک، محمد محقق معاون دوم ریاست اجرایی حکومت بعد از حمله انتحاری در چهارراهی صدارت کابل در انتقاد از نهادهای امنیتی کشور گفته است که در همه ساختارهای کشور و بویژه در بخش نیروهای امنیتی روی کسانی اعتبار می شود که آنان با طالبان و داعش هستند یا مورد اعتماد و رفیقان آنان هستند.

معاون دوم ریاست اجرایی افزوده است که کسانیکه به نظام پایبند هستند تصفیه می شوند و به بخش های امنیتی راه پیدا نمی توانند.

وی افزود: همین که گروه گروه از زندان‌ها انتحاری رها می‌شود، معنایش این است که برو خود را منفجر کن. آزادی زندانیان جنایتکار که دست‌شان به خون آلوده است، معنای غیر از این داشته نمی‌تواند.

گفتنی است که اخیرا گروه دوم زندانیان سیاسی و نظامی حزب اسلامی از زندان های بگرام و پلچرخی آزاد شدند و نماینده گلبدین حکمتیار در مراسم آزادی آنان گفته بود که آنان در کشور نقش های مهم ایفا خواهند کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محقق
حملات کابل
نظرات بینندگان:

>>>   هموطنان عزیز یک نقطه مهمیکه بسیار
جالب است از زمانیکه گلبدین کلفتیار
بنام صلح با غنی توافق کرده حملات انتحاری قتل زیاد شده درکشور ما
اگر چه گلبدین درتمام کشتار مردم ما دست دارد وداشت وحال بطور علنی مردم را بقتل میرسان ودر یکجای نشسته وتماشا میکند

>>>   Raheel
سرتاپا این نوشته بر مبنای ذهنیت ضدیت با جمعیت اسلامی و تاجیکان است. در این نوشته به وضوح می شود مشاهد کرد که خلیلزاد می خواهد دوستم را یگانه طرف مهم جلوه بدهد و توطیه بشرمانه ورذیلانه سکوت علیه استاد ربانی و مسعود را پیشه کرده است.
آیا خلیلزاد نمی دانست که طالبان ساخته و پرداخته پاکستان اند نه محصول جامعه ما؟ حتی نامی هم از پیوند طالبان به پاکستان می برد.
این که طالبان را نیروی مشابه عربستان سعودی نشان می دهد می خواهد قباحت زدایی کند تلاش دیگریست که در سرتاپای این مقاله به چشم میخورد. کوتاه سخن این که این حبیث به هیچ کتابی مسلمان نیست- برای هرکه باشد برای ما نیست.

>>>   اين گپ کاملآ حقىقت دارد. از گلبدين پرسان شود که زندانيان تازه رها شده کجا زندگي ميکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است