بدون تردید اشرف غنی خودش رهبر تروریستان است
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۰۷    ۱۳۹۶/۱۱/۸ کد خبر: 145727 منبع: پرینت

رییس تروریست ها خود اشرف غنی است. حمایتگر تروریست ها خود اشرف غنی است.

اگر غنی تروریست نبود، چگونه گلبدین قاتل هزاران بیگناه را از لیست تروریستان بیرون و متحد خود کرد! اگر تروریست نیست چگونه باز خادیست های جنایتکار را به رهبری جبار قهرمان دوباره احیا کرده تا در انتخابات برایش رای و جنایت بیافرینند و اگر یک اعتراض مردمی شود باز غنی برای تروریست های خود دستور انفجار در میان تظاهر کنندگان می دهد.

غنی تروریستان را از زندان ها آزاد و حمایت می کند. غنی تروریست ها را تبدیل به پولیس ضد شورش مردمی کرده برای دفاع از خود.

نفرین تاریخ از آن این حمایتگر و رهبر بیرحم تروریستان باد.

ثریا بها


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
تروریست
نظرات بینندگان:

>>>   خونخوار های که ۶۰۰۰۰ کابلی را قصابی کردند، به خیال شما سر داره شان غنی بود، یاچطور؟

>>>   هزار فیصد غنی خودش در راس تروریست هاست

تمام قوم اوغانش تروریست است
به غیر از اوغان کدام ملعون انتحاری کرده و میکند

........بر این سفاکان و خونخوارترین جانیان قرن که به نام دین آدم می کشند

یکی از اقارب جانباختگان از چاریکار

>>>   خانم بها درست فرموده است، به هر حالت مسؤل درجه اول و آخر همين غني است، بگفته خودش همه مسؤلين بلند پايه از طرف او تعين و براي او پاسخ گو هستند، خودش و فاميلش با اسلام ارتباط ندارند مگر هميشه با عث تقويت طالب و داعش شده و ميشود،

>>>   خداوندا غنی را سرنگون کن
بپیش چشم خونخواهان زبون کن
برای انتقام خون مردم
خدایا تخت و بختش غرق خون کن

>>>   غنی روی همه را در جنایت و وطنفروشی شست!
در طول این پانزده سال وبخصوص سه سال غنی مردم ما به مراتب زیادتر از هر زمان دیگر به شهادت رسیدند ومتاسفانه کشتار غنی پلان شده است وقصدا مردم ما را میکشد.
... برغنی وگلبدین
داود

>>>   خدایا اگر آه و فریاد مادران و پدران مردم مظلوم بخون غلطیده را میشنوی تخت و بخت غنی و ارگنشینها را سرنگون کن و به آنها داغ فرزند نشان ده تا از آه سینه مردم آگاه شوند اگر خدائی داری. طالب، داعش و انتخاری همه در ارگ است

>>>   دو چیز برای برای حکومت کردن و عمر دادن به آن از جمله ای تاکتیک ها است
۱ ـ بحران آفرینی و حکومت کردن .
۲- به هم اندازی و اختلاف افگنی در بین شخصیت ها و اقوام برای دوام
بحران .

م.ش.ف کابل

>>>   اشرف غنی هینکه تروریست بین المللی گلبدین را کنار خود آورد ثابت کرد که او هم تروریست است.

>>>   غنی گفت با پیوستن راکتیار به ارگ نشینان امنیت بهتر خواهد شد حال معنی امنیت بهتر را از نظر مغز متعفن می توان دریافت. با بودن این فاشیستها در قدرت باید انتظار روزهای سخت تری را داشت.

>>>   حالا اگر اشرف غنی رهبر تروریستها نباشد بی شک و شبهه سیاست و کردارش طوری است که سبب تقویت تروریستها و باعث نفوذ آنها به شهر ها جهت چنین حملات وحشتناک شده و خواهد شد.
ما متعصب های زیاد دیدیدیم و شنیدیم اما این یکی دست همه آنها را از پشت بسته است حتی دست امیر عبدالرحمان خان نوکر انگلیس را. این آدم کسی است که پیش از رئیس جمهور شدنش گفته بود که این چه بی عدالتی است که در زندان بگرام همه ای زندانیان مربوط یک قوم و یک زبان است . اکنون که با فریب دادن جنرال دوستم و بعضی تقلبات دیگر به قدرت رسیده است چنان عدالت را برقرار کرده که هیچ فردی با صلاحیتی به غیر از قوم و همزبان خودش را در حکومت به کمک ذره بین هم پیدا نمیتوانی و همین عدالتش به نفع همزبانانش، باعث این همه قتل و ویرانی شده است که پشتون تاجک ازبیک هزاره و غیره را همه روزه به خاک و خون کشانیده و میکشاند. شما خواننده عزیز میدانید که اگر یک بچه کاکا قوماندان طالب و بچه کاکای دیگر قوماندان اردو باشد، حال کدام عقل بپذیرد که یک بچه کاکا به بچه کاکای دیگرش کمک نکند . بر فرضیکه اینطور نباشد اما همان قوماندان اردو زادگاهش جنوبی یا مشرقی باشد آیا میتواند که از دستور طالب سرپیچی نموده و با او همکاری نکند؟ مگر اینکه آن قوماندان اردو تمام فامیل و دار و ندارش در زادگاهش را فدای کشور و مردم کند و چنین چیزی اکثرا ممکن نیست. باز ازهمه مهمتر موضوع خویشاوندی و قوم گرایی در بین است متاسفانه برخلاف دستور قران که فرموده امانات را به اهلش بسپارید و پست های دولتی هم از جمله امانات الهی است که در دست بعضی بندگان خود قرار داده اما با نادیده گرفتن حکم خدا با همدیگر خود کمک میکنند و شاهد قوم گرایی شان در استخدامهای پست های دولتی و حتی موسسات هستیم اگر همزبان شان بودی خوب در غیر آن عذرت را میخواهند، به قول مخکش یگان یگان از اقوام دیگر را به طور نمونه استخدام میکنند اما به این شرطی که صلاحیت نداشته و وفاداری خود را ثابت کرده باشند مثل سخنگوی رئیس جمهور.باز از این همه مهمتر موضوع برتری جویی قومی است و سلطه طلبان شان به این عقدیده هستند که در صورت پیروزی طالب باز هم پیروزی از آن ماست و با خود میگویند اگر با پیروزی طالب تحت فشار عقاید دینی قرار هم بگیریم بهتر از اینست که یکفرد تاجک حاکم ما باشد وشاهد بودیم که در زمان طالبان به صد ها چوپان، لنگی به سر گذاشته و به نام ملا فلان یا ملا بهمان روز چندین مرتبه به زور و بی وضو مردم را به مساجد داخل میکردند در حالیکه خود همان ملا فلان قوماندان یا همان چوپان چند وقت پیش حمد و سوره را یاد نداشت .پس تا وقتیکه به زور یا به رضا اشرف غنی مجبور به تامین عدالت اجتماعی نشود همین حال و روز ملت خواهد بود چه تاجک یا پشتون یا هزاره و یا ازبیک باید تاوان برتری جویی قومی را بدهد .
عثمان

>>>   دلایلی که اشرف غنی احمدزی قومگرای معتصب عوام فریب همکار با ترورستان است :
۱- رهایی تعداد زیاد از ترورستان از زندان های پلچرخی و زندان بگرام بخواست گلبدین راکتیار قصاب کابل
۲- دادن ده ملیون افغانی بر علاوه از مصارف موتر و تیل موتر و مصرف برق و غیره طوری نقده به جاسوس معروف ای اس ای پاکستان گلبدین راکتیار دشمن خاک و مردم کشور ما که بر علاوه از گذشته در طول شانزده سال پسین ملکی و نظامی ما رابکمک ای اس ای بشهادت رسانده و خسارت بزرگ مالی و جانی را درین کشور ما بنفع پاکستان انجام داده است
۳- جبار قهرمان پلاستیکی باساس قومگرایی و زبان اندیشی که همدوش و همراه با گلبدین در زمان جنگ های تنظیمی در سرک چهلستون افراد انها اشغال کرده بودند فابریکات جنگلک و افغان ترکانی و کتان بافی سید مرتضی و دستگاه اکسیجن و ریاست میخانیکی و مکتب تخنیکم و قصر جهلستون را تاراج کردند و به پاکستان انتقال دادند و با فرار شان از کابل دوباره زیر دامن ای اس ای در امدند خود را پنهان کردند و همین جبار قهرمان پلاستیکی تمامی همکاران اش را که اکثریت شان افسران حزب خلق بودند بدستور ای اس ای به طالبان سپردند که با سلاح های پیشرفته پاکستانو کمک نظامیان پاکستان کشور ما را اشغال کرده بودند ریس جمهور این شخص جنایتکار طرفدار پاکستان را بحیث ریس نظامی در هلمند مقررکرده بود تا از فروش تریاک خودرا صاحب سرمایه کند و اکنون رهبری حزب وطن را از بابتسرمایه اش بخود اختصاص داده است حزب وطن اگر دیروز مربوط به کاجی بی بود و امروز مربوط به ای اس ای است .

>>>   برای کسانی که در نظرات شان به یک قوم غیور(پشتون) که خود قربانی اصلی تروریسم و فتنه گری بیگانگان، و عمال مزدور آنان شده متأسفم، که واقعآ بعضی انسانها چقدر کوردل و بی وجدان هستند که حقایق وطن و جامعه ما را میبینند ولی بازم گستاخانه و بی باکانه به یکی از اقوام غیور(پشتون)این سرزمین توهین مینمایند و افتراء میبندند.
کاش بجای این اتهامات ناروا حقایق را بیان مینمودند
و توطئه دشمنان وطن را به مردم به معرفی میگرفتند!
کروخی هروی

>>>   طالبان ترورست سمت و قوم و زبان را نمی شناسد هرکسیکه بگیر شان امد ملکی باشد و یا نظامی پیر باشد یا جوان زن باشد و دختر و طفل برای انها فرق نمیکند جنون امیز جنایت میکنند ومیکشند و سر میبرند سلاخی میکنند با انجام تمام جنایات طالبان که عام و خاص از ان بی خبر نیستند و خود شان مسولیت جنایات شانرا میگیرند باوصف ان ریس جمهور کوشش میکند که بنوعی جنایات انها را پنهان کاری کند مثلا ترورستان طالبان مسولیت جنایات شانرا در حملات ترورستی شان در هوتل کانتی ننتال و نزدیک دروازه سابقه وزارت داخل که منجر به شهادت بیشتر از صد نفر و مجروحیت بیشتر از دوصدد نفر گردیده رسما مسولیت انرا گرفتند اما ریس جمهور میگوید که طالبان از امر بادار خود سرکشی کرده نمیتواند مسولیت این جنایات را گرفته اند معنی این سخن ریس جمهور چیست که گویا طالبان چنین جنایات را انجام نداده مسولیت انرا گرفته اند این یک واقعیت که که طالبان اله دست پاکستان است اما پلان خاینانه پاکستان را در کشور ما ترورستان طالبان عملی میکند مسولیت مساوی پاکستان و گروه طالبان دارند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است