کارمندان کانتینانتال با مهاجمان همکاری کرده بودند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۷    ۱۳۹۶/۱۱/۸ کد خبر: 145719 منبع: پرینت

مسوول عملیاتی شرکت امنیتی کابل بلخ از همکاری افرادی از داخل هتل کانتینانتال با مهاجمان پرده برداشت.

بایت کانی مسوول عملیاتی شرکت امنیتی کابل بلخ در گفتگو با طلوع گفته است که آنان بارها از مسوولان هتل خواستند تا برخی مشکلات امنیتی را رفع کنند اما مسوولان هتل در عمل به این خواسته ها امروز و فردا می کردند.

کانی بیان کرده است که کارمندان هتل خودشان مسوولیت امنیتی را بردوش داشتند و خودشان از کمره های امنیتی نظارت می کردند و از تاریخ 31 دسامبر سال گذشته که ما مسوولیت امنیتی را بر عهده گرفتیم، ماشین اکسری خراب بود و هیچگاه ترمیم نشد تا آنکه حمله بر هتل رخ داد.

بگفته وی، مسوولان شرکت امنیتی در تمامی بخش هایی که نیاز بود، برج های مراقبتی ایجاد کرده بودند، اما کسانی از داخل هتل با مهاجمان همکاری داشتند و از پیش زمینه داخل شدن آنان را به هُتل فراهم ساخته بودند.

مسوول عملیاتی شرکت امنیتی کابل بلخ افزود: چندین بار به مسوولان هتل گفتم که تصویر کمره های امنیتی را به اتاق من نیز وصل کنند اما آنان یک اتاق دیگر را غیر از دفتر اصلی به من داده بودند و وقتی از آنها یک تلویزیون (مانیتور) خواستم مدام امروز و فردا کردند.

گفتنی است که شاهدان عینی تلفات حمله مهاجمان مسلح به تاریخ 31 جدی 96 بر هتل کانتینانتال که بیش از 14 ساعت به طول انجامید نزدیک به 50 تن گفته اند درحالی که وزارت داخله این آمار را حدود 11 کشته و زخمی خوانده بود.

قابل ذکر است که تا چند روز بعد از گذشت این حمله، هنوز از سرنوشت بسیاری از افراد داخل هتل روشن نبود و بسیاری خروج مسوولان شرکت امنیتی کابل بلخ از هتل را قبل از رویداد سوال برانگیز گفته اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کانتینانتال
نفوذی
نظرات بینندگان:

>>>   اقای اکلیل حکیمی یکی از شرکای قرار دادی هوتل اکانتینانتال بطور عاجل از طریق رسانه ها در فردای روز حادثه مسولیت تامین امنیت و جلوگیری از چنین حمله حمله تروررستی را بگردن شرکت امنیتی انداخته بود اما از عدم همکاری موارد ذکر شده اصلا حرف نزده بود این خود نشان میدهد که شرکای قرار دادی درین کار مسولیت هم دارند .

>>>   از این به بعد، کسی داخل این هتل .........هم نکند! تا مسئولین این هتل بفهمند.

>>>   بلی همه تقصیر از همان چند بچه شانزده هفده ساله کمپنی خصوصی است وهم چند جاروکش و آشپز !دربخش مقامات امنیتی هیچکس مقصر نیست برای همه چنج ماهه معاش بخششی ویک مدال شجاعت داده شود

>>>   کارمندان هوتل بدون هدایت استانکزی و اتمر مسئلین امنیتی ارگ نمیتوانند با طالبان همکاری کنند استانکزی و اتمر در جریان بودند

>>>   برای باد رو نان جو بهانه !
با این بیانات نمیتوانند مسولیت خودرا مرفوع از جرم بزرگی که این کمپنی مرتکب شده براءت پیدانماید وقتی این کمپنی هشتصد هزار دالر ویا چهارصد هزار دالر را از بابت تامین امنیت هوتل میگرفت بای اسباب امنیتی را نیز خود تهیه مینمود برخلاف گفته های کمپنی خصوصی همه میگویند که افراد این کمپنی سهل انگاری وهمکاری با تروریست ها داشته انددر کشور ویرانه ای ما که همیشه معیوبین درینجا حکمروای دارند روفتن برف بام خود بالای بام دیگران عادت گردیده هرکه میخواهد گناه خودرا بدوش دیگران بی اندازند این کمپنی که ریشه در قصر سپیدار دارد کاملا مسول بوده به هیچ صورت نمیتواندبار مسولیت خودرا بدوش دیگران بی اندازد عجب! پول را تو میگیری واسباب امنیتی را هوتل مهیا کند!!!
زلگی احمد زی

>>>   مسئول عملیاتی شرکت امنیتی جفنگ سر داده وبه تحریک اکلیل، وزیر داخله و دیگران که در سپردن مسئولیت امنیت هولل
دالر بجیب زده اند، این چتیات را سرهمبندی میکند. دزدان اصل سوال که چگونه مالک پنجشیری کمپنی جواز بدست اورده و کیها قرارداد را با او امضاء کرده اند، بیجواب میگذارد.

>>>   Haidarzoda
این ملت خواب برده دشمنت در ارگ ارام کیف کرده نشته ولی تو هر روز از بابت قلم بدستان محافظ کار به خون غطه افتیده :
او مردم شریف نجیب ایمان دار، بادیانت افغانستان اگر میخواهید خود تان اسلام و ایمان تان زنده بانید این غنی احمدزی همبرگ فروش نیویارکی ، مغز تعصب ( شهود دشمنی آن گفته بود : عادلانه بیست که 98 در صد زندانیان بگرام , گویندگان یک زبان باشند ) , هرچه عاجل تر بخاطریکه نیروهای جامعه جهانی در کشور ما حضور دارد و این فرصت یک جانس طلای است از دست ندهید , از خواب گران خیزید غنی با همدستان فاش یست وجنایت کارش را از ارگ عاجل بیرون کنید تا غنی احمدزی شوونیسم قبیله گرا کوچی بی وطن, فاشیست ارگ ما را ترک نکنند , اوضاع نابسامان کشور عزیز ما افغانستان بهبود نمی یابد و هرچه عاجیل یک دست شوید ؛ بیل , تبر , داس را بردارید در جای زندگی دشمن دین ؛ خاک و فرهنگ پچ هزار سال نیاکان تان یورش برید.
بخاریکه همین غنی کثیف کم اصل و کم نسب این انسان بی برنامه رفاه و آسایش و مغز گنیده تعصب شیطان اقوام شریف افغانستان را بنام پشون دارانی , غلجی , اوغان , تاجیک , هزاره , از بیک و ترکمن جدا کرد بین مردم غیور دلیر شجاع مسلمان کشور عریرما نفاق قوم انداخته و هیچ کار بنیادی نکرده است.
بیـا هموطن همـدل شــویم از بهـر امن و آبادی میـهـن
هزاره تاجک و پشتون ترکـمن از این میهن
سـنی و شیـعه گلـهای یک باغ این میهن
با همدیگر پذیر ریشــه بر کنیــم بنیـاد استبدا میهن
بیاید ملک را از دست ظلم و استبداد گر آزادسازیم با همدلی همپذیری یکدیگر این مهن را آباد سازیم
نورعلم و معرفت سازد بری
ملک آباد وصفای صادق رهبری
این کم اصل بی خرد غنی احمدزی بی نسب شوونیسم قبیله گرا فاشیت تا ارگ را ترک نکنند اوضاع بهبود نمی یابد. بخاطریک این مغز متعصب در نتیجه سیاست های احمقانه و عافبت نا ندیشانه با عث نفاق بین ملیت ها دامن زد بنام تاجیک پشتون , اوغان ؛ هزا ره ، ازیک و ترکمن جدا کرد . این غنی گزافه گو یی ها او بی مورد و با بی شرمی تمام به قطعات نظامی سر می زند به سخنان مسخره و بهبود و فریبنده وتکراری ،چون " من به فرد فرد شما باور دارم" می پردازد. این چه حرفیست؟!
مردم از شما اجرآت عملی در تآمین امنیت جان و مال شان ، خدمات و مواظبت رفاهی را دارند. آخر بی شرمی و بی وجدانی هم حدی دارد.

>>>   بایت کانی مسوول عملیاتی شرکت امنیتی کابل بلخ باید تمام وصایل مراقبت را مانند کمره، تلویزیون(مونیتور)ماشین اکسیریز و غیره سامان آلات را خودش توسط شرکت خود آماده می ساخت. آماده ساختن تمام این وصایل وظیفۀ شرکت یا کمپنی خصوصی ست، نه وظیفۀ کارکنان هوتل.
اظهارات مسوول عملیاتی شرکت امنیتی به این شباهت دارد، که فردی موتر خود را نزد مستری جهت ترمیم میبرد. نخست مستری برایش یک لست طولانی از نمام سامان های که توسط آن موتر را ترمیم می کند، میدهد و صاحب موتر باید تمام این سامان ها را از بازار خریداری کند، به مستری تسلیم دهد، بعد مستری موترش را ترمیم کند.

>>>   آغای کانی شما در هوتل مذکور چه وظیفه داشتید ؟ وند گیری و یا امنیت هوتل ، بسیار جالب است که اکسری خراب بود کمره ها غیر فعال همزمان برای شما موقع کاری مساعد نبود ، فقط شما مثل یک مولی در آنجا حاضر بودید صرف بخاطر اینکه از داره قهارجان بودید . این گپ های شما بوی گندش تا آسمان میرسد ، بنده اگر کدام کاره یی بودم اولین فردی که میله های پلچرخی را از داخل تماشا میکرد خودت بودی،
نوت:فراموش نشود ( شرکت کابل بلخ ) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟.

>>>   دولت با تروریست پروری و انتحار پی در
پی کاری میکند که بعد از واقعه بعدی واقعه قبلی را مردم فراموش کنند

.........خدا و رسول بر این حکومتی ........
...........بر اوغان هاانتحاری این خونخواران کور دل از خدا بیخبر

صمد بدخشی

>>>   کسانیکه در تصویر عکش شان بنام پرسونل این کمپنی دیده میشودآنها اگر داغش و اشرار را درخواب ببینند سکته میکنند ، آنها کسانی نیستند که جنگ کنند صرف معاش بگیرند ونیمش رابه حاجی صاحب قهار بدهند چون اورئیس دفتر عبدالله عبدالله عبدالله است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است