بی مسوولیتی مسوولان باعث ناامنی ها است
از این پس واژه های قوماندان اعلی غیر مسوول، وزیر دفاع غیر مسوول، وزیر داخله غیر مسوول، رییس امنیت ملی غیر مسوول و فرماندهان امنیه غیر مسوول را مکررا و پی هم به کار ببرند تا آنها از غفت بیدار شوند 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۳    ۱۳۹۶/۱۱/۸ کد خبر: 145717 منبع: پرینت

شهروندان کشور از افزایش حمله های هراس افکنانه و نیز گسترش ناامنی ها در کشور نگران هستند و حکومت را به بی پروایی متهم می سازند. آنان از بدتر شدن اوضاع امنیتی کشور انتقاد می کنند و از حکومت می خواهند تا برای تامین امنیت شهروندان کشور تلاش کند و اگر نمی تواند این مهم را برعهده بگیرد کنار رود تا مردم خود در مورد سرنوشت شان تصمیم بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، اسدالله ندیم آگاه مسایل نظامی در برنامه «همگام» در خصوص ناامنی های اخیر کشور گفت: نظر به پیچیدگی جنگ و ترور در افغانستان از هر بعد که به آن نگاه می کنیم تصویر دگرگونی به چشم مان می آید. در نگاه اول مسوولیت این رویدادها به دوش مسوولین امنیتی است. این دولت افغانستان است که امنیت شهروندان را باید تامین کند. اما در این مورد کاملا ناکام هستند. من از رسانه های کشور می خواهم از این پس واژه های قوماندان اعلی غیر مسوول، وزیر دفاع غیر مسوول، وزیر داخله غیر مسوول، رییس امنیت ملی غیر مسوول و فرماندهان امنیه غیر مسوول را مکررا و پی هم به کار ببرند تا آنها از غفت بیدار شوند و متوجه مسوولیت های خود شوند.

وی، در خصوص اینکه چرا در کابل حملات مشابه چندین بار صورت می گیرند و هیچ کسی هم نمی تواند جلو آن را بگیرد بیان داشت: در احادیث شریف نبوی است که مومن از یک شکاف دوبار گزیده نمی شود. اما در این منطقه در کابل بارها اینطور حملات صورت گرفته و بار دهم و حتی یازدهم است که در این منطقه چنین حملاتی صورت می گیرد. چرا مسوولان درس عبرت نمی گیرند؟ تدابیر نمی گیرند. البته که مسوولیت شان را درک نمی کنند و در غفلت هستند و یا اینکه از روی عمد اجازه می دهند که چنین اتفاقاتی بیفتد.

ندیم، در خصوص چگونگی انجام این رخ داد ها می گوید: این اصلا قابل قبول نیست که دشمن بتواند با یک آمبولانس دولتی چنین حجم بزرگ از مواد منفجره را در چنین جایی انتقال دهد و انفجار دهد. مگر اینکه از قبل با تمام محافظان هماهنگ شده باشد که با این وصف یک فاجعه برای امنیت و رییس امنیت کشور ما محسوب می شود.

این آگاه سیاسی معتقد است مخالفت ها درون نظام هم به این اوضاع بد امنیتی دامن می زند و گفت: به طور صریح می گویم که در قوای مسلح و در نیروهای امنیتی ستون پنجم وجود دارد و چون در داخل دولت هم در این اواخر مخالفت ها علنی شده است و هر گروه هم در نیروهای مسلح نماینده خود را دارند دست به شانتاژ می زنند. در اینجا اشرف غنی به عنوان رییس جمهور باید اقدامی سریع و قاطع کند. همین امروز در مورد موضع استاد عطاتصمیمی قاطع بگیرد. اگر عطامحمدنور برحق است استعفای وی را باطل کند و اگر نیست وی را قانع کند. در غیر این صورت شانتاژ در صفوف نیروهای امنیتی ادامه خواهد داشت و در این صورت بهای آن را مردم مظلوم کشور باید بپردازند.

ندیم، در خصوص علت حملات تروریستی گفت: در حملات تروریستی اهداف بسیار متعدد و متفرق وجود دارد. هر کدام از اهداف جداگانه است. به نظر من هدف این حملات مستقیما براندازی حکومت وحدت ملی، شکستاندن اعتبار آن و دامن زدن به نارضایتی ها است. تا جنگ شعله ور باشند و آنهایی که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند بتوانند به راحتی این کار را انجام دهند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
چهارراهی صدارت
امنیت
انفجار کابل
نظرات بینندگان:

>>>   در ارگ مسئولی نیست که تقصیر کار باشد همه از داعش و طالب حمایت میکنند و با تروریستان همکار اند

>>>   خداوند لایزال این مسولین نابکار را از خواب غفلت بیدار کند ،این مسولین نابکار به خواب زمستانی رفته اند ،وظیفه این مسولین دعوا ومناقشه در بین یکدیگر اند اختلاف سمتی وقومی وتبیض آشکارا آنها علیه هم فرصت را به طالبان بی عزت وبی خرت وبی غیرت مساعد ساخته تا مردم بیچاره افغانستان را قتل عام کنند خداوندا جزای این اعمال شان بده تا دیگر نتوانند. مردمان آذاده ودلیر افغانستان را قتل عام کنند .
عبدالله ریحان

>>>   رئیس امنیت ملی :
در مورد حوادث هوتل ودروازه وزارت داخله ما از قبل آگاه بودیم !!!

>>>   ارگ کابل مشغول تخریب و فرستادن انتحاری و داعش و طالب بولایات شمال است که مردم شمال را قتل عام کند ارگ کابل به قتل عام مردم کابل چه کار دارد وظیفه ارگ کابل تخریب ولایات شمال است که مردم غیر پشتون را قتل عام کند از ارگ کابل و امنیت ملی و شورای امنیت ملی از تامین امینت مردم کابل دوباره سوال نکیند که این با انتحار دیگر مقابل میشوید

>>>   حکومت باید به اندازه شهیدان چهارهی صدارت طالب و داعش را در پلچرخی حلقه اویز کند

>>>   غنی از دروغ شرم و حسا کن دروغ را ختم کن که بلکل رسوا شدی

>>>   افغانستان یک سرزمین بی در و بی جکومت میباشد . هر روز متم و خون تابکی و زره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است