والی های جدید ولایت های فراه و پروان معرفی شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۵    ۱۳۹۶/۱۱/۸ کد خبر: 145710 منبع: پرینت

استعفای محمد عارف شاه جهان والی پیشین فراه منظور شد.

دفتر مطبوعاتی اداره ارگان های محل روز شنبه 7 دلو 96 با نشر خبرنامه ای آورده است که بر اساس پیشنهاد این اداره و منظوری ریاست جمهوری، عبدالبصیر سالنگی بحیث والی جدید ولایت فراه تعیین شده‌ است.

والی پیشین فراه بدنبال گسترش ناامنی ها، یک روز بعد از تظاهرات مردمی روز چهارشنبه 4 دلو 96 مقابل ساختمان مقام ولایت، از سمت والی فراه استعفا کرد.

گفتنی است که فضل الدین عیار نیز در خبرنامه ارگان های محل بحیث والی جدید پروان مقرر شده است؛ پیش از وی محمد عاصم عاصم والی این ولایت بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
والی
فراه
پروان
نظرات بینندگان:

>>>   اصلا در افغا نستان یک چند نفر محدوداست که گاهی والی می شود و گاهی قو مندان دیگر هچ کس نیست که در مقا م کار کند خداوند این دولت را سر نگون کند تا یک دولت اسلا می و عا دل روی کار شود

>>>   برای فراهی ها یک دزد اختلاس گر را والی ساختند از تیم دزد های شمالی
تبریک برای مردم فراه

>>>   آیا داو و دشنام شفیع عیار بالای اشرف غنی تاثیر کرد و یا انگلیسی گپ زدن اش که فضل الدین عیار را به حیث والی پروان مقرر کرده است؟
شاید هم فضل الدین عیار کار هایی در پروان کند که مردم هر روز عیار گفته دشنام بدهند و شفیع عیار بگوید که او بیادر ها او دیگه عیار است و مه دیگه عیار، من را دشنام ندهید.
اما تا جایی که من فکر میکنم اشرف غنی میخواهد یک تعداد تاجکان مثل بصیر سالنگی و دیگران را در ولایت های پشتون نشین والی مقرر کند و یک تعداد پشتون ها را در ولایت های تاجک نشین، که مردم نگویند که حکومت قبیله تمام پشتون ها را مقرر کرده است.
اما همین که آب به آب خانه نشست و آرامی شد، عاجل والی های تاجک تبار را نیز برطرف خواهد کرد و در عوض آنها نیز پشتون ها را مقرر خواهد کرد.

>>>   بصیر سالنگی دزد درجه یک درین مملک قحطالرجال است هیچ غیر ازین دزد ها افراد دیگر پیدا نمیشود وای بر این کشور

>>>   Ayendagan
ملا ظاهر داعى، ملا كوثر، ملا نيازى، ملا خبيث سادات، خاله سيمن عمر و ديگر ملا ﻫﺎ و عالمان دينى در مورد انتحارى ﻫﺎى اخير كه باعث كشته و زخمى شدن ده ها انسان بيگناه شد هيچ واكنش نشان ندادند!!
انگار حامى تروريستان استند يا بادارانشان به دهن شان مهر خموشى زدند و يا احتمالاً ريشه ﻫﺎى غريزه ى انسانيت در نهادشان از اثر اشتياق زياد به دالر، كلدار و ريال خشكانيده شده است.
چرا در آستانه نوروز عليه نوروز گلو پاره ميكنند و نعره ميكشند ؟

>>>   ببینید از بین سه نفر نظر دهنده دونفر مستقیما این والی را دزد گفتند
که در واقعیت هم همینطور است
اشرف غنی بر ای معامله با جنگ سالاران دزد هارا استخدام میکند

>>>   بسیر سالنگی یک شخص شایسته این ولایت میبینم اما بخاطر خدا اوغان را دیگر در پست های حکومتی مقرر نکنید که اوغان خاین است و جاسوس ۱۰۰ کشور خارجی اینها از همه چیز کرده به اوغان بودن فکر میکنند نه انسانیت. همانطور که شما غنی را میبینید اوغانها دیگرش هم مانند اوست هیچ فرق ندارند شعورشان پایین و عقلشان در کری پایشان است. بنآ از تقرر اوغانها در ولایات فارسی زبان نشین خودداری کنید.

>>>   هرکه را تعیین میکنند از اوغان و زی ها بترسید که همه جاسوس و غلام هستند که بخاطر یک دنده کرکت از همه چیز خود میگذرد

>>>   او بیادر قحط الجار ست امی داود سرخوشک چی شد به مزار نمیایه اگه نمیایه که ما غمی خده بخریم و یک خبز ایست که والی بغلن تپدانی خده گم کده. همی فلاً ده روّک میز ولایت تپ می کنه< لنگیش تیر رکشا واری ععع

>>>   به غلام مان ولایت فراه نام دگرجنرال بصیرسالنگی بس است زنده بادمجاهدین
عزیزی پریان

>>>   یک تعداد خائنین ازتقرر این دو تن بحیث والی چرندیات میگویند چراکه خودخائین اند ودرفکر بربادی این سرزمین اند اگرنه فضل الدین عیار وبصیر سالنگی مدیران سالم وبا تدبیر اند.

>>>   توفیق احمدی
گزینش خوبی است؛ بصیر سالنگی و عیار اشخاص پر کاری هستند.گزینش هر یک انیها را فال نیک گرفته،خداوند توان نصیب شان کند تا مصدر خدمت به احالی پروان و فراه شوند.

>>>   گزینش دزدان شمالی رابه فال نیک گرفته انشا الله که بتوانند به زودی خود کفا شوند

>>>   بصیر سالنگی شایسته این پوست است شخص مجاهد و دشمن شکن ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است