واکنش ترامپ به حمله چهارراهی صدارت کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۳    ۱۳۹۶/۱۱/۸ کد خبر: 145696 منبع: پرینت

همه کشورها بر ضد تروریستان قاطع و منسجم عمل کنند.

دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا در واکنش به حمله تروریستی روز شنبه 7 دلو 96 در چهارراهی صدارت کابل که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از 250 تن شد در صفحه شخصی خود آورده است که به طالبان اجازه پیروز شدن نمی دهد.

ترامپ ضمن تقبیح این حمله گفته است که تعهد کشورش را در راستای تامین امنیت در افغانستان تجدید می بخشد.

وی از تمامی کشورهای جهان خواست که بر ضد طالبان و حامیان تروریستی قاطع و منسجم عمل کنند.

اظهارات ترامپ درحالی است که طالبان حضور نیروهای خارجی از جمله سربازان آمریکایی را علت اصلی دوام جنگ های خود گفته اند و علاوه بر این مساله، برخی مقام های رسمی روسیه نیز غرب را متهم به انتقال داعش به شمال افغانستان کرده اند و گفته اند هدف از این انتقالات، ناامن ساختن آسیای میانه است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتحاری کابل
ترامپ
نظرات بینندگان:

>>>   من به طالب و داعش وجه دوهم طالب وجمیع گروه های تروریست ............و نفرین میگویم ولاکن یکنقطه را باید متذکر شوم که مستر ترامپ این دیوانه زنجیری آمریکا و این شفتر غنی بی مغز متفکر 100% مصاب به امراض عقلی و عصبی وفاقد عقل سلیم و جسم سالم است خود به تقلب و مکر خود را در مسند قدرت جا زد ،در افغانستان بجز بدبختی دیگر هیچ کاری دیگری که به امنیت ، خیر و فلاح تمام شود کرده نمیتواند. این ...........خوب بفهمدو درک کند که افغانستان را بیشتر از این به بدبختی نکشاند. آبرو مندانه ترک بگوید تا اینکه خجالت آور به حلقه دار آویخته شود.

>>>   همی چند روز پیش یک زنکه که قواره اش مثل نماینده ملل متحد امریکا بود در بیانیه خود در ملل متحد گفت که:
ما از تلاش های صلح بین دولت افغانستان و طالبان پشتیبانی میکنیم.
من فکر میکنم که ای نفر کدام زنکه از کوریای شمالی بوده است و قواره خود را توسط جراحی پلاستیکی تغیر داده است و خود را در لباس نماینده امریکا در ملل متحد زده است و میخواهد امریکا را بدنام کند.

>>>   Soraya Baha
یدون تردید اشرف غنی خودش رهبر تروریستان است
رییس تروریست ها خود اشرف غنی است، حمایت گر تروریست ها خود اشرف غنی است، اگر غنی تروریست نبود، چگونه گلبدین قاتل هزاران بیگناه را ازلیست تروریستان بیرون و متحد خود کرد اگر تروریست نیست چگونه باز خادیست های جنایتکار را به رهبری جبار قهرمان دوباره احیا کرده تا در انتخابات برایش رأی و جنایت بیافرینند و اگر یک اعتراض مردمی شود باز غنی برای تروریست های خود دستور انفجار در میان تظاهر کنندگان می دهد. غنی تروریستان را از زندانها آزاد و حمایت می کند. غنی تروریست ها را تبدیل به پولیس ضد شورش مردمی کرده برای دفاع از خود.
مرگ و نفرین تاریخ از آن این حمایت گر و رهبر بیرحم تروریستان باد.

>>>   درین خصوص باید عرض کنم که مقصر اصلی آمریکایی ها و پاکستانی ها است، بدتر از آن تروریست های داخلی و .....فروشانیکه وطن خوده بیادرها و مادرها وفرزند های خوده بخاک خون میکشند، تقاضا میشود که بیائید خاک حیثیت مادر را دارد به پاکستانی ها و امریکایی ها نفروشید!
نظامی دردمند
کاندید احتمالی
رحمت خان پیــلوت

>>>   ترامپ این مزدور فاشیست خلیل زاد خائن را از افغانستان دور کند بمردم پیام نفرستد مردم مزدوران فایشست و تروریست را میشناسند

>>>   ترامپ برای دلجویی مردم افغانستان خلیل زاد فاشیست و دشمن مردم افغانستان را
از کشور ماتمزده ما خارج کند

>>>   امپریالیسم امریکا و امپریالیسم تازه به دوران رسیده روس بر سر تقسیم آسیا با هم رقابت میکنند!!!!

>>>   آقای ترامپ با وعده های تکراری و غیر عملی خود ثابت کرده که دروغ میگوید
ووعده های خویش حتی در سطح توافق نامه که بین امریکا و افغانستان امضا ء
شده را بی اعتبار سبک و بی اهمیت ساخته است .ستراتیژی اخیرآ اعلام شده او و فشار بر پاکستان تروریست پرور به یک تر فند سیاسی میماند .
م.ش.ف کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است