دوستم: برمی گردم و انتقام خون مردم را می گیرم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۴    ۱۳۹۶/۱۱/۸ کد خبر: 145690 منبع: پرینت

هر زمان که بر گردم انتقام خون مردم کشور را می گیرم.

دفتر مطبوعاتی معاون اول رییس جمهور در واکنش به حمله تروریستی در چهارراهی صدارت کابل که روز شنبه 7 دلو 96 رخ داده است در اعلامیه ای غفلت نهادهای امنیتی و کم کاری نهادهای کشفی را عامل رخ دادن حملات خوانده است.

در اطلاعیه به نقل از جنرال دوستم آمده است که اندوه و درد شما را درک می‌کنم و تأسف می‌خورم که نهاد‌های امنیتی در اثر غفلت و عدم رسیدگی درست و سازمان یافته به وظایف‌شان و کم‌کاری نهادهای کشفی، دشمن توانایی آن را می یابد که در عقب دروازه‌های وزارت داخله نفوذ می‌کند و در آنجا مردم و نیرو های امنیتی را آماج حمله موتر بمب قرار می دهد.

وی افزوده است که با گماشتن افراد مدیر و مسلکی در نهادهای امنیتی و کشفی باید به این مشکلات پایان داده شود تا مردم ما قربانی امیال تروریستان و مزدوران کشورهای بیگانه نشوند.

گفتنی است که در حمله انتحاری بر ساختمان پیشین وزارت داخله که توسط یک آمبولانس مملو از مواد منفجره صورت گرفت بیش از 250 تن کشته و زخمی شدند که اکثر آنان را غیرنظامیان تشکیل می دهند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال دوستم
انتحاری کابل
نظرات بینندگان:

>>>   خودت که دروقت حکومت نجیب گلیم جمی کردی وهزاران نفرراکشتی واموال خانه های مردم را چورکردی بیا وجواب این جنایت هایت رابمردم بگو
اوگیلم جم فهمیدی
توخو یک کارگربودی درفابریکه اگردزد نیستی این همه دارائیها را ازکجا کردی بیا بمردم چواب بگو کجا گریختی
بمردم فرق تو وداعش چی است خودت بدترازداعش هستی

>>>   امریکا هر گز ترا نمی ماند که تو دوباره بیای
قصه ترا در کله پزی مفت کرده است

>>>   دوستم: برمی گردم و انتقام خون مردم را می گیرم!
زود بیا که ایشچی نیز منتظر انتقام است!

>>>   کدام جنرال اوکی مکتب خوانده جنرال به دروغ

>>>   دوستم یک جنایتکار وقاتل چندین دهه است.وعامل اکثریت بد بختی ها دوستم بوده کسیکه از دوستم دفاع میکند در حقیقت در جنایات وی شریگ است

>>>   خدا ترا بياورد، چه وقت بخير ميآئيد، بعد از تشكيل حكومت طالبان يا داعش؟
تو خودت همين قدر قدرت نداري كه پيروانت با تظاهرات مليوني در مقابل ارگ و يا سفارت باداران ارگ نشين خواستار حفظ مصؤنيت و بازگشت آبرومندانه ات شوند. اين سكوت خطرناك و به معني تسليم شدن به چند باد آورده است.

>>>   برو دوستم جان خواب كو عيش نوش كن در تركيه خير و خيرت است كابل چه وقت ميايي والا عجيب در كدام روز شايد كدام دوست آقاي دوستم نوشته كرده خودش نشه است .

>>>   دوستم خلاص است! تنها انتقام ایشچی را خساره کند!

>>>   قصه تو کله خام در کله پزی مفت است

>>>   امدن را خواب ببین جنرال صایب

>>>   ارگ مطئول قتل عام مردم است

>>>   من تا جایکه از اقوام ازبک و ترک باخبرم از دوستم دل سرد شده اند، و در خصوص حمایت از او اکثراً پشیمان اند، اگر جنرال میخواهد دوباره اعتماد از دست رفته را بدست بیاورد، عجالتاً برگردد!
رحمت خان پیلوت

>>>   دوستم یک قهرمان است اینرا تاریخ با خود ثبت کرده است

>>>   مردم اگر به غنی باهر الفاظ.حرف میزنند.حق دارند .درچوکات دولت دوستم بهترین گزینه بود برای سرکوب واز بین بردن طالب القاعده تروریست های وحشی.اما به مدیریت و فرمان روا نياز بود که چنین چیزی را بشکل دلسوزانه رهبری میکرد متاسفانه چنین شخصی وجود نداشت .90 درصد مردم با شروع حکومت وحدت ملی چشم به انتظار بودن چون اشخاص کار کشته و نظامی در بدنه دولت وجود دارد.دیگر جاهلان قاتلان وترورستان تا شش ماه ویا یکسال دیگر بکلی نیست و نابود میشوند اما از شانس واقبال مردم افغانستان این کار به کندی پیش می رفت واز جانب شخصی ریس جمهور غنی ممانعيت صورت گرفت وعملیات های شبانه و روزانه نیروهای مسلح تعطیل ویاکاسته شد .درصورت که در آن ایام طالبان حملات خونین. وقتل عام های پیاپی خود را شروع کرده بودند.حتی طالبان حاضر به مذاکره هم نبودن حالا سوال اینجاست که غنی دلیل برای این کار هم ندارد نمی تواند مردم را قانع کند.در قدم اول راضی نگاه داشتن مردم واجب است این مردم است .حکومت وجود دارد ریس جمهور وجود دارد.اگر قرار باشد که وضعیت مملکت داري تا ابد به همین روال ادامه داشته باشد دیگر فرقی با حکومت های قبلی ندارد(
مهاجر

>>>   ایشچی پروژه ی برای حذف جنرال دوستم بود (لوتى)
محمد داود براى حذف نور بود (عقلى عصبى)
و بيبينم
که برای حذف جنرال قندهار چه کسى پاي لوچ قندهار ى
برای حذف وکيل قدير جلال آباد کدام مخبر گندمکى
و برای حذف محقق آن هزره برزندگى عبدالرحمانى
و همگى زير امر پليدزاد نقال ناقلى يانکيى


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است