غربی ها و عرب ها حامی تروریست ها هستند
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۳۸    ۱۳۹۶/۱۱/۵ کد خبر: 145552 منبع: پرینت

در حمایت از تروریست ها حامیان دیگری هم وجود دارند. پول از اشخاص و افراد و برخی کشورها، کمپ های بزرگ اسلحه و تولید وسایل نظامی داده می شود و اینها جنگ را تازه نگاه می دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، محمدآ گل مجاهد آگاه نظامی در برنامه «راه حل» در ارتباط با لانه های تروریزم و منابع تمویل آنها می گوید: همه دنیا می دانند که لانه اصلی تروریزم در آنسوی خط دیورند است تازمانیکه لانه های اصلی تروریزم از بین برده نشود،هیچ اتفاق مثبتی برای صلح نمی افتد. برای همه دنیا معلوم است که پول تمویل و تجهیز تروریزم از کجا می شود. این را تنها پاکستان هم نمی تواند پرداخت کند. پاکستان برای مردم خودش نان ندارد. این سالانه دو میلیارد سه میلیارد دالر به مخالفان دولت افغانستان دادن و اینها را تجهیز کردن و مصارف جنگ را پیش بردن در توان پاکستان هم نیست.

وی افزود: در حمایت از تروریست ها حامیان دیگری هم وجود دارند. پول از اشخاص و افراد و برخی کشورهای غربی و عربی، کمپ های بزرگ اسلحه و تولید وسایل نظامی داده می شود و اینها جنگ را تازه نگاه می دارند. تا زمانیکه این پروژه قطع نشود تمویل و تجهیز تروریزم قطع نشود، لانه های اصلی تروریزم از بین نرود و برپاکستان فشار وارد نشود، این جنگ قطع نمی شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غرب
عرب
تروریست
نظرات بینندگان:

>>>   درمرد غربی ها نمیدانم اما عرب ترورست بوده هست خواهد بود

>>>   Salam
همين افريقاى هاى بيچاره كدام نماز را بخوانند كه در آنجا برف ببارد و انس و جنس در آنتركتيكا كدام آيت را بخوانند كه همه يخ ها آب شود .
علم كجا و ما كجا !

>>>   خود بازيگر أصلي پشتون است. اگر پشتون ١٢ صنف درس ميخواند و از إنسان بدنيا ميامد. هيچ وقت چاقو دشمنان افغانستان توسط پشتون ها دسته پيدا نميكرد.
كسي كه افغانستان را به ويراني تبديل كرده و حرفتوا را ميزنه و انتحار هم ميكنه پشتون است نه قوم و قبيله ديگري

>>>   نفر اول..
نا امنی خاور میانه به نفع غربی هاست..ن تنها افغانستان بلکع در همه جا تمام سلاح های تروریست ها مال غرب است.. با هزار حیله ونیرنگ..ملت هارو بین شان میندازد وخودش راحت نشسته سلاح های شان را میفروشد.در حالیکه اولا تجارت جهانی بعد از نفت سلاح میباشد..غرب میلیارد ها دلار سلاح را به اعراب میفروشد.عامل اصلی تمام نا امنی ها در خاور میانه امریکاست..حتی هزاران سلاح های ساخت امریکا واسراییل که بدست داعشیان بوده اکنون ارتش سوریه به غنمیت گرفته ساخت امریکا و اسراییل است..
پس از این نتیجه میگیرم که امریکا حتی حملیت کننده داعش هم بوده.مثل روباه حیله باز دو طرف بازی بازی میکند امریکا خبیث..
در هر جای که امریکا رفته. اتش جنگ شعله ور تر کرده بجای امنیت..

مصطفی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است