صاحبان تمدن یا حاشیه نشینان بازنده سیاست؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۳:۰۶    ۱۳۹۶/۱۱/۵ کد خبر: 145477 منبع: پرینت

اگر آمدن زلمی خلیلزاد به کابل تا این حد جمعیت گوسفندیزم (واژه جمعيت در اينجا بيانگر تشكيلات سياسى نيست) را دستپاچه و نگران کرده است که جز واکنش های کوچه بازاری و عکس العمل های نابخردانه از خود نشان نمی دهند، پس باید به این کنشگران گفته شود؛ که بروید در مسجد نماز نفل بخوانید و از خداوند تمنا کنید تا یکی را از آسمان برایتان بفرستد تا شما را از شر فاشیسم در امان نگه دارد.

چرا به زلمی خلیلزاد این همه حمله می کنید و او را مقصر می دانید؟ آیا شما اطلاع دارید که وقتی زلمی خلیلزاد به بت‌ها و شخصیت های مورد توجه شما زنگ می زند چگونه و چطور وضو خود را بدون استنجا و نماز خود را با حذف قیام و قعود تمام می کنند تا با او گپی و سخنی داشته باشند؟

اگر ما دارای استراتژی و دیدگاه منظم سیاسی می بودیم زلمی خلیلزاد نصوار شطرنج سیاسی ما هم نبود، بروید کمی به سیاستمداران فاسد اندرز بدهید که با خودشان، شما و شهروندان کشور راست و صادق باشند و دروغ نگویند.

ابزار بازی سیاسی فقط اهانت کردن، دروغ گفتن، عربده کشیدن و دشنام دادن نیست بلکه باید ظرفیت گفتگو، مدیریت بحران، زبان مذاکره و فن مقابله با حریف را بیاموزیم. این وضعیت سزاوار و شایسته میراثداران تمدن، فرهنگ و سرزمین خراسان نیست.

خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زلمی خلیلزاد
سیاسمتداران افغانستان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است