غنی، جانی برای جان باختگان داده نمی تواند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۸    ۱۳۹۶/۱۱/۴ کد خبر: 145457 منبع: پرینت

تنها تقدیر از نیروهای امنیتی در مورد حمله تروریستان بر هتل کانتینانتال کافی نیست.

تقدیرِ بدون توبیخ به معنی بی عدالتی است و نشاندن ملامت و سلامت در یک صف در حالیکه وظیفه ی یک زمامدار و رییس یک دولت تامین عدالت و اجرای قانون است و تفکیک ملامت از سلامت. رییس جمهور غنی فراموش نکند که قربانیان اصلی مردم بی گناه و بی دفاع در این هتل بودند که توسط تروریستان طالب کشته و زخمی شدند.

مسلم است که اشرف غنی، جانی برای جان باختگان داده نمی تواند اما تحقیق دقیق و عادلانه برای روشن شدن زوایای تاریک این فاجعه مسوولیت و وظیفه قانونی، رسمی، ملی، اخلاقی و انسانی او است. اشرف غنی باید به مردم در این مورد پاسخ بدهد که چرا امنیت یگانه هتل بین المللی دولتی افغانستان به شرکت خصوصی امنیتی داده شد در حالیکه این شرکت ها از سوی رییس جمهور قبلی لغو شده بودند؟

تروریستان با آن همه سلاح و مهمات چگونه وارد هتل شدند که 16 ساعت جنگیدند؟ نیروهای امنیتی حافظ این هتل کجا بودند و چه کردند؟ واقعیت چیست و مسوول کیست؟

محمداکرام اندیشمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
نیروهای امنیتی
کانتینانتال
حمله تروریستی
نظرات بینندگان:

>>>   Arianfar
به سر نازنین تان سوگند، من از شگردهای ملک خداداد افغانستان سر در نمی آورم. اشرف غنی افسران مجرب بالای 55 سال را به بازنشستگی سوق می دهد، اما عمو ۸۰ ساله خود را سفیر می سازد و در این اواخر آقای عمر سلطان را که می گویند زمانی گیتار نواز بوده و 80 سال دارد، به عنوان سفیر در یونان گماشته است. به راستی که شایسته سالاری و قانون مداری در ملک خدا داد بیداد می کند. سال پار دو تن از دیپلومات های ورزیده و سابقه دار کشور استاد داوود پارشهری و استاد غیرت را به دلیل رسیدن به سن تقاعد، بازنشسته ساختند. اما امسال یک پیردمرد کهنسال را سفیر می سازند.

>>>   شرکت انحصاری پنشیر وردک یا همان ریاست امنیت ناملی سابق چرانتوانست آنرا کشف وخنثی کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است