یکهزار زن لیبیایی در اختیار داعش قرار گرفتند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۳    ۱۳۹۶/۱۱/۴ کد خبر: 145435 منبع: پرینت

نتایج یک تحقیق بین المللی نشان می‌دهد طی ماه‌های گذشته دستکم هزار زن به گروه تروریستی داعش در لیبیا پیوسته اند. بنابر این گزارش، تحقیق مذکور به سفارش مرکز تحقیقات استراتژیک واشنگتن بعمل آمده و نشان می دهد از میان هزار زن پیوسته به گروه تروریستی داعش دستکم 300 تن از آنها تبعه کشور تونس هستند.

نتایج یک تحقیق بین المللی نشان می‌دهد طی ماه‌های گذشته دستکم هزار زن به گروه تروریستی داعش در لیبیا پیوسته اند.

نتایج یک تحقیق بین المللی نشان می‌دهد طی ماه‌های گذشته دستکم هزار زن به گروه تروریستی داعش در لیبیا پیوسته اند. بنابر این گزارش، تحقیق مذکور به سفارش مرکز تحقیقات استراتژیک واشنگتن بعمل آمده و نشان میدهد از میان هزار زن پیوسته به گروه تروریستی داعش دستکم 300 تن از آنها تبعه کشور تونس هستند.

نتای بدست آمده حکایت از حضور زنانی از کشور‌های استرالیا، چاد، بلجیم، مصر، اریتره، فرانسه، کنیا، مغرب، نیجر، سنگال، سومالیا، سوریه و انگلیس دارد. این گزارش می‌افزاید که در حال حاضر وظیفه زنان مذکور تنها ازدواج با عناصر داعش در لیبیا و تربیت نسل جدید اعضا برای این گروه تروریستی وهابی در لیبیا و سایر کشور‌های هدف این گروه می‌باشد.

لازم به ذکر است که لیبیا از زمان سقوط نظام دیکتاتوری معمر قذافی در سال 2011 تاکنون شاهد نا انی‌های گسترده ناشی از فعالیت و رشد گروه‌های تروریستی وهابی مورد حمایت برخی کشور‌های عربی همچون عربستان سعودی، امارات، قطر، کویت و ترکیه بوده است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
لیبیا
داعش
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است