رخ و راز تازه اى از حمله به كانتينانتال (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۸    ۱۳۹۶/۱۱/۴ کد خبر: 145425 منبع: پرینت

چشم ديد يک تن از كاركنان هتل انتركانتينانتال كابل

تروریستان حمله بر كانتينانتال كابل از پنج شب پيش از تهاجم شان پي هم با لباس هاى نظامى شان به كانتينانتال آمده بودند، در طول پنج شب پي هم غذا خوردند و كنجاوى كردند، با همديگر به زبان پشتو گپ مي زدند و مستقيما "با خدمه هاى رستورانت هم سخن شده بودند و نخست از ولايت و قوم و زبان و ... كاركنان مي پرسيدند و خودشان را هم باشنده هاى لوگر معرفى كرده بودند.

تروريستان مي پرسيدند و اگر هر كسى پارسى زبان مي بود ناخوشنود مي شدند و برعكس اگر پشتو زبان مي بودند خوشنود مي شدند و با او با صميميت رفتار مي كردند، آنها از محل بود و باش و تعداد خارجى ها و مهمانان مهم مي پرسیدند. شب پنجم بود و ساعت 9 شب تروریستان غذا خوردند، به زبان پشتو زياد گپ زدند و تا اينكه چندين بار تلفن شان زنگ خورد و به كنجكاوى هاى بيشتر پرداختند.

پس از دقايقى با رفتارهاى غير عادى و مشكوک به طرف راه زينه هاى منزل اول و ته كاوى هتل رفتند، يک كاركن همكار ما كه پسر جوان هوشيار و اهل پنجشير است نزد ام آمد برايم گفت استاد اين افراد مشكوک و انتحارى ها وارى هستند و ما هم قدرى حساس شديم و مراقب اوضاع بوديم تا اينكه تروريستان با تفنگ هاى كلاشينكوف بدست شان و واسكت هاى انفجارى به تن شان دوباره به سالن منزل دوم رستورانت برگشتند و با تيراندازى شان نخست چند نفر را به شمول دو كودک را به قتل رسانيدند.

ما كه از پيش حساس و آماده گريز بوديم فورا "بسوى پنجره هاى منزل دوم و نخست با گذاشتن يک زينه سيار توانستيم بانوى همكارمان را به بيرون كشيده نجات دهيم و از شدت آتشبارى مهاجمان ما دو نفر با چند تن ديگر از پنجره هاى منزل دوم بيرون پريديم و با ديت و پا شكستن و زخمى شدن مان در زير درختان باغ كنار هتل به مدت پنج ساعت پنهان و منتظر كمک نجات مانديم.

اوضاع بسيار وحشتناک بود، همه تروريستان مردان جوان بودند و براى ما خود اهل ولايت لوگر معرفى كرده بودند.

بر بنياد گزارش هاى منابع شخصى در اين حمله تروريستى توام با قتل و قصابى و تيراندارى، آتش افروزى، بم هاى دستى، انفجار و انتحار و... بيش از 450 انسان كشته و ده ها تن ديگر رخمى شده اند. تروریستان از مواد آتش افروزهاى بسيار خطرناک و بى پيشينه كار گرفتند.

بها بقايي


حمله به كانتينانتال

حمله به كانتينانتال

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کانتینانتال
حمله تروریستی
نظرات بینندگان:

>>>   اینها چطور وچه وقت عکس یادگاری گرفته اند؟ آیا این عکس درست است؟
مرا باورم نمیاید. ودیگر اینکه 5 شب در هوتل بوده اند وحتما اکمالات کرده اند هیچ کس آنهارا هنگام اکمالات ندیده اند. باور نکردنی است. حتما مهمات و سلاح هارا کسانی دیگربرای شان می آورده . این گذارشات هزارها سوال برای انسان خلق میکند.

>>>   ریاست امنیت ملی مما خیلی فعال است درمنطقه بی نظیر است معاشات وامتیازات ملیون ها دالر امریکائی بنام پول اپراتیفی نوش جان شان

>>>   شما 450 تن کشته را اشتباه گرفته اید با حمله 400 بستر

م م

>>>   گلبدين راز اين حمله را ميداند، چون بفرمان غني اجرا شده، و شايد هم هيچ كدام از حمله كننده كشته نشده باشد، و از طرف باداران شان از ساحه خارج شده اند.
مردم متحداً حكومت را با تظاهرات مليوني كنار زنند، و گرنه دانه دانه به يك و ديگر بهانه كشته ميشويم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است