یکی از این سه نفر انتحاری ها را به کابل می آورند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۲    ۱۳۹۶/۱۱/۳ کد خبر: 145403 منبع: پرینت

انتحاری از آسمان نمی آید یا والی کابل، یا وزیر و یا قوماندان امنیه آنها را جابجا می کنند و به پایتخت می آورد؛ صدها حمله به این منوال صورت گرفته است و در قضیه هتل نیز حکومت که با شرکت خصوصی قرارداد امنیتی بسته است مسوول این دسیسه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، محسن احمدی عضو شورای ولایتی کابل در گفتگو با " همگام" درخصوص حمله بر کانتینانتال کابل گفت: هتل کانتینانتال مهمانخانه حکومت افغانستان و مهمانخانه کابل است و اینکه با شرکتی که جواز و معلومات فعالیت آن معلوم نیست قرارداد بسته شده است معلوم می کند که این حمله برای ملت طراحی شده است.

احمدی با بیان اینکه این حمله از قبل سازماندهی شده بود اظهار کرد: مردم با این شرکت قرارداد نبسته اند و حکومت بوده است که این مسوولیت را به شرکت خصوصی سپرده است و راه حمله را بالای مردم باز کرده است.

وی افزود: موضوع اساسی این است که کسانی در حکومت هستند که منافع پاکستان را به منافع مردم ارجح می دانند و زهر پاکستان برای مردم را خرید و فروش می کنند.

عضو شورای ولایتی کابل، درخصوص نفوذی ها در حکومت اظهار کرد: با تاسف که حکومت از دید قانونی مشروعیت ندارد و از سوی دیگر صبر مردم لبریز شده و دیگر توان حکومت اجیر و مزدور را ندارد؛ مزدور از این لحاظ است که جنگ در افغانستان جنگ نظام های فاشیستی است که حملات تروریستی را برای بقای تحمیل خود به بار می آرود تا در ظاهر به حضور خود مشروعیت بدهند.

احمدی بیان کرد: بارها به رییس جمهور و حکومت پیام داده ایم که قحط الرجال نیست اگر نمی تواند امنیت را تامین کنند آبرومندانه کنار بروند. ارگ نشینان حتی اجازه فیر را به نیروهای امنیتی نمی دهند و بارها شنیده ایم که نیروهای امنیتی روزها در محاصره مانده اند.

وی تاکید کرد: انتحاری از آسمان نمی آید یا والی کابل، یا وزیر و یا قوماندان امنیه آنها را جابجا می کنند و به پایتخت می آورد؛ صدها حمله به این منوال صورت گرفته است و در قضیه هتل نیز حکومت که با شرکت خصوصی قرارداد امنیتی بسته است مسوول این دسیسه است.

احمدی افزود: در حکومت وحدت ملی حتی یک افسر را نمی یابیم که بدون واسطه تقرر یافته باشد این حکومت وحدت ملی نیست و حکومت چهار نفر ایتلافی است و با رییس جمهوری طرف هستیم که نه گوش شنوا دارد و نه چشم بینا.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کانتینانتال
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   چون از بس که بی کفایت هستند نمیتوانند جنایات اشرار و پلان های آی اس آی را کشف کنند حالا ریاست امنیت وریاست تروریزم وزارت داخله کمیسیون تعیین میکند تا کسانیکه در وظایف شان غفلت کرده مجازات شود
حالا چند جاروکش کارگر و آشپز بی واسطه را مجرم تثبیت میکنند و.بزندان می اندازند
درحالیکه همه جهان میدانند که بی کفایت بیکاره تنبل ومجرم خود همین ریاست های بیشمار کشف و استخبارات هستند که نتوانستند موضوع را کشف وجلوگیری کنند مقصر ومجرم معلوم است
از نظر مردم مکقصر درجه اول ریاست عمومی امنیت ناملی با پنجصد ریاستش هست که در تشکیل آن موجود است واز حکومت معاش وامتیازات میگیرد واندازه معاش شان بیشتر از پولیس واردوی ملی است
مقصر درجه دوم ریاست مبارزه با تروریزم ریاست استخبار ات وریاست کنترول منطقوی وزارت داخله است چرا نتوانستند کشف وجلوگیری کنند
ر

>>>   وقتی پنشیری فساد میکند واز طریق سازش وواسطه بازی خلاف کاری قرارداد بدست می آورد دیگر مجزم معلوم است

>>>   پاکستان می تواند به راحتی از طریق افسران پشتون در نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی ما رخنه کند. از این رو با همه نیرو در آتش تفرقه های تباری در کشور هیمه می اندازد و ارگ نشینان را به راندان نمایندگان سایر اقوام از ارگان های مسلح بر می انگیزد تا راه را برای نفوذ بیشتر خود در ارگان های مورد نظر هموار سازد. در همین راستا طرح بیرون انداختن افسران ناباب شمال با بازنشسته ساختن منصبداران بالای 55 سال (مشتمل بر صدها جنرال و سرهنگ)از سوی اشرف غنی و اتمر روی دست گرفته شده است تا به گونه نهایی نیروهای مسلح را از عناصر ملی گرا و پاکستان ستیز تسویه نمایند.
فشرده سخن، با تند شدن راندمان پشتونیزاسیون نیروهای مسلح، با گذشت هر روز زمینه تسلط پاکستان بر نیروهای مسلح ما بیشتر فراهم شده، اوضاع بدتر و بدتر می شود. این گونه احمدزی و اتمر ناآگاهانه (و شاید هم آگاهانه) در مسیر راهبرد پاکستان گام بر می دارند.

>>>   وزیر مالیه خودش اعتراف کرد که این تصمیم از طرف شورای امنیت گرفته شده، پس معلوم است که حنیف اتمر ، ستانکزی به همکاری گلب الدین حکمتیار وطنفروش در کشتار بیرحمانه‌ای مردم افغانستان دست داشته و بنام داعش ارگی به قتل و کشتار مردم بیگناه اقدام می ورزند.
ریاست شورای امنیت را یک ارگان مشورتی وغیر ارجاعی معرفی می کنند، پس چرا رئس شورای امنیت توافقنامه امنیتی وطن فروشی را با آمریکا امضا نمود که تا امروز و اینده نامعلوم مرعی الاجرا بوده و قابل اعتبار است
چرا تمام وزارت خانه ها بدون موافقه شورای امنیت و شخص اتمر کارهای اساسی خود را کرده نمی توانند
لطفا مصاحبه وزیر مالیه را در ارتباط به پروتوکول شرکت خصوصی کابل- بلخ بشنوید و بعدا قضاوت کنید که اقای اتمر در حادثه هوتل انترکانتینینتال مستقیما مسئول است یا خیر؟
نجیب شینواری

>>>   شبکه های تلویزیون شمشاد و ژوندون یگان مرکز رسانه ای برای تروریستان است و در ضمن توسط همین نهاد و موترهای خود ارگ و شورای امنیت از یک ساحه به ساحه دیگر انتقال میابند.

>>>   ما ملت بي ......و غيرت بأخته شديم، و گرنه از بين بردن حكومت شر و فساد وجيبه همه ما است،

>>>   حالا هیچ کسی در صدد پیدا کردن مقصر دولتی نیست. همگی بر این حادثه می خواهند چشم بپوشند. برای اینکه عاملین اصلی ماجرا پیدا نشود و کیفیت جاسازی مهمات نظامی در هوتل مشخص نشود همگی به بیراهه می زنند. زیرا اگر تحقیقات جدی انجام شود پای شخص اول کشور به میان می آید. اصلا در کشور معلوم نیست چه کسی با چه کسی معامله کرده و نیروها را جابجا می کنند. معلوم نیست این شرکت خصوصی چگونه و به دستور چه کسی مسئول امنیت گیری هوتل شده است. رئیس دولت هم هیچ حرکتی از خود نشان نمی دهد تا مقصر را بیابد. تو خود بدان که این کشور به دست چه کسانی افتاده است.

>>>   غنی، نه گوش شنوا ونه چشم بینا ونه عقل ونه غیرت ونه لیاقت ونه استقلال ونه همت ونه تدبیر وسیاست ونه عدالت ونه اراده ونه... تنها بازی سیاست، عزل ونصب وتفرقه وقومگرایی ونوکری بیگانه ودزدی وجلسه وتمام.

>>>   آزادی AZADI
خبر موثق.
بیش از 600 نفر کشته و زخمی در انترکانتیننتال شده است.
سخنگوی حکومت می گوید: "ما در مورد حادثه انترکانتیننتال تحقیق می کنیم". حالا نیاز به تحقیق چیست؟ طالبان و افراد حزب نا اسلامی حمله را پذیرفتند و تصاویر پنج مهاجم خود را نیز گذاشتند. پس چی تحقیق می کنید؟ می خواهید بگوئید، این کار کیست؟ باز هم می گوئیم، این نتیجه سکوت وافغانیت و ستون پنجم است.

>>>   حرف حساب

>>>   شما مردم چقد ساده وبی فکر هستید!؟ رئیس جمهور وتابعین امنیت ملی وتمام خائینین ومفسدینش خودشان انتحاری وتروریستان را راهنمایی وجابجا میکنند،آن وقت شما انتظار  نابودی ودستگیری جانیان وحشی را از اینها دارید؟ بارها تابت شده که تروریستان وارد مساجد شده اند امنیت ملی به نیروهایش ساعتها اجازه نداده که وارد عمل شوند،بعداز چند ساعت که جانیان ........وارد مساجد شدند وتمام واسکت،نارنجک،گلوله شان را تمام کردند وبا چاقو به جان باقی مانده های نماز گزاران افبادند وقتل عام کردند که دیگر نماز گزار باقی نمانده دستور صادر شده، بنابر این تمام مقامات از جمله رئیس جمهور در خون وقتل عام مردم ما دست دارند وهیچ شکی نیست!نادرشاه

>>>   شبکه های طلوع و باند جمعیتی هاو شورای منفور نظار آب به آسیاب دشمن میزیزند و زمینه های نا امنی را مساعد میسازند

>>>   نیست یک کاکه که اتمر خایین ره یک شاجور ره فدایش کند کاش همطو یک کاکه پیدا شود واین ...............ره بکشد همرای استانکزی .........چهره صدای اتمر به صدای ........میماند چهره این به گور شود

>>>   در واقعه جنایت انجام شده هوتل کانتا نینتیال صد در صد دست داشتن خاینین از داخل نظام دست داشتند چنانچه انتحاری ها از داخل هوتل تماس تیلفونی به بیرون از هوتل داشتند که همه مردم در فیسبوک ها تصویر و اواز شانرا دیدند و شنیدند ریس جمهور طی فرمان خودش تعداد زیاد از قاتلین ملت و جاسوسان ای اس ای را بنام مصالحه با باندگلبدین حکمتیار از زندان های دولت رها کرده و دیگران شانرا هم رها میکند که در بین انها گروه مزدور طالبان هم شامل است همه خبر شدند که عبدالحمید یکتن از اعضای باند گلبدین که به طالبان پیوسته بود و در صف طالبان جنایات بیشماری را انجامداده بود بلاخره توسط شیر مردانما بلفعیل در میدان جنگ بازداشت و بحکم محکمه مجرم و بزندان انداخته شده بود توسط فرمان ریس جمهور غنی احمدزی در جمله دیگر ترورستان وابسته به گلبدین از زندان رها شد بمجرد رهایی اش یک کلانقوم و دو پسر انرا در داخله خانه شاندر ولایت غور بشهادت رساند و اکنون دوباره در صف طالب بر ضد دولت فعالیت میکند واقعا که حکومت بخصوص حلقه پینج نفری ریس جمهور در جنایات و قتل مردم ما شامل و مسول هستند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است