وردک: ماهیت شرکت های امنیتی مافیایی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۴    ۱۳۹۶/۱۱/۳ کد خبر: 145399 منبع: پرینت

هدف دست های قدرت های جهانی از قربانی های داخلی و خارجی در هتل کانتینانتال برای زورنمایی و تاثیرگذاری بر یکدیگر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، جنرال زلمی وردک آگاه نظامی درگفتگو با آشنا درخصوص آگاهی استخبارات از حمله بر یکی از هتل ها و مساله نفوذ طالبان در حکومت گفت: حکومت به مسایل داخلی خود سرگرم است و همین مسایل نقطه ضعفی شدده است که مخالفین از آن سوء استفاده می کنند.

وردک بیان کرد: کسانی قصد داشتند با این کار قدرت نمایی کنند، این حمله از قبل طرح ریزی شده بود و 12 انفجار در این حمله صورت گرفت و کسانی از قبل خریداری شده بودند و برنامه حمله با کمک پلان گذاری و اجرا شده بود.

این آگاه نظامی، درخصوص ماهیت فعالیت شرکت های خصوصی اظهار کرد: در زمانیکه در وزارت داخله مسوولیت داشتم تاکید کردم که کمپانی های امنیتی سری مربوط و وابسته به استخبارات بیرونی ها و مافیا هستند و کارهایی آنان باید لغو شود اما اینکه آنها چطور مسوولیت گرفته اند سوال برانگیز است و نتیجه استفاده از کمپنی خصوصی این شد که آنها توانستند 16ساعت مقابله کنند و 47 نفر را بشمول 11 خارجی بکشند.

وی درخصوص کشتار بدون تفکیک طالبان و هراس نداشتن از بدنامی بین المللی اظهار کرد: در پشت این قضیه دست های قوی قدرت های جهانی است و قربانی داخلی و خارجی دادن بخاطر زورنمایی است تا تاثیرات خود را بالای یکدیگر داشته باشند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شرکت های امنیتی
مافیا
نظرات بینندگان:

>>>   هفت صد هزار دالر کار مافیای دولتی به رهبری دزدان پنجشیر است! خوب شد که کسانی را کشتید که شما را از کولاب اورده بودند! حال اکر ترمپ غیرت دارد برسانشرا خواهد کرد! اینها همه زیر سایه نور وجمعیت است!

>>>   به جواب فاشیست انتحاری که از اصل قضیه بخاطر قوم گرایی و تعصب فراتر رفته کشته شدن اوغانهای خودرا توسط اوغانهای خود فراموش میکند تنها مسول امنیتی است که پنجشیری است حالا تبر این فاشیستان دسته یافت در حالیکه این خیانت رسمی شواری امنیت و شخص اتمر با تبانی با وزارت مالیه فاشیستان صورت گرفته است تجهیز و انتقال تروریستان به هوتل را نیز به عهده داشت اما اوغانها همه انهارا رها کرده فقد پشت کلمه پنجشیر روان هستند . اوغانها صدا میکنند ما تعصب نداریم این چی است ؟ چرا شما تعصب و وقومگرا هستید چرا از برادران انتحاری خودتان به نوع دفاع میکنید ؟ اوغانها نمیدانند که همیشه چاه کن در چاه است عامل بدبختی افغانستان پشتونها یا اوغانهاست حتی اگر یک هزاره یا تاجیک و اوزربیک هم در کاری دست داشته باشند بازهم اوغان مسول این همه بدبختی شمرده میشود و مسول هستند چون غیر همین ها هیچ قوم دیگر فروخته شده و غلام نیستند.

>>>   خلاصه دسیسه توسط خود فاشیستان اگر این خاک فروشان طرح ریزی شده بود تا اوکراینی های که در کابل کارمیکردند را مجبور به ترک افغانستان کنند بخاطریکه روسها با اوکراینی ها در تضاد قرار دارد و حالا روسهای حامی طالبان شده اند بخصوص بعد از آنکه خرزی خبیث برای اوغانهای خود در روسیه برای لابی گری رفته بود. حالا نیم اوغانهای خاک را به امریکایی ها میفروشند و نیم دیگرش به روسها تا باشد حکومت بی شرمانه ۲۶۰ ساله خودرا ادامه بدهند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است