تصاویر منتخب جهان 3 دلو 96
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۱    ۱۳۹۶/۱۱/۳ کد خبر: 145397 منبع: پرینت




عربستان؛ کشوری مملو از ثروت با مردمی فقیر

فقر عربستان ثروت زاغه نشین

فقر عربستان ثروت زاغه نشین

فقر عربستان ثروت زاغه نشین



تظاهرات ده ها هزار رومانیایی علیه فساد دولتی

فساد رومانیایی تظاهرات

فساد رومانیایی تظاهرات

فساد رومانیایی تظاهرات



سفر یکی از با نفوذترین زنان کوریای شمالی به سئول پایتخت کوریای جنوبی

کوریای شمالی کوریای جنوبی بانفوذترین

کوریای شمالی کوریای جنوبی بانفوذترین



چهلمین دوره مسابقات رالی داکار در آرژانتین برگزار شد

آرژانیتین اتومبیلرانی داکار

آرژانیتین اتومبیلرانی داکار

آرژانیتین اتومبیلرانی داکار



بارش شدید برف در توکیو

برف توکیو جاپان

برف توکیو جاپان



جنگ با آرد در اسپانیا

اسپانیا آرد

اسپانیا آرد

اسپانیا آرد



تصویری از اجرای حکم شلاق یک مرد مسیحی مشروب فروش در منطقه مسلمان نشین اندونزیا

مشروب اندونزیا مسلمان شلاق



کد(12)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسلاید
جهان
نظرات بینندگان:

>>>   چقدر بی معنی است که یک مرد را به جرم شراب فروشی شلاق میزنند.
شما اصلاً ازدنیا هیچ خبر ندارید که در دنیا چه میگذرد؟
علما و دانشمندان علوم زیست شناسی و کمپیوتر ،مغز یک کرم را که حاوی چند میلیون نیورون ها و حجرات مغزی است کاپی نموده و به مغز روبوت نصب کردند.
این روبوت حالا عیناً مثل یک کرم بطرف دیوار میرود و سوراخ می پالد و یا مواد خوراکه می پالد.
این یک آغاز برای زندگی دایمی موجودات زنده بشمول انسانها است.
مغز انسان که تعداد حجرات و نیورون های آن در حدود صد ملیارد است،شاید یک مدت زمان زیاد را در بر بگیرد که آن را کاپی کنند و در وجود یک کمپیوتر نصب کنند.بهر صورت امکانات این که این عمل در ظرف بیست و یا پنجاه سال آینده صورت بگیرد،بعید نیست.
پیس آن چیزی را که شما روح انسان تصور میکنید و عقیده دارید که بعد از مرگ به دنیای دیگر میرود،به جز از مغز شما و داده های مغز شما چیز دیگری بوده نمیتواند که امکان کاپی کردن آن و انتقال آن به وجود یک روبات وجود دارد و در نتیجه امکان زندگی دایمی برای انسانها را فراهم میسازد.
همراه با پرینتر سه بعدی از روی عکس شما در هر سن و سالی که خواسته باشید،مودل یه بعدی روبات شما را می سازند و داده های مغزی شما را در آن انتقال میدهند و شما یک زندگی جاودانه پیدا میکنید،بدون آن که بمیرید و عذاب قبر و منکر و نکر و سوال و جواب روز قیامت باشد.
بنأ از من برای تمام شما منجمله ملا ها و روحانیون توصیه که از خر نادانی و جهل خود پایین شوید و مردم را بازی ندهید و بگذارید مردم به واقعیت های علمی جهان طبیعت و علم و تکنالوژی آشنایی پیدا کنند و آینده خویش را خود شان در دست بگیرند.
امید وارم نشر شود.

>>>   تو کیو مسلمان ندارند اما اسلام وجود دارد،خدا هم رحمت ونعمتش را بی منت شامل حال همه مردم ژاپن ،کشورهای اروپایی وامریکای میکند اما در کشور اسلامی مسلمان هستند اما اسلام وجود ندارد،بنابراین خدا در این کشورهای دو رو ومنافق رحمت ونعمتش را منقطع نموده.
نادرشاه

>>>   نادرشاه جان!
من که میگویم شما از دنیا خبر ندارید، از همه اولتر شامل حال خودت میشود.
تو خبر نداری که کشور جاپان در منطقه زلزله خیزی که بنام حلقه آتشین اطراف اوقیانوس آرام نام دارد، موقعیت دارد و روزانه صد ها زلزله خفیف و هر ده سال بعد و یا بیس سال بعد زلزله هایی به بزرگی هفت و هشت درجه در آن رخ میدهد که صد ها و هزاران نفر کشته و زخمی دارد و خسارات هنگفتی ببار می آورد.
زندگی و مرگ انسان و تمام موجودات زنده به خدا هیچ ارتباط ندارد، زیرا دین و خدا و قیامت و دنیای دیگر، ساخته و بافته خود انسانها است و هیچ شواهد علمی در مورد موجودیت آن وجود ندارد. بنآ این یک عقیده است، نه علم.
تمام موجودات زنده بشمول انسانها در اثر تکثر زوجی و غیر زوجی که یک عمل بیولوژیکی است، بمیان می آیند و بعد از امرار حیات که زندگی بعضی آنها چند ثانیه و بعضی دیگر آنها چند هزار سال است، یا در اثر پیر شدن و تحلیل اعضا بدن شان و یا در اثر مریض شدن و یا در اثر حوادث طبیعی و یا هم در اثر خوردن توسط زنده جانهای دیگر از بین میروند و میمیرند و مواد باقیمانده وجود آنها که عبارت از خاک است، توسط گیاهان دیگر که زنده جان هستند از طریق ریشه گرفته میشوند و به یک گیاه تبدیل میشوند و این گیاه را یک حیوان میخورد و به گوشت تبدیل میشود و این حیوان را ما می کشیم و می خوریم و گوشت وجود ما میشود و وقتی که ما میمیریم، وجود ما دوباره به خاک تبدیل میشود و این سلسله از سر ادامه پیدا میکند.
شما آنقدر در دین غرق شده اید که فقط همه چیز را به خدا نسبت میدهید و همه چیز را خدا خلق کرده است و ما باید در کار و خلقت خدا غرض نداشته باشیم و در نتیجه نادان زنده شویم و نادان بمیریم و از هیچ چیز خبر نداشته باشیم.
تا اندازه یی گناه ملا ها نیز است که شما را در تاریکی نگه میدارند . زیرا آنها میدانند که اگر شما از واقعیت علمی جهان با خبر شوید، اعتقاد ات دینی شما از بین میرود و در نتیجه شما به مسجد نمیروید و بازار گرم آنها کساد میشود.
حتی سیستم تعلیمی مکاتب و پوهنتون ها نیز در اثر نفوذ آنها در دولت قسمی عیار شده است که شاگردان را در میان یک جهان خلقت و یک جهان طبیعت قرار میدهند و در نتیجه آنها گمراه میشوند و نمیدانند که چی واقعیت است و در نتیجه فارغ میشوند بدون آن که چیزی بفهمند و چیزی را در ساحه عمل تطبیق کنند.
امید وارم نشر شود تا نادرشاه جان یک اندازه داناتر شود.

>>>   اگر انسانیت وجود داشت همه چیز درست میشد اما متاسفانه در کشور های اسلامی انسانیت وجود ندارد همه همدیگر را مخورند قدرتمند ضعیف تر از خودش را مخورد

>>>   از پیدایش انسانهای اولیه که از نسل شادی ها و میمون ها جدا شدند،چند میلیون سال میگذرد.از پیدایش انسانهایی که شکل امروزی را دارند و از طریق شکار حیوانات و جمع اًوری حبوبات امرار معیشت میکردند، حدود چند صد هزار سال.از جابجا شدن انسانها در یک منطقه و روی آوردن آنها به کشت و زراعت و دام پروری،حدود ده هزار سال.
که آغاز پیدایش عقاید و باور های بومی آنها که بعداً به ادیان و کلتور ها و رسم و رواج های مختلف تبدیل شدند،نیز از همین زمان شروع میشود.
در تمام این دوران ها که انسان وجود داشته است،روابط انسانها نیز وجود داشته است و انسانیت نیز وجود داشته است.
انسانیت عبارت است از ابراز احساسات یک انسان در مقابل همنوع خویش،چه خوب باشد و چه بد.
اما انسانیت نیز در کلتور ها و ادیان مختلف در بعضی جالات تفاوت دارند.
شما در یک جامعه مرد سالار رندگی میکنید و تمام انسانیت و روابط انسانی شما به اساس جامعه مرد سالاری است.
اما در جهان غرب ابن را بنام انسانبت نمیدانند،بلکه وحشت و نشانه یک جامعه عقب مانده از تمدن میدانند.
اما طرز زندگی که در غرب وجود دارد.نیز مورد قبول افغانها نیست و آن را بی اخلاقی و بی حجابی و خلاف نورم های اخلاقی و دینی میدانند.
پس متوجه میشوید که مفهوم انسانیت نیز در جوامع مختلف و ادیان و کلتور های مختلف فرق میکند.
حتی قوانین و مقررات یک جامعه نیز مطابق کلتور و عنعنات و رسم و رواج های اًنها وضع میشود.
گذشته از آن در بدوی ترین نوع زندگی بشر که حتی امروز هم از تمدن بشری بدور هستند و در جنگل های آمازون و افریقا رندگی میکنند و حتی هیچ لباس به جان ندارند،انسانیت و روابط انسانی وجود دارد،حتی بهتر از روابط انسانی شما افراد جوامع متمدن و مذهبی،زیرا:
تنها کاملاً لخت رندگی میکنند و هیچ نوع رغبت و میل جنسی با یکدیگر ندارند.بنأ له چشم شهوت به یکدیگر دیدن و تجاوز بالای یکدیگر وجود ندارد.
روزانه مشغول شکار هستند و شبانه آتش می افروزند و رقص و پایکوبی میکنند و باهم کشتی میگیرند و بزرگان قبیله قوی ترین پسران و دختران را با همدیگر معرفی میکنند و ازدواج میکنند و روابط جنسی شان صرف بخاطر تولید نسل است،نه بخاطر عیش و لذت و کیف.
آنها حتی روابط جنسی را نمیدانند و بزرگان قبیله برایشان میگویند که چه باید کنند.
پس شما فکر نکنید که انسانیت با پیدایش دین و تمدن در دنیا بوجود آمده است،بلکه انسانیت در گذشته هم وجود داشته است و حالا هم در میان انسانهای بدوی در جنگل های آمازون و افریقا وجود دارد و انسانیت آنها از شما کرده خوبتر است.
من که میگویم شما ار دنیا خبر ندارید،بی دلیل نیست. شما دنیا را از نقطه نظر خویش و در محوطه خویش و در زمان خویش و از نقطه نظر دین و کلتور و عنعنات و رسم و رواج های خویش میبینید.
امید وارم نشر شود.

>>>   قرآن معجزه جاودان است ویکی از معجزات آن این است :در زمانیکه ازعلم وفرهنگ وتمدن در جامعه بدوی عربستان خبری نبود قرآن در آیه ۶۰ /سوره مبارکه واقعه_خبر داده است که بشر جلو مرگ را نمی تواند بیگرد واین اراده تکوینی خداوند است وتا حالا باهمه پیشرفت علمی بشر نتوانسته است از مرگ جلوگیری کند در آینده هم مسلما وقطعا نمی تواند جلو مرگ را بیگرد زیرا خدای متعال می فرماید:)نحن قدرنا بینکم الموت ومانحن بمسبوقین.یعنی من (خدا)مرگ را بر شما مقدر وحاکم کردم وهر گز در این امر از من سبقت نمی گیرید . این نظر دهنده اول یک مقدار اطلاعات از انترنت بدست آورده همه چیز را مسلم فرض کرده وبه همه مغرورانه واحمقمانه توهین می کند ، خیال می کند در آینده از عمر جاودان در این عالم بر خور دار خواهد شد در حالیکه دانشمندان از پایان وپیر شدن واتمام ونابودی این عالم وجهان وسیاره شمسی ما خبر داده اند وادعا کرده اند که درحدود سه میلیارد ویازود تر تومار منظومه شمسی بر چیده می شود(واذا الشمس کورت) وانگهی اگر داده های مغزی شما را روی روبات کاپی کند چه ربطی به زندگی جاودان دارد . وتا حالا کدام آدم احمقی روبات را موجود زنده دانسته است؟

>>>   بدانید که اسلام از فراگیری علم منع نکرده است (خطاب به نظر دهنده اول ) وبلکه پیروان خود را تشویق به فراگیری علوم نموده ودر عین حال از علم وعالم در قرآن وروایات تجلیل نموده وشما نظر دهنده اول با این اطلاعات انترنتی خود مردم را گمراه نکرده وبه جای آن برای اینکه به علوم واطلاعات دیگران بنازید خود به دنبال علم بروید تا بدانید با کشفیات علمی ، انسان بیشتر پی به وجود وعظمت خالق این جهان می برد نه اینکه منکر او گردد(البته اگر اطلاعات انترنتی نباشد ) (فیاضی از ولایت غزنی)


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است